家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7983

減齡達人勳章 熱血勳章


1#
發表於 22-3-11 11:01 |只看該作者
心思思中


伯爵府

積分: 17862


30#
發表於 22-3-15 11:16 |只看該作者
Queenielam88 發表於 22-3-15 11:06
好彩我忍咗手仲未入,而家等你呢個價!

明天有機


大宅

積分: 3573


29#
發表於 22-3-15 11:06 |只看該作者
chankahing 發表於 22-3-11 11:12
140-150比較值買

好彩我忍咗手仲未入,而家等你呢個價!


禁止訪問

積分: 12573


28#
發表於 22-3-12 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17862


27#
發表於 22-3-12 23:10 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-3-12 22:46
我唔識架,所以咪問你囉!
唔問得/唔想答就由佢啦!我都係好奇啫!


美國第一上市jd,美國人可買賣、
香港第二上市9618、香港可買賣!
Jd可以同9618 互換。

唔係以前hsbc 香港上市,將一部份adr 去美國比人買賣



伯爵府

積分: 17862


26#
發表於 22-3-12 23:00 |只看該作者
Sherlock.Holmes 發表於 22-3-12 22:36
回覆 claudialuk2011 的帖子

9618利潤低又唔派息,咁不如買同樣利潤低但派高息嘅建築股如1766、1186、1800 ...

科技股一向小派息,因為想再投資為股東搵長遠回報!

咁你可以買你中意的建築股啲!


禁止訪問

積分: 12573


25#
發表於 22-3-12 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2982


24#
發表於 22-3-12 22:36 |只看該作者
回覆 claudialuk2011 的帖子

9618利潤低又唔派息,咁不如買同樣利潤低但派高息嘅建築股如1766、1186、1800?


伯爵府

積分: 17862


23#
發表於 22-3-12 22:33 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-3-12 22:16
你係指佢跌既新聞?我意思是ADR平時唔係同香港個價再升/跌少少,不過佢爭咁多,我無見過。
...

你知唔知京東 係邊道上市的㗎?


禁止訪問

積分: 12573


22#
發表於 22-3-12 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17862


21#
發表於 22-3-12 21:25 |只看該作者
Sherlock.Holmes 發表於 22-3-12 20:35
全年(2021年)收入9515.92億,但虧蝕35.6億!
做咁多錢生意,有乜理由仲要蝕錢!?
...

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-12 21:44 編輯

佢一向係低利潤公司,因為D利潤用返係咪投資自己.
另外財表gaap 同non gaap 之分!


大宅

積分: 2982


20#
發表於 22-3-12 20:37 |只看該作者
仲有佢兩間子公司2618、6618一樣咁垃圾!


大宅

積分: 2982


19#
發表於 22-3-12 20:35 |只看該作者
全年(2021年)收入9515.92億,但虧蝕35.6億!
做咁多錢生意,有乜理由仲要蝕錢!?


伯爵府

積分: 17862


18#
發表於 22-3-12 20:10 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-3-12 18:57
點解會咁?

自己跟下D財經新聞啦


禁止訪問

積分: 12573


17#
發表於 22-3-12 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17862


16#
發表於 22-3-12 14:23 |只看該作者
TamaCat 發表於 22-3-12 14:08
謝謝,昨晚美國市又跌多8.63%...

Adr $188
myimage.jpg


子爵府

積分: 14830


15#
發表於 22-3-12 14:08 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-3-11 13:44
本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-11 13:45 編輯

自己睇!

謝謝,昨晚美國市又跌多8.63%...
16470652813474611053515463323519.jpg


伯爵府

積分: 17862


14#
發表於 22-3-11 14:35 |只看該作者
Queenielam88 發表於 22-3-11 13:55
多謝提醒,咁我過咗月尾再睇定啲先入!

咁有事發生又唔代表會跌


大宅

積分: 3573


13#
發表於 22-3-11 13:55 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-3-11 13:44
本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-11 13:45 編輯

自己睇!

多謝提醒,咁我過咗月尾再睇定啲先入!


伯爵府

積分: 17862


12#
發表於 22-3-11 13:44 |只看該作者
Queenielam88 發表於 22-3-11 13:35
可否講多少少!

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-11 13:45 編輯

自己睇!


myimage.jpg

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo