自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 61155


1#
發表於 22-3-12 04:22 |只看該作者
本帖最後由 李露眉 於 22-3-12 08:51 編輯

工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,
中左既只有燒,可能工人中照含菌量低三日已陰,仔女都係燒左兩日

我同c6戴口罩訓,好辛苦,好攰
陸續中晒,有時諗不如中埋

呻下


點評

pwsmay    發表於 22-3-12 10:06
edhepp    發表於 22-3-12 09:18


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


58#
發表於 22-3-12 16:49 |只看該作者

回覆樓主:

我轉陰之後都帶口罩煮飯,帶口罩訓覺,習慣左了,覺得咁樣安心啲,氣管又舒服啲
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


珍珠宮

積分: 41556


57#
發表於 22-3-12 16:47 |只看該作者
heily123 發表於 22-3-12 13:04
可唔可以講下點消毒?

我每次去完廁所用酒精紙抹廁板,沖廁掣,每樣掂過既我都會抹下,洗完手用廚房紙抹即掉
盡量避開唔會用佢地見面
食飯唔會掂到佢地用既野,即棄餐具就最好


珍珠宮

積分: 41556


56#
發表於 22-3-12 16:45 |只看該作者
karshing 發表於 22-3-12 11:34
請問用邊款消毒?

漂白水或酒精?

我用酒精紙
有啲人用漂白水噴完都要紙巾抹下,唔係濕晒


珍珠宮

積分: 41556


55#
發表於 22-3-12 16:43 |只看該作者
capricornbb 發表於 22-3-12 11:26
請問 佢哋入房要開窗定關窗呀?

本帖最後由 小mama 於 22-3-12 16:49 編輯

冇中既人入房要開窗
sorry, 打錯字已經改返


伯爵府

積分: 17771


54#
發表於 22-3-12 13:24 |只看該作者
heily123 發表於 22-3-12 13:05
病房會唔會輕微d?

我冇高燒
只有沾寒沾凍,和真的喉嚨痛(都幾痛),第10日先轉陰,唔知叫唔叫輕


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


53#
發表於 22-3-12 13:17 |只看該作者
heily123 發表於 22-3-12 13:04
可唔可以講下點消毒?

我自己就去完廁所,com 蓋,洗左手先沖廁
不用抹手巾,全部用抹手紙
沖完廁,用消毒濕紙巾抹水龍頭,廁板,再倒濕白水去座廁沖多次水,出黎後再用滴露消毒噴霧噴下廁所

所有人去廁所,沖涼都要帶口,陽性的沖最後,因為我屋企有兩個陽,就最毒(最後發病應該菌量最高)沖最後

廁所不放毛巾,牙刷杯都拿晒出廳分開放
暫時用即棄面巾

無陽的人,用洗面盆在房刷牙洗面

食飯一人一個玻璃盒,分好各自在房食,餐具用即棄的,洗碗用不同海棉黎洗各自的盒,洗完再用熱水浪下

今日我第十日了(最後陽性)我們還keep 住甘做法,我想做到我14日滿,不想有一個疏忽傳染比仔女…..


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


52#
發表於 22-3-12 13:11 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 04:22
工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,

同你同樣情況

工人中仔女中

我同老公都係一條線,不過我冇理啦, 除囗罩同細仔瞓


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


51#
發表於 22-3-12 13:09 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 04:22
工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,

有幾日,我老公中,我又中,但因為我最後發病,之前分配房間,3間房已滿,我只好瞓廳,但又驚瞓覺時會播毒,我一日廿四小時,除左刷牙洗面食飯飲水都帶口罩,依家轉左陰幾日,耳仔都還未好返,損左….


伯爵府

積分: 17771


50#
發表於 22-3-12 13:05 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 08:13
我同老公都翻唔到工
成個月無人工

我自己都係


伯爵府

積分: 15589


49#
發表於 22-3-12 13:05 |只看該作者
小談心 發表於 22-3-12 13:04
我都打了三針,一樣會中

病房會唔會輕微d?


伯爵府

積分: 15589


48#
發表於 22-3-12 13:04 |只看該作者
小mama 發表於 22-3-12 10:27
中左的人去完廁所要即消毒,抹手毛巾要分開
我估你工人去完係咪冇消毒好?
我中左之後同家人分房每次去廁 ...

可唔可以講下點消毒?


伯爵府

積分: 17771


47#
發表於 22-3-12 13:04 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-3-12 07:21
已打三針,如果家人中,寧願中唔會瞓覺戴口罩

我都打了三針,一樣會中


子爵府

積分: 12727


46#
發表於 22-3-12 12:59 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 10:11
姐姐今日出去核酸,第五日

如果自測陽性唔可以出去核酸喎


珍珠宮

積分: 36648

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


45#
發表於 22-3-12 11:34 |只看該作者
小mama 發表於 22-3-12 10:27
中左的人去完廁所要即消毒,抹手毛巾要分開
我估你工人去完係咪冇消毒好?
我中左之後同家人分房每次去廁 ...

請問用邊款消毒?

漂白水或酒精?


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


44#
發表於 22-3-12 11:26 |只看該作者
小mama 發表於 22-3-12 10:27
中左的人去完廁所要即消毒,抹手毛巾要分開
我估你工人去完係咪冇消毒好?
我中左之後同家人分房每次去廁 ...


請問 佢哋入房要開窗定關窗呀?


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 22-3-12 11:08 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 10:11
姐姐今日出去核酸,第五日
就算打3針,
要7陰性才可以出街喎!


珍珠宮

積分: 41556


42#
發表於 22-3-12 10:58 |只看該作者
充裕 發表於 22-3-12 10:47
我朋友10做核酸,我自己10日用樽仔驗,都陰性啊,我地都要驗完先返得工
...

咦,之前呢度有幾個成20 日驗仲係陽,自檢就陰


水晶宮

積分: 61155


41#
發表於 22-3-12 10:52 |只看該作者
青青河邊草 發表於 22-3-12 10:46
你地係咪又係三針復必泰?

我3個同事都係around新年打BNT第3針,3個都中晒

三針復

工人先中,我同c6無中

工人只有發燒鼻水,四日轉陰

仔女跟住發病,只係發燒


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


40#
發表於 22-3-12 10:49 |只看該作者
要堅持!希望你同c6無事,小朋友快快康復

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo