自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


男爵府

積分: 6202


1#
發表於 22-3-14 11:34 |只看該作者

https://mp.weixin.qq.com/s/k7QZOavumMte-ZazeATn_Q

看完文章同評論即刻覺得我地香港人好大氣,勇於做自我批評,批評香港,唔似上海人,係容不得別的地方的人話上海唔好

見到大家成日將香港和國內做比較,其實社會制度,基本面都唔同,根本就唔可以簡單這樣比較

香港係無可能用國內果套,就比如一推再推的全民檢測,國內要求香港做,但國內專家來左後都發現根本無意義,就算疫情當初,香港都係做唔到全民檢測,因為香港係一個城市,唔似國內,我地無咁多人力物力去支援全檢。講就容易,真正實施會有好大難度。

香港係一國兩制的國際化城市,根本無可能一刀切用國內方法

政府係做的唔好,所以更需要大家齊心協力 做好自己 度過這難關。成日比較 抱怨 發牢騷 馬後炮係無用的, 只會增加社會負能量
驕傲自大係唔好,但妄自菲薄都不好,我唔覺得我地香港咁差,我地唔需要將香港講的咁不濟

有的人其實唔係真正瞭解大陸,覺得只是為拗贏先咁堅持自己觀點

當初疫情開始我地可以用清零政策,但走到兩年幾後的今天,實踐已證明omicron係好難清零的,就算投入大量人力物力都未必,今次我覺得國內都未必可以控制到。我覺得唔可以再天真的把清零作為目標,而應該接受現實,認真考慮適合香港的防疫政策,而不是盲目吹捧國內果套。




子爵府

積分: 10776


134#
發表於 22-3-15 18:47 |只看該作者
teresayan07 發表於 22-3-14 17:12
共存既其中一個條件係高疫苗接種率
你唔睇下新加坡同香港既長者接種率?
而家係大陸唔比人打針咩?關夾係 ...

共存唔係你選擇幾時共存就幾時
當病毒殺到埋黎 控制唔到
就算浪費人力物力都㩒唔到
你想唔共存 病毒都迫你共存

當由一開始講出左疫苗俾大家打針
清零果時就係buy time 但冇人理


伯爵府

積分: 19487


133#
發表於 22-3-15 09:28 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:46
香港唔可以抄新加坡係阿爺一定要清零 ,唔比香港咁做,難道你連這點常識都唔知?

咁我真係要話你傻了⋯

你咪有鍋就賴阿爺,有求又去問阿爺。根本港府兩樣都無做,你幫咩口啫

一日要黑考慮考慮考慮考慮考慮考慮考慮考慮考慮考慮考慮考慮,做就慢十拍,阿爺幫你起埋青衣隔離設施,港府閒置了幾耐?唔通呢D都係阿爺拉住唔比港府做?

洗腦洗壞咗


伯爵府

積分: 19487


132#
發表於 22-3-15 09:21 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 16:17
回覆 circleda 的帖子

香港死亡率高是因爲有大批長者沒有接種疫苗!政府已經給了他們1年時間打,但他們始 ...

咁你講吓點解新加坡可以?其一係唔打針醫療要自付,香港有無做呢?無,物都無,由佢地自願而家勇奪死亡率最高!



子爵府

積分: 11149


131#
發表於 22-3-15 08:42 |只看該作者
麥兜媽 發表於 22-3-14 11:55
日日唱衰香港,其實真的要珍惜可以俾唱的時候,係小紅書見到有學生問,返咗大陸 唔想交租,唔知房東會唔會 ...

你都係發警告啫,我睇開嗰啲fb、Twitter、YouTube直頭封戶,更加一片和諧
16473049305835507234165729066715.jpg
16473049306347125451570939283086.jpg
16473049306996347191973616104526.jpg
16473049307257329514800648700788.jpg


珍珠宮

積分: 37850

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


130#
發表於 22-3-15 08:14 |只看該作者
Become 發表於 22-3-14 11:46
回覆 nervousmichelle 的帖子

認同,快手封完比大家過正常生活仲好啦祖國做得好

封完可以正常既話,應該全世界都做左。我好支持既,如果有數據。


伯爵府

積分: 16504


129#
發表於 22-3-15 01:14 |只看該作者
rachel3088 發表於 22-3-14 17:27
好耐之前去上海出差都見識過本地人既優越感 個的士司機叫我唔應該對內地人帶有色眼鏡(利申我無做任 ...

唔只上海,北京廣州同深圳啲人都會笑外省人。


伯爵府

積分: 16504


128#
發表於 22-3-15 01:13 |只看該作者
本帖最後由 SabrinaR 於 22-3-15 01:13 編輯
circleda 發表於 22-3-14 13:08
唔同國內比,同新加坡比好唔好?人地都一日一萬以上,只係死幾個人。

香港坐係到呢兩年做咗物野?一日講 ...

新加坡人信政府,一早打哂針。老人接種率高,唔打針自費醫療費。12歲以上唔打針邊度都唔去得

香港老人打針率全世界已發展地區最低


大宅

積分: 1880


127#
發表於 22-3-15 00:45 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 17:06
唉,真係唔明難道這麼多人真係唔知如果香港可以自己決定,一早同新加坡一樣了

夾在中間,搞到香港兩頭不到 ...

宜家香港咁樣已經累到大陸多地開花,香港行共存果陣更不敢想像,到時又變種又幾樣撈埋一齊搞到死一堆人又嘈醫院無床位確診無人理,香港人個名已經臭到唔恨


侯爵府

積分: 21125


126#
發表於 22-3-14 23:16 |只看該作者
本帖最後由 aidan08 於 22-3-14 23:17 編輯
Boeing787 發表於 22-3-14 21:48
新加坡在21年8月宣佈疫苗護照時的接種率約76%,而最新接種率為92%。他們用了半年時間將接種率推高16%。香 ...

仲有呀,你先前就話接種率低市民有責任,又話新加坡國民自律,七月已經七成,之後新加坡政府先出辣招。咁而家你又將個時間點推到二月,話香港二月有七成人接種,政府二月就做嘢推高接種率。真係神又係你鬼又係你!如果政府成二月先做D嘢都叫做有計劃有效果,咁市民二月都有七成打咗針啦,又可唔可以話市民都夠曬自律呀?

根本舊年見接種率咁低,尤其老人,就已經應該要做嘢啦!仲可以話香港政府效果相約,救命!


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


125#
發表於 22-3-14 22:51 |只看該作者
木子太子 發表於 22-3-14 21:18
(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji) 講得好有道理
唔係一味吹捧既post
香港 係 香港


香港國際都會城巿喎, 哈!!!
錯都唔鬧得, 係咪自我感覺良好愄呀?
你估仲係8, 90年代香港人, 獅子山精神


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


124#
發表於 22-3-14 22:39 |只看該作者
子若 發表於 22-3-14 20:27
大陸唔強制打針,老人都超過8成接種。真係唔知香港d 老人點解咁矜貴,覺得自己特別容易打針死?
...


因為傳媒日日恐嚇老人家, 老人家去問醫生, 醫生又無菱兩可


水晶宮

積分: 56164


123#
發表於 22-3-14 22:32 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 21:22
大陸真係要管,要逼你步伐一致,香港根本唔會搞到今時今日咁!香港政府班人,根本唔知自己做緊乜,又要港 ...

我最buy你後段文字!我雖然都係愛國愛港,但我自問都唔係中國嘅死粉,我支持香港要行出自己路線,我自己都唔中意全部照跟大陸。但問題係,香港根本乜都做唔到,唔好講話做場好戲,連半場戲都冇得比人睇,仲要國家隊嚟幫執手尾,好樣衰囉!


侯爵府

積分: 21125


122#
發表於 22-3-14 22:16 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 21:48
新加坡在21年8月宣佈疫苗護照時的接種率約76%,而最新接種率為92%。他們用了半年時間將接種率推高16%。香 ...

其實你無答過我問題!我問你香港政府明知香港不多順民,點解政策唔強硬D?

個個國家防疫都係同時間競賽,全世界一齊面對疫情。新加坡七月已經諗點推高個接種率,因為人哋一早鎖定共存方向。咁點解香港要今年二月先識去做?根本就係完全無大方向無計劃,無論市民定政府都係,唔見棺材唔流眼淚,到第五波已經爆到不可收拾,政府先去做嘢。市民唔多唔少被第五波嚇到腳軟先去打針,你仲想幫政府領功?

如果政府有計劃,就唔會等到第五波殺到埋身先去出少少辣招來推針啦!如果政府識早早準備,就唔會隔離設施唔夠,醫院負荷唔到,一鑊泡咁啦!

咁都叫政策有效,我都服你盲撐得夠忠誠!


珍珠宮

積分: 44406


121#
發表於 22-3-14 22:16 |只看該作者
redhot 發表於 22-3-14 17:57
本帖最後由 redhot 於 22-3-14 17:57 編輯

雖然大陸有好多優秀嘅人,但未及文明程度嘅人都唔少,所以我 ...

同意的 其實每個地方都有pros and cons

香港、北美、大陸都住過唔少時間,其他歐洲國家以前都會經常出差有所比較。如果真的喜歡大陸就搬回來好了,身體力行會發現那裡都有好和壞。其實全世界沒有完全的安樂窩,唯有自己fit in各個環境,自我適應就好了。
每件事情都有支持和反對,觀點與角度而已。其實這些平台就是提供大家高談闊論,只要唔好人身攻擊,即使唔同意,都可以看看另外一個角度嘅睇法。


男爵府

積分: 9470

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


120#
發表於 22-3-14 22:13 |只看該作者
mizuho 發表於 22-3-14 22:01
相信可能有人有怨言,但身邊好多人更加是理解和支持!在盡量唔停工停產嘅大前提下可以大規模scanning實在 ...

多謝你嘅分享, 不過好多人會唔信, 其實我都知內地人都會配合, 甚至喺內地嘅外國人都會配合, 但係香港有部份人根本就唔會信. 其實我睇唔少住喺內地嘅外國人出嘅片, 都唔介意甚至稱讚內地嘅防疫政策, 邊個地方都有:北京、上海、成都、重慶、深圳都睇過.

我好贊同怨言一定有, 呻兩句都一定會, 甚至會鬧, 但係好多人甚至之前會呻會鬧嘅人, 都會配合去做, 因為真係長痛不如短痛, 所以我會覺得比例問題, 大部份人都會覺得好, 總有少部份會嘈.

我地就真係無齊心無領導兼無方法, 見步行步, 左搖右擺, 慘係我地市民啫


珍珠宮

積分: 44406


119#
發表於 22-3-14 22:01 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:49
真正快手到某一日可以突然返唔到屋企,被封到某個地方時,你估唔會有怨言, 講係好容易
...

相信可能有人有怨言,但身邊好多人更加是理解和支持!在盡量唔停工停產嘅大前提下可以大規模scanning實在是個大難題,但人心齊就萬事成。香港失敗嘅地方係要領導冇領導,要齊心冇齊心。
分享一下突然封樓過程嘅親身體驗:
我們一整棟樓在下午三點多收到電話,需要5點回到家接受封樓。48小時被封鎖在家,不能夠返學返工,做2次核酸。所有中國人、外國人安靜配合,而且我們都非常感謝義工和醫生們,我還帶了寶礦力給醫生小姐姐,感謝她們不眠不休的採樣。2天期間還是生活正常,而且可以正常收快遞、外賣、買菜。
剛剛完成2天強檢,現在已經返工在+12檢測期。


男爵府

積分: 8451


118#
發表於 22-3-14 21:59 |只看該作者
fatpigfatpig 發表於 22-3-14 21:28
你好。其實你引用一篇文章,就得出上海人小氣這樣的結論,是否武斷了?香港人不同平台有不同取向,你要在網 ...

呢篇野只係證明咗大陸到時言語自由,網絡自由.


侯爵府

積分: 21125


117#
發表於 22-3-14 21:48 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:49
共存唔似無本事做,係阿爺唔比,一定要跟國內清零

點共存呀?打針率唔夠,醫院負荷唔到,醫療人手唔夠,已經崩潰!連放屍體都唔夠地方!咁都叫唔似無本事做呀?


男爵府

積分: 8229


116#
發表於 22-3-14 21:48 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 18:17
你話佢八月推行前已經超過七成。咁佢係點上到九成呢?咪就係政府有遠見,推出強硬政策囉!無錯,新加坡順 ...

新加坡在21年8月宣佈疫苗護照時的接種率約76%,而最新接種率為92%。他們用了半年時間將接種率推高16%。香港在22年1月宣佈疫苗通行證時的接種率為70%,最新的接種率是86%。短短兩個月就將接種率推高16%。所以政府的政策也是有效的,效果和新加坡相若。
風繼續吹,不忍遠離...

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo