家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 470


1#
發表於 22-3-20 08:54 |只看該作者
你地幾多歲有第一層樓,又幾多歲有第二層樓?


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


31#
發表於 22-3-26 13:41 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-3-26 08:59
想問下過罰息期之後提早還$, 咁提早還$之後,每個月還嘅$同d息係咪會向下調整架?
...

當然會啦, 提早還爽筆後
揀Keep住每月都還同樣錢
個息咪少啲、年期咪短啲


男爵府

積分: 7714


30#
發表於 22-3-26 09:18 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-3-26 09:01
契有寫名放屋企唔安全, why ah?

本帖最後由 csc1016 於 22-3-26 09:19 編輯

怎樣存放樓契?
樓契文件多,現時市場上可存放在銀行、銀行保險箱、律師樓或家中,四種方法各有利弊。



大宅

積分: 4240


29#
發表於 22-3-26 09:01 |只看該作者
csc1016 發表於 22-3-25 11:51
有啲人唔鍾意供滿放疊契喺屋企唔安全,所以寧願按返啲錢,就算唔識投資,放mortgage link account 都冇蝕 ...

契有寫名放屋企唔安全, why ah?


大宅

積分: 4240


28#
發表於 22-3-26 08:59 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-3-25 03:08
過左罰息期就可以提早還款
唔一定要跟最初同銀行做按揭既還款schedule
最初諗住攤長30年,之後你升職加薪 ...

想問下過罰息期之後提早還$, 咁提早還$之後,每個月還嘅$同d息係咪會向下調整架?


大宅

積分: 3246


27#
發表於 22-3-25 12:01 |只看該作者

回覆樓主:

28,兩公婆買


男爵府

積分: 7714


26#
發表於 22-3-25 11:51 |只看該作者
kfc7464 發表於 22-3-25 11:38
有冇意見應該留幾多拖長慢慢還呢?老實講我就做左30年,要拖唔係問題,但又想慳返的息嚟交學費
...

有啲人唔鍾意供滿放疊契喺屋企唔安全,所以寧願按返啲錢,就算唔識投資,放mortgage link account 都冇蝕底。
我哋本身都可以供滿兩間,但就按出嚟供第三間。做20年定30年就睇返入息同供款比額。20年就供本多啲。


大宅

積分: 4145


25#
發表於 22-3-25 11:38 |只看該作者
csc1016 發表於 22-3-24 23:00
近20年樓價拾級而上,基本上升多回少,加上
息口低,可以借盡拖長啲還,唔駛急於供完。
...

有冇意見應該留幾多拖長慢慢還呢?老實講我就做左30年,要拖唔係問題,但又想慳返的息嚟交學費


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


24#
發表於 22-3-25 03:08 |只看該作者
kfc7464 發表於 22-3-24 21:00
請問點解可以咁快供完呢?你哋係有錢就供多的定點呀?

過左罰息期就可以提早還款
唔一定要跟最初同銀行做按揭既還款schedule
最初諗住攤長30年,之後你升職加薪有花紅,
有舊錢你想提早還俾銀行隨時去俾票就ok
最少好似10萬起唔知係咪


男爵府

積分: 8159


23#
發表於 22-3-25 02:49 |只看該作者
25歳買,6年供完(2000年時左右買當年居屋無冇人買好平)後悔吾識諗冇買第二層私樓,(當年有朋友自讓佢層樓比我6X萬(當年市道都差,2003-2005 左右但當時仲供緊樓已經冇乜$再買私人樓,個時佢層樓隔離附近緊起緊元朗朗屏站)超級後悔


子爵府

積分: 12161


22#
發表於 22-3-24 23:39 |只看該作者
kfc7464 發表於 22-3-24 21:00
請問點解可以咁快供完呢?你哋係有錢就供多的定點呀?
同老公一齊買,好多年前樓價低時買,一個月唔係供好多,怕其中一個突然失業,我哋每儲到一筆錢就還一部分












男爵府

積分: 7714


21#
發表於 22-3-24 23:00 |只看該作者
kfc7464 發表於 22-3-24 21:00
請問點解可以咁快供完呢?你哋係有錢就供多的定點呀?

近20年樓價拾級而上,基本上升多回少,加上
息口低,可以借盡拖長啲還,唔駛急於供完。


大宅

積分: 4145


20#
發表於 22-3-24 21:00 |只看該作者
chyush 發表於 22-3-22 01:55
回覆 cindywong1988 的帖子

29歲第一層樓,37歲供完

請問點解可以咁快供完呢?你哋係有錢就供多的定點呀?


大宅

積分: 4898


19#
發表於 22-3-24 18:41 |只看該作者
chyush 發表於 22-3-24 08:21
同老公一齊買,好多年前樓價低時買,一個月唔係供好多,怕其中一個突然失業,我哋每儲到一筆錢就還一部分
...

很利害


珍珠宮

積分: 36156

2018父親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


18#
發表於 22-3-24 12:45 |只看該作者

回覆樓主:

26


子爵府

積分: 12161


17#
發表於 22-3-24 08:21 |只看該作者
stephanielaw 發表於 22-3-23 10:08
咁快供完?一個月供好多?好利害
同老公一齊買,好多年前樓價低時買,一個月唔係供好多,怕其中一個突然失業,我哋每儲到一筆錢就還一部分


大宅

積分: 4898


16#
發表於 22-3-23 10:08 |只看該作者
chyush 發表於 22-3-22 01:55
回覆 cindywong1988 的帖子

29歲第一層樓,37歲供完

咁快供完?一個月供好多?好利害


子爵府

積分: 12161


15#
發表於 22-3-22 01:55 |只看該作者
回覆 cindywong1988 的帖子

29歲第一層樓,37歲供完


複式洋房

積分: 177


14#
發表於 22-3-21 23:02 |只看該作者
cindywong1988 發表於 22-3-20 08:54
你地幾多歲有第一層樓,又幾多歲有第二層樓?

25歲第一層,28歲第二層俾太太,因為再買就要雙重印花稅,所以無買了,。依家35歲,靠自己無後援


伯爵府

積分: 16263


13#
發表於 22-3-21 22:32 |只看該作者

回覆樓主:

27

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo