興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1#
發表於 22-4-2 17:09 |只看該作者
新手….養左隻英短囡囡,就黎5個月大,返黎果時曳到爆炸,但性格好好,唔揀食無脾氣,依家大左又定左少少。

啱啱換左牙仔,有幸執到兩隻

黎緊阿妹都會返屋企,家姐應該會接受到妹妹

歡迎交流,或經驗豐富既jm指教下


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


62#
發表於 23-5-7 22:35 |只看該作者
本帖最後由 jessica0768 於 23-5-7 22:37 編輯
濼濼媽 發表於 23-5-7 16:06
回覆 jessica0768 的帖子

請問有冇link? 想買,謝謝

買咩?絕育衫?

我pm左俾你


子爵府

積分: 13085


61#
發表於 23-5-7 16:06 |只看該作者
回覆 jessica0768 的帖子

請問有冇link? 想買,謝謝


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


60#
發表於 22-11-6 02:02 |只看該作者
Update下先,阿囡差幾日就1歲,係呢排加左細佬返黎,本身都無打算加,點知c6同事話有貓貓俾我地,就係咁帶左細佬返黎,依家細佬仲要困籠,因為阿囡仲未完全接受到,已經兩星期,我揭起塊布俾佢地交流,阿囡有時會兇佢,有時又瞓係籠外面陪佢,完全唔知佢想點
attach1/tmp/phpliKp4G


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


59#
發表於 22-6-13 12:55 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-13 07:43
什麼營養品少咗?

餵左營養品,淚腺分泌少左


男爵府

積分: 6231


58#
發表於 22-6-13 07:43 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-6-12 23:09
轉糧會好左少少但都差唔多

什麼營養品少咗?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


57#
發表於 22-6-12 23:09 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-12 23:07
咁你而家有無轉無穀比佢?咁你覺得大左係咪真係少左?

轉糧會好左少少但都差唔多


我依家有餵supplement,6個月開始餵,係會少左


男爵府

積分: 6231


56#
發表於 22-6-12 23:07 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-6-12 23:05
我發現佢之前係食雞(乾/濕糧都有呢個情況),又唔知係咪因為乾糧唔係無穀,所以有呢個情況

本身英短天生 ...

咁你而家有無轉無穀比佢?咁你覺得大左係咪真係少左?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


55#
發表於 22-6-12 23:05 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-12 22:53
我都係咁嘅情形,我發現佢食親野就係咁標眼水,但肯定不是生病,喺咪所有虎紋都有呢啲情形
...

我發現佢之前係食雞(乾/濕糧都有呢個情況),又唔知係咪因為乾糧唔係無穀,所以有呢個情況

本身英短天生淚腺短,亦都會係咁標眼水有人講過話…..大左就會有改善


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


54#
發表於 22-6-12 23:03 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-12 22:56
我都要買定

唔洗咁快買,我係做手術前搵香港果個人買,度尺寸俾佢,影埋貓貓身型,返到黎試身係超fit


男爵府

積分: 6231


53#
發表於 22-6-12 22:56 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-6-12 22:52
唔係呀,貓貓手術服

我都要買定


男爵府

積分: 6231


52#
發表於 22-6-12 22:53 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-6-12 22:51
無整鮮食俾佢,依家食緊thrive罐罐

淚痕…..到依家都未攪掂,早晚同佢抺,有時會用清潔劑(眼)用棉花支 ...

我都係咁嘅情形,我發現佢食親野就係咁標眼水,但肯定不是生病,喺咪所有虎紋都有呢啲情形


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


51#
發表於 22-6-12 22:52 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-12 22:49
bb衫嚟?

唔係呀,貓貓手術服
myimage.jpg
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


50#
發表於 22-6-12 22:51 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-12 22:49
我想問下你有冇整鮮食比佢,同埋有冇淚痕呢個問題

無整鮮食俾佢,依家食緊thrive罐罐

淚痕…..到依家都未攪掂,早晚同佢抺,有時會用清潔劑(眼)用棉花支抺下


男爵府

積分: 6231


49#
發表於 22-6-12 22:49 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-6-12 22:48
絕完育第四日,諗住今日全日係屋企就同佢帶下頸圈,俾佢伸展下手手腳腳,點知伸完就發脾氣要除頸圈,咁即刻 ...

bb衫嚟?


男爵府

積分: 6231


48#
發表於 22-6-12 22:49 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-6-12 22:42
瞓覺果張好攪笑

我想問下你有冇整鮮食比佢,同埋有冇淚痕呢個問題


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


47#
發表於 22-6-12 22:48 |只看該作者
絕完育第四日,諗住今日全日係屋企就同佢帶下頸圈,俾佢伸展下手手腳腳,點知伸完就發脾氣要除頸圈,咁即刻同佢換返衫仔,仲有八日先拆線,阿囡你要乖乖啦
myimage.jpg
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


46#
發表於 22-6-12 22:42 |只看該作者
maggielmy 發表於 22-6-12 22:28
我都係新手2個半月大

瞓覺果張好攪笑


男爵府

積分: 6231


45#
發表於 22-6-12 22:28 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-25 17:13
Update 下先,我最終無接到妹妹返黎,奶媽另外個朋友接左手….當有緣無份啦

臭b又多左樣新玩 ...

我都係新手2個半月大
16550441350587457199205813678179.jpg
16550441352835927855928449694617.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


44#
發表於 22-4-25 17:13 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jessica0768 於 22-4-25 17:15 編輯

Update 下先,我最終無接到妹妹返黎,奶媽另外個朋友接左手….當有緣無份啦

臭b又多左樣新玩具…..吊床….依家跟我地入房瞓,佢就瞓吊床仔,晚晚半夜就落黎攪事…..要摸摸頭仔同踩奶,摸夠喇又踩完奶(踩c6)就施施然返床仔瞓



myimage.jpg
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo