家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4078


1#
發表於 22-4-25 10:18 |只看該作者
想開股票户口, 請問那間手續費較平及好用? 謝謝!


大宅

積分: 4078


48#
發表於 22-5-11 20:16 |只看該作者
牛牛bb 發表於 22-5-11 10:33
永隆有個一年120元既存倉費

謝謝告知


子爵府

積分: 14232


47#
發表於 22-5-11 10:33 |只看該作者

回覆樓主:

永隆有個一年120元既存倉費


男爵府

積分: 9855


46#
發表於 22-5-11 09:01 |只看該作者
ReporterHui 發表於 22-5-10 13:22
我都覺得係~~長倉放係銀行安心D

邊間証券行轉倉去銀行平?


複式洋房

積分: 425


45#
發表於 22-5-10 13:22 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 14:59
長倉都係銀行好啲

我都覺得係~~長倉放係銀行安心D




複式洋房

積分: 425


44#
發表於 22-5-10 13:21 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 13:06
本帖最後由 chitchit0520 於 22-5-7 13:06 編輯

唔係喎!職員講錯啦!好似最平$50之嘛!
銀行中佣金佢算係最平的


大宅

積分: 4078


43#
發表於 22-5-8 22:54 |只看該作者
maozit 發表於 22-5-8 15:10
Yes, 佢快閃優惠包括:港元/人民幣定期利息優惠、買港股/美股佣金優惠、買人民幣/澳元點子優惠等,次次不 ...

謝謝提醒



男爵府

積分: 8607


42#
發表於 22-5-8 15:10 |只看該作者
本帖最後由 maozit 於 22-5-8 15:11 編輯
loyanmei 發表於 22-5-8 11:17
謝謝告知原來永隆好多時有快閃優惠,希望無開錯户啦。

Yes, 佢快閃優惠包括:港元/人民幣定期利息優惠、買港股/美股佣金優惠、買人民幣/澳元點子優惠等,次次不同優惠。但你要自己keep住上 app check eOffer,先到先得。


男爵府

積分: 7909


41#
發表於 22-5-8 12:33 |只看該作者
2313 發表於 22-5-8 10:42
大新都好似一様,手機、網上收0.15%,電話落盤收0.18%,基本存户都可以。

大新最低佣金90元


大宅

積分: 4078


40#
發表於 22-5-8 11:17 |只看該作者
maozit 發表於 22-5-8 06:10
若果你每次買賣嘅成交額係一萬元以下,永隆金葵花用戶嘅手續費(0.15%) 就等如牛牛嘅$15平台費。若買賣成 ...

謝謝告知原來永隆好多時有快閃優惠,希望無開錯户啦。


大宅

積分: 2937


39#
發表於 22-5-8 10:42 |只看該作者
大新都好似一様,手機、網上收0.15%,電話落盤收0.18%,基本存户都可以。


禁止訪問

積分: 12573


38#
發表於 22-5-8 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8607


37#
發表於 22-5-8 06:10 |只看該作者
本帖最後由 maozit 於 22-5-8 06:13 編輯
chitchit0520 發表於 22-5-7 23:00
咁如果係買少少,咪仲平過富途?

若果你每次買賣嘅成交額係一萬元以下,永隆金葵花用戶嘅手續費(0.15%) 就等如牛牛嘅$15平台費。若買賣成交額超過一萬元,永隆就唔抵。牛牛新開用戶永久免手續費及存倉費,每次成交只收$15 平台費(未計政府charges)。fyi

但以銀行收費來計,永隆都算平。佢好多時有快閃優惠,一次交易免$100 經紀費。


禁止訪問

積分: 12573


36#
發表於 22-5-7 23:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4078


35#
發表於 22-5-7 22:33 |只看該作者
ARS_fans 發表於 22-5-7 22:29
明白,thx

唔洗客氣



大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 22-5-7 22:29 |只看該作者
loyanmei 發表於 22-5-7 22:28
唔好意思啊,我無留意存倉費這個問題。我自己無問,職員亦無提
...

明白,thx


大宅

積分: 4078


33#
發表於 22-5-7 22:28 |只看該作者
ARS_fans 發表於 22-5-7 22:07
請問有沒有存倉費之類?thx

唔好意思啊,我無留意存倉費這個問題。我自己無問,職員亦無提


大宅

積分: 4078


32#
發表於 22-5-7 22:20 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 20:58
但係min幾多?

佢係無minimum charge, 每買一隻股票,如你是普通客戶,該股收0.18%佣金,如金葵花客戶就收0.15%佣金。



大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 22-5-7 22:07 |只看該作者
loyanmei 發表於 22-5-7 20:37
一般客戶收手續費0.18%,如果是金葵花客戶(需要有資金$1000000, 但現時做緊promote, 可以$500000都得) 收 ...

請問有沒有存倉費之類?thx


禁止訪問

積分: 12573


30#
發表於 22-5-7 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo