家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


1#
發表於 22-4-28 17:02 |只看該作者
本帖最後由 yuensiu 於 22-4-28 17:16 編輯

本身有1份人壽加危疾係屋企人係我細個時候幫我買的,今年已供完,但原來份人壽供滿之後危疾個到會自動cut單。

依家諗緊買d純人壽定有埋危疾既好?
見中銀呢個好似都唔錯,供10年個段時間都包保險,供完之後可以攞返錢,報單就完結,又可以當儲錢。唔知有無人買過呢種保險呢?
16511374358517750009680173177239.jpg


複式洋房

積分: 163


48#
發表於 22-5-11 13:45 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-9 11:21
本帖最後由 yuensiu 於 22-5-9 13:00 編輯

人壽我已經供完了。如果我幫仔女加危疾,連埋佢地本身買緊個 ...

剛看到
16522479044017187520983664783993.jpg


子爵府

積分: 14207


47#
發表於 22-5-9 21:42 |只看該作者
回覆 yuensiu 的帖子

都有可能。上次回覆也説次次都是cold call電話推銷,反而自己去保險買未必有這樣的計劃。

每次sales都逼你即時答應,我問自己之後去保險公司買不可以嗎?他說未必有,自己買還要驗身,是推銷給特選客戶(一定是這樣説的),實際上我老公又沒有收過這樣的電話(他同樣是友邦客戶,同樣有Aeon信用卡)。Sales説一般會打電話給女性。我沒有上FWD查證他說的對不對,不過覺得抵買。


其實我在友邦已另外供滿10年危疾,保到100歲,也有儲蓄成份,但不是全數取回。


複式洋房

積分: 163


46#
發表於 22-5-9 17:02 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-9 11:21
本帖最後由 yuensiu 於 22-5-9 13:00 編輯

人壽我已經供完了。如果我幫仔女加危疾,連埋佢地本身買緊個 ...

我供得多過你,每個月3600,唉!


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


45#
發表於 22-5-9 11:21 |只看該作者
ming_lam123 發表於 22-5-9 11:14
你可以買儲蓄加危疾,找一份平人壽加危疾,甘咪可以儲錢加保障

本帖最後由 yuensiu 於 22-5-9 13:00 編輯

人壽我已經供完了。如果我幫仔女加危疾,連埋佢地本身買緊個d,每年已經供成2萬幾,未計自己個d,所以都係諗住供攞得返錢個d算了。


複式洋房

積分: 163


44#
發表於 22-5-9 11:17 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-7 13:22
本帖最後由 yuensiu 於 22-5-7 13:23 編輯

其實都係當儲錢,但同時多個保障咁囉

我老公三十歲買加份危疾,二千幾元,保額十萬
16520662336785412560557217371385.jpg


複式洋房

積分: 163


43#
發表於 22-5-9 11:14 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-7 13:22
本帖最後由 yuensiu 於 22-5-7 13:23 編輯

其實都係當儲錢,但同時多個保障咁囉

你可以買儲蓄加危疾,找一份平人壽加危疾,甘咪可以儲錢加保障


複式洋房

積分: 163


42#
發表於 22-5-7 13:54 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-7 13:22
本帖最後由 yuensiu 於 22-5-7 13:23 編輯

其實都係當儲錢,但同時多個保障咁囉

千元一個月
1651902847833324748784377861585.jpg


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


41#
發表於 22-5-7 13:22 |只看該作者
ming_lam123 發表於 22-5-7 13:06
但回報少,不如做定期

本帖最後由 yuensiu 於 22-5-7 13:23 編輯

其實都係當儲錢,但同時多個保障咁囉


大宅

積分: 3492


40#
發表於 22-5-7 13:10 |只看該作者
危疾保障真係幾時都須要
尤其係四十歲後
患癌風險越來越高


複式洋房

積分: 163


39#
發表於 22-5-7 13:06 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-7 07:19
大人都幾貴 如果大人買我反而想買供完就攞返錢個d就算

但回報少,不如做定期


複式洋房

積分: 163


38#
發表於 22-5-7 11:45 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-7 07:19
大人都幾貴 如果大人買我反而想買供完就攞返錢個d就算

係呀!我都覺得貴,但只供十年,保到100歲,趁後生可買,買給仔女可以


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


37#
發表於 22-5-7 07:19 |只看該作者
ming_lam123 發表於 22-5-6 20:57
保費表

大人都幾貴 如果大人買我反而想買供完就攞返錢個d就算


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


36#
發表於 22-5-7 07:09 |只看該作者
CheungKeeKee 發表於 22-5-6 21:41
回覆 yuensiu 的帖子

手上有AIA友邦的意外(退回供款額105%)保險、FWD富衛住院現金保險和FWD富衛危疾保險。 ...

FWD上網又搵唔到你講個份危疾


子爵府

積分: 14207


35#
發表於 22-5-6 21:41 |只看該作者
回覆 yuensiu 的帖子

手上有AIA友邦的意外(退回供款額105%)保險、FWD富衛住院現金保險和FWD富衛危疾保險。FWD富衛危疾保險供10年保20年。


複式洋房

積分: 163


34#
發表於 22-5-6 20:57 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-6 17:12
買邊間呀?

保費表
16518418648817054969608486419392.jpg


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


33#
發表於 22-5-6 17:12 |只看該作者
CheungKeeKee 發表於 22-5-6 17:11
回覆 yuensiu 的帖子

有,買過多份,完了拿回支票。次次都是cold call電話推銷,反而自己去保險買未必有這 ...

買邊間呀?


子爵府

積分: 14207


32#
發表於 22-5-6 17:11 |只看該作者
回覆 yuensiu 的帖子

有,買過多份,完了拿回支票。次次都是cold call電話推銷,反而自己去保險買未必有這樣的計劃。最近也買了份危疾保障,供10年保20年,沒有索償20年後取回支票。如有通波仔手術、原位癌或糖尿病,即使賠了20年後都可以取回全數。如大件事危疾賠了大額計劃就會終止。

這樣可儲錢又可以有保障。之前買過意外,遇意外賠完,10年計劃完了真的可全數取回。另外有些更不止全數取回,是取回供款108%。


複式洋房

積分: 163


31#
發表於 22-5-6 12:20 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-6 06:29
我見香港人壽得2款,1款家庭plan只保到小朋友18歲,另1款就個人plan但只保癌症、中風及心臟疾病 :thinking ...

小朋友大個要自己一分單,正常


複式洋房

積分: 163


30#
發表於 22-5-6 09:29 |只看該作者
yuensiu 發表於 22-5-6 06:37
都有望過,但睇唔到保費幾多

落中銀問下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo