自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2333


1#
發表於 22-4-30 14:44 |只看該作者
無意中看到原來個樽寫明不含防腐劑,開封後要放入雪櫃.我從來冇放,而且雪櫃冇咁多位.
你們有放入雪櫃嗎?
16513010696104155041383293567946.jpg


大宅

積分: 3494


96#
發表於 22-5-1 13:47 |只看該作者
糖就會擺雪櫃,怕有螞蟻


侯爵府

積分: 24784

馬年勳章 牛年勳章


95#
發表於 22-5-1 12:09 |只看該作者
冇放,經常要用,少用嘅醬汁類會放


男爵府

積分: 6722


94#
發表於 22-5-1 11:20 |只看該作者
我唔知原來要放雪櫃!開左,少用,冇放,唔覺變壞


子爵府

積分: 14519


93#
發表於 22-5-1 11:06 |只看該作者

回覆樓主:

我自己除咗油、鹽、糖、胡椒粉, 全部放雪櫃。


翡翠宮

積分: 97287


92#
發表於 22-5-1 10:53 |只看該作者

回覆樓主:

冇放呀
下下用豉油要走去雪櫃攞好麻煩啫
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 3934


91#
發表於 22-5-1 09:55 |只看該作者

回覆樓主:

咁開封後的醋,要否放雪櫃?


大宅

積分: 3494


90#
發表於 22-5-1 09:30 |只看該作者
無喎,要既咩


男爵府

積分: 9007


89#
發表於 22-5-1 02:28 |只看該作者
冇放 雪櫃邊會咁多位擺


子爵府

積分: 11888

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


88#
發表於 22-5-1 02:26 |只看該作者
無放雪櫃,就咁擺係到


男爵府

積分: 7416


87#
發表於 22-5-1 02:22 |只看該作者
D..D 發表於 22-4-30 14:50
自從試過粉蟎之患
調味料全部都雪
糖/鹽/生粉除外

第一次聽粉蟎


大宅

積分: 3110


86#
發表於 22-5-1 00:48 |只看該作者
一日煮三餐,好快用曬,阿媽嘅年代都係冇放,都係咁食大


珍珠宮

積分: 39672

2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


85#
發表於 22-5-1 00:20 |只看該作者
屋企煮餸用嗰支冇,畢竟要方便煮餸嘅人

有時自己買嗰d日本醬油就會


大宅

積分: 3025


84#
發表於 22-4-30 23:59 |只看該作者

回覆樓主:

有放


翡翠宮

積分: 93998

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


83#
發表於 22-4-30 23:58 |只看該作者
KKLLYang 發表於 22-4-30 14:44
無意中看到原來個樽寫明不含防腐劑,開封後要放入雪櫃.我從來冇放,而且雪櫃冇咁多位.
你們有放入雪櫃嗎?

我沒放
◕順其自然啦~♥ ◕


珍珠宮

積分: 31348


82#
發表於 22-4-30 23:53 |只看該作者
KKLLYang 發表於 22-4-30 14:44
無意中看到原來個樽寫明不含防腐劑,開封後要放入雪櫃.我從來冇放,而且雪櫃冇咁多位.
你們有放入雪櫃嗎?

我乜都放晒雪櫃, 除非列明開封後不用冷藏


象牙宮

積分: 216490


81#
發表於 22-4-30 22:16 |只看該作者

回覆樓主:

no


珍珠宮

積分: 45045

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


80#
發表於 22-4-30 22:14 |只看該作者
回覆 KKLLYang 的帖子

生抽、老抽常用,沒有放入雪柜,其它醬料全部入雪柜


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


79#
發表於 22-4-30 22:05 |只看該作者
KKLLYang 發表於 22-4-30 14:44
無意中看到原來個樽寫明不含防腐劑,開封後要放入雪櫃.我從來冇放,而且雪櫃冇咁多位.
你們有放入雪櫃嗎?

本帖最後由 cindy618 於 22-4-30 22:06 編輯

除左糖鹽粟粉廚酒油,我所有放雪櫃,霸哂門嗰度啲格數


複式洋房

積分: 117


78#
發表於 22-4-30 22:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Waifung 於 22-4-30 22:03 編輯

全部都有放!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo