MissMaMa 發表於 22-5-13 07:00 
上年年尾我同呢度JM 傾美股,我話美股就快要跌,千祈唔好接火棒,佢地話美股唔會跌 而家美股係 ...
美股就快要跌,已經有人講咗好多年啦,如果一早信咗,咪賺少好多囉,如果一早唔信,點解上年年尾又會信?是但一個人講都信?有人講就快要跌,有人講唔會呹,信邊個?都係要事後先知㗎!
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。