論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1690


1#
發表於 22-5-15 16:09 |只看該作者
因為工人passport喺完合約之前過期所以visa就未完約已經過咗期,啱啱做咗新passport, 網上申請visa只可以做未到過期嗰啲,請問有冇人知道過咗期visa點樣renew?


禁止訪問

積分: 165


21#
發表於 22-5-23 00:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37871

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


20#
發表於 22-5-22 23:10 |只看該作者
Simbameow 發表於 22-5-22 21:33
係唔係加左價?定我記錯?(emoji)

本帖最後由 竇漪房 於 22-5-22 23:54 編輯

唔知有冇加價,我今個月幫姐姐約visa加續約,入境收咗我$260x2喎!係入境處呀sir親口話我知幾錢,我俾姐姐去交錢,佢返嚟有機印單俾我真係$260x2,提前續同過期續唔同價的嗎?


禁止訪問

積分: 165


19#
發表於 22-5-22 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37871

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


18#
發表於 22-5-22 19:45 |只看該作者
Simbameow 發表於 22-5-16 23:29
過左期無得上網做,要見阿sir解釋點解遲左,比230元ok,你有時間自己攪ok,好簡單架咋。
我之前好驚,以為 ...

我姐姐未過期續visa要$260,原來過期續可以平d㗎!


大宅

積分: 1690


17#
發表於 22-5-21 10:32 |只看該作者
tongminnie 發表於 22-5-18 19:18
回覆 Vienna0623 的帖子

金巴利道28号

Thank you


子爵府

積分: 12264


16#
發表於 22-5-18 19:18 |只看該作者
回覆 Vienna0623 的帖子

金巴利道28号


大宅

積分: 1690


15#
發表於 22-5-18 16:35 |只看該作者
tongminnie 發表於 22-5-17 20:26
回覆 Vienna0623 的帖子

我去尖沙咀果間,仲有其它選擇,填好文件及印好passport,大约半小時內完成,可以 ...

尖沙咀邊度?


大宅

積分: 1690


14#
發表於 22-5-18 16:34 |只看該作者
tongminnie 發表於 22-5-17 20:26
回覆 Vienna0623 的帖子

我去尖沙咀果間,仲有其它選擇,填好文件及印好passport,大约半小時內完成,可以 ...

尖沙咀邊度?


子爵府

積分: 12264


13#
發表於 22-5-17 20:26 |只看該作者
回覆 Vienna0623 的帖子

我去尖沙咀果間,仲有其它選擇,填好文件及印好passport,大约半小時內完成,可以預约。


禁止訪問

積分: 165


12#
發表於 22-5-17 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1690


11#
發表於 22-5-17 14:16 |只看該作者
Simbameow 發表於 22-5-16 23:29
過左期無得上網做,要見阿sir解釋點解遲左,比230元ok,你有時間自己攪ok,好簡單架咋。
我之前好驚,以為 ...

點預約?


禁止訪問

積分: 165


10#
發表於 22-5-16 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1690


9#
發表於 22-5-16 21:05 |只看該作者
Simbameow 發表於 22-5-16 15:41
agent fee萬幾
攪extend visa無收我錢,自己去都得架,好簡單之嘛,可能我介紹啲朋友比佢,friend左陪我去 ...

你就好啦


大宅

積分: 1690


8#
發表於 22-5-16 21:03 |只看該作者
klty 發表於 22-5-16 19:39
自己上網填d資料,$240攪掂。

唔係話過咗期唔可以上網搞?
Agent 同我講佢要帶我工人去見入境處啲阿Sir因為已經過咗期,是真的嗎?


男爵府

積分: 5784


7#
發表於 22-5-16 19:39 |只看該作者
自己上網填d資料,$240攪掂。


禁止訪問

積分: 165


6#
發表於 22-5-16 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1690


5#
發表於 22-5-16 14:48 |只看該作者
Simbameow 發表於 22-5-16 12:01
嘩,你個agent幾大咬,我個agent話好簡單,佢咁啱果日得閒陪我去,佢係我奶奶啲朋友介紹我,咁我太lucky, ...

咁佢之前收你幾多錢?
你知唔知可唔可以唔用agent自己搞


禁止訪問

積分: 165


4#
發表於 22-5-16 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1690


3#
發表於 22-5-16 11:48 |只看該作者
Simbameow 發表於 22-5-15 23:57
我都係咁,我個agent已經提左我上網續証,但果排好忙唔記得過埋期,我agent帶去入境署解釋,即時續到了。
...

我agent話都可以幫我做但係收我$1000

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo