自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 933


1#
發表於 09-6-11 11:22 |只看該作者
我有個朋友, 因工受傷上樓(單身公屋), 向來打向寫字樓工的她, 近年失業, 取低收入公援.....

問她點解唔去做收銀, 佢嚴時間長假期少..... 堅持要找回白領工作, 40歲學歷低的她真的很難再找回白領工作, 眼看現時以信用卡過活, 超支生活可以維持到何時, 點解d人有工都唔願屈身去做..... 佢有舊患在身, 粗重工作不能做, 但收銀都有五六千一個月, 足夠維持生計吧!!

真係唔明, 點解唔接受現實, 真係要破產或債主臨門才思考嗎?? 40歲只中學畢業真係沒可能再找回白領工作....


寶石宮

積分: 351203

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 09-6-11 16:47 |只看該作者
原帖由 kkf2210 於 09-6-11 11:53 發表
一個字.."懶"......
佢放假放得多..整到個人都慣散埋....就算有好工介紹比佢做..佢都會嚴3嚴4....


講得岩,
自己唔想做時, 搵好多藉口.


男爵府

積分: 5008


14#
發表於 09-6-11 16:37 |只看該作者
其實綜援幾時開始有?我都係近呢7年到先知有綜援呢一樣嘢...

以前未聽過...


大宅

積分: 1250


13#
發表於 09-6-11 16:34 |只看該作者
我都失業, 都選擇轉營, 但唔係你話轉就轉. 我做咗文職20年, 雖則唔夠40歲, 但見極都冇人請 - 因為你要轉營=冇相關嘅工作經驗, d老闆寧願請嗰d年輕d, 學歷高dd,
人工少dd架.
我過年後由三月到而家, 差唔多個個week都有工去面試, 但冇一份有回頭呀!


男爵府

積分: 5111


12#
發表於 09-6-11 16:17 |只看該作者
我父.母有時傾開計講60至70年代D公援
係派罐頭.米呀個D 好似食物銀行.無錢派
所以D人寧願做o野
依家D人少少野就唔做.


別墅

積分: 933


11#
發表於 09-6-11 16:01 |只看該作者
信用卡是有工作時申請下的, 而且只要你還到最低還款額, 銀行都唔會CUT你卡, 何況只係普通VISA, 學生沒有收入証明都可以申請啦~~~

佢做開類似OFFICE GIRL 的工作, 所以沒什麼技能....
而且很多公司都請後生仔女, 佢到搵成年都找唔到就知咩事啦!! 真係唔係唔比機會和時間佢, 只係覺得佢唔接受現實, 打求職信沒回音, 自己都知咩事, 有公援吊命, 但真係吊得几耐呀!! 年紀越大越沒人請, 點解唔早D轉營呢!!


原帖由 mimi.koo 於 09-6-11 12:02 發表

拎綜援可以有信用卡嗎?


別墅

積分: 784


10#
發表於 09-6-11 12:50 |只看該作者
原帖由 mimi.koo 於 09-6-11 12:02 發表

拎綜援可以有信用卡嗎?


綜援好像沒說可不可拿信用卡...只有說如有現金資助要扣 還有綜援也有最低資產健全成人一個可有15,000
2人 30,000
3人 45,000
4人以上 60,000
[/url]台灣戲谷~~有16張 水果方塊!![url=http:

http://winner.omg.com.tw/Index.aspx  OMG麻將學園!!!掛網送K幣活動


珍珠宮

積分: 35688


9#
發表於 09-6-11 12:04 |只看該作者
原帖由 constance0801 於 09-6-11 11:58 發表
如果無綜援, 佢地一定積極好多.
當然, 真係有需要既人, 如傷殘既人就真係唔可以無左綜援.


尼樣好認同..


大宅

積分: 2153



子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-6-11 12:01 |只看該作者
40歲中學畢業, 如果佢做開白領工作, 應該會有一些專業文憑或技能, 例如ACCOUNTING, SHIPPING, IT... 加上有多年工作經驗及一些REFERENCE LETTER SUPPORT, 搵一份GENERAL CLERK 應該可以的.


大宅

積分: 3817


6#
發表於 09-6-11 11:58 |只看該作者
如果無綜援, 佢地一定積極好多.
當然, 真係有需要既人, 如傷殘既人就真係唔可以無左綜援.


男爵府

積分: 8948


5#
發表於 09-6-11 11:53 |只看該作者
一個字.."懶"......
佢放假放得多..整到個人都慣散埋....就算有好工介紹比佢做..佢都會嚴3嚴4....


洋房

積分: 233


4#
發表於 09-6-11 11:50 |只看該作者


複式洋房

積分: 199


3#
發表於 09-6-11 11:49 |只看該作者
佢嚴時間長假期少.....


THIS is the real problem with those that remain unemployed.


公爵府

積分: 26498


2#
發表於 09-6-11 11:43 |只看該作者
就算40歲有大學學歷, 都難找工做, 要請都請個後生d

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo