家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11046


1#
發表於 22-6-10 08:45 |只看該作者
未買過所以想請教。 請問若想買銀行股要去該銀行開户口嗎? 或其他銀行也可買其他銀行股票?


侯爵府

積分: 24586


27#
發表於 22-6-14 11:29 |只看該作者
大力大力 發表於 22-6-13 07:24
如果存倉不是多過50萬、不如考慮用富途牛牛或華盛證券。

買賣收費平好多~

有些證券行買賣不收佣金、不收平台費,一個月費無限次任 trade,如果買賣次數多的話,一個月費無限次任 trade 更化算。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


公爵府

積分: 29414

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 22-6-13 13:35 |只看該作者
大力大力 發表於 22-6-13 07:24
如果存倉不是多過50萬、不如考慮用富途牛牛或華盛證券。

買賣收費平好多~

仲以為大力會叫人小心d唔好亂入市同用broker firm 㖭


象牙宮

積分: 222693

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


25#
發表於 22-6-13 07:24 |只看該作者

回覆樓主:

如果存倉不是多過50萬、不如考慮用富途牛牛或華盛證券。

買賣收費平好多~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


禁止訪問

積分: 12573


24#
發表於 22-6-12 21:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24586


23#
發表於 22-6-12 12:22 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-6-12 12:23 編輯
raylife 發表於 22-6-11 21:22
銀行買賣股票除左手續費,仲有樣叫存倉費,即每年收一次年費,呢樣野令長線投資客永遠無肉食。
...

每年一次?每半年一次?每月一次?

中銀、南商月供嘅收費模式有別於一般買賣嘅收費模式,並無存倉費、代收股息手續費。
其他銀行都可能類似,但我無去了解。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 12573


22#
發表於 22-6-11 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7684


21#
發表於 22-6-11 21:22 |只看該作者

回覆樓主:

銀行買賣股票除左手續費,仲有樣叫存倉費,即每年收一次年費,呢樣野令長線投資客永遠無肉食。


子爵府

積分: 11046


20#
發表於 22-6-11 13:55 |只看該作者
choyki 發表於 22-6-11 13:35
錢家有道(唔識嘅睇咗都係唔識)
https://www.ifec.org.hk/web/tc/i ... ts/stock/index.page

謝謝資訊。


侯爵府

積分: 24586


19#
發表於 22-6-11 13:35 |只看該作者
錢家有道(唔識嘅睇咗都係唔識)
https://www.ifec.org.hk/web/tc/i ... ts/stock/index.page

理財入門
https://www.ifec.org.hk/web/tc/moneyessentials/index.page
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24586


18#
發表於 22-6-11 13:34 |只看該作者
錢家有道(唔識嘅睇咗都係唔識)
https://www.ifec.org.hk/web/tc/i ... ts/stock/index.page

理財入門
https://www.ifec.org.hk/web/tc/moneyessentials/index.page
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24586


17#
發表於 22-6-11 13:29 |只看該作者
little_kid 發表於 22-6-11 08:43
唔講真係唔知,啱我,謝謝你!

富途都有現金戶口同孖展戶口之分。

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 22-6-11 09:03 |只看該作者
little_kid 發表於 22-6-11 08:43
唔講真係唔知,啱我,謝謝你!

本帖最後由 yan12345678 於 22-6-11 09:04 編輯

富途好正啊!有股票,基金,美股乜都有得買,同埋佢全部有課程上,教你點投資


子爵府

積分: 11046


15#
發表於 22-6-11 08:43 |只看該作者
yan12345678 發表於 22-6-11 06:11
如果對股票一概不知,可以喺富途開戶口,因為有課堂教你了解股票嘅知識

...

唔講真係唔知,啱我,謝謝你!


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


14#
發表於 22-6-11 06:11 |只看該作者
little_kid 發表於 22-6-10 08:45
未買過所以想請教。 請問若想買銀行股要去該銀行開户口嗎? 或其他銀行也可買其他銀行股票?
...

如果對股票一概不知,可以喺富途開戶口,因為有課堂教你了解股票嘅知識
myimage.jpg


子爵府

積分: 11046


13#
發表於 22-6-11 00:17 |只看該作者
choyki 發表於 22-6-10 20:34
股票戶口都有多種,中銀有 NotALot,匯豐有 Trade25。

咁我問下銀行先,唔該哂


子爵府

積分: 11046


12#
發表於 22-6-11 00:16 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-6-10 20:30
既然你完全唔識,建議你去渣打開個投資戶口(其實間間銀行/富途3牛牛都可以,只係渣打算銀行之中比較平手 ...

謝謝提供資料


侯爵府

積分: 24586


11#
發表於 22-6-10 20:34 |只看該作者
股票戶口都有多種,中銀有 NotALot,匯豐有 Trade25。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 12573


10#
發表於 22-6-10 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 685


9#
發表於 22-6-10 16:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo