論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 717


1#
發表於 22-7-1 23:32 |只看該作者
本帖最後由 Kismart0423 於 22-7-1 23:33 編輯

請問大家點教新來姐姐呢我地第一次請姐姐,但姐姐已有幾年本地經驗
但佢好似咩都唔識咁

首先每一餐都要叫佢煮 佢先會郁來左一星期 煮過兩餐
雖然已經同佢講左幾點前要 prepare好
佢依然無回事 仲叫我煮返俾佢睇
所以依幾日係我煮返俾佢食
我趕住返工 仲要煮埋佢個份 因我個囡都要食
放工返到來 食返自己煮個d 真心覺得好累

同佢講 要煮咩就同我講 我會買 佢都可以去買
但佢從來都無講過 就算個雪櫃無野佢都唔會講
次次都要問真係好煩

佢係幫左我洗碗同清潔 我係度都係自己湊返個囡
接送返學 買餸 煮飯 同佢沖涼 依然係一腳踢
仲好似忙左

佢會自動清潔廁所廚房客廳 廚房出面騎樓佢都有洗
但從來唔會清潔主人房 連主人房地下都唔會抺下

其實係我要求高定係咁上下質素
會試下整個時間表俾佢 想問下大家姐姐每日既工作包d咩呢?




別墅

積分: 717


13#
發表於 22-7-4 22:59 |只看該作者
本帖最後由 Kismart0423 於 22-7-4 23:33 編輯

回覆 amuroo 的帖子

我真心覺得餐餐都要提煮咩 真係好累同佢就算煮左 當時我老公同婆婆係度
佢都唔會叫佢地食飯 平時淨係叫我
而佢地兩個係無飯食 亦可能係癈時食
呀婆係度幫手幾日都係自己煮(因為請佢個時無講要照顧呀婆既 佢無開口問呀婆食唔食 我地就算啦)
我老公食杯麵 然後第二日走來同我講唔好意思無叫sir食飯因為唔知佢食唔食 當時我唔係屋企
我叫佢你未問下佢當respect佢 不過佢未必食
之後佢都係無問

你話佢好蠢我覺得又唔係
落雨會我推b車佢會拎定雨com 出黎
我同呀囡抹patpat 佢會拎個膠袋企係隔離睇你做但試過抹完唔記得掉 佢見到都唔會幫你掉 驚死掂到咁

呀囡已經係我接返學放學 我沖涼把屎把尿 tum佢食飯同訓覺
其實佢比起其他姐姐真係已經做好少野
我就係唔想大家關係差 所以先唔想好似要訓話咁
佢係香港做左幾年 家家都差不多係咁上下
如果佢係珍惜既 唔會咁囂張







別墅

積分: 717


12#
發表於 22-7-4 22:31 |只看該作者
本帖最後由 Kismart0423 於 22-7-4 23:26 編輯

回覆 amuroo 的帖子

其實我連佢whatsapp 都無 我有俾我地電話佢 叫佢有咩問題可以講
但佢無反應 放假問佢幾點返 其實我都係得個知字
佢都唔係好想答咁款

見呀囡成個星期都無咩食過野
所以同佢講依個星期我會煮返俾呀囡
但佢都要照煮俾自己時 小小咁俾呀囡試下
不過佢今日中午晚上都無煮 中午食公仔麵
晚上食隔夜飯 我雪櫃一堆餸預佢煮 放左好耐又浪費

今日見佢執左個廁所同廚房 諗住叫佢休息下
佢一休息就訓左兩個幾鐘廁所同廚房都唔係deep clean (我想佢誤會左deep clean ,我理解地下要洗下 抽氣扇要洗)
而佢只係放返整齊d野
全日係咁多同洗碗拖地摺衫

叫佢食飯又話飽 叫佢沖涼又話未做完野
我地一關燈俾呀囡訓 佢就出來沖涼嘈住晒
又大力關門 初初來幾日都有講有笑 而家搞成咁
唉 我都唔知欠左佢d咩
呀囡見到佢就驚又扭計 頭兩日反而可以同佢玩 我仲辛苦過佢

我原先琴晚至今日下午都係好似你咁諗
諗住一年做得好地地就俾多5千佢做bonus
但佢咁款 我屋企人say 晒no
佢咁搞法 我不如請家務助理唔駛咁勞氣



大宅

積分: 1134


11#
發表於 22-7-4 01:39 |只看該作者
Kismart0423 發表於 22-7-3 23:35
回覆 SC1924 的帖子

係啦 直頭扮晒傻我打蛋佢睇 依d最基本既野

你唔洗問她意見,就是給她好firm但有禮貌的instruction便好。

如怕她不記得,講完,再whatsapp用bullet point 方式列出。她們無心裝載,有時候whatsapp都幫到大家。免爭哎。

有關煮比她睇一事,我覺得明老點。你可以拒絕,你企在她旁邊,只口述,她去做。

她做過都唔記得,更何況無落場。



大宅

積分: 1134


10#
發表於 22-7-4 01:31 |只看該作者
Kismart0423 發表於 22-7-3 23:39
回覆 amuroo 的帖子

我直頭覺得要照顧埋佢 好upset

睇下邊個緊邊個。

做催主 要攞到個平衡,同我哋返工一樣。一啖砂糖 一啖屎,可考慮有舊蘿蔔 引她向前,有incentive 工作。

同埋,如果好唔滿意,就要考慮自己有冇後路,可否afford 再請一個(包括時間考慮)。希望你有得揀時,重新同工人姐姐訂立houserules

我當時好認真打咗6頁A4 pages Do & Dont list house rules. 先whatsapp,再用一小時解讀,再印份hard copy比她。當然愈做愈hea就必然,不過都要知規矩,睇吓我執唔執行。我分享完houserules, 講明:做足規舉一年anniversary date可有bonus. 做唔足,按表現自動從bonus 扣減。


別墅

積分: 717


9#
發表於 22-7-3 23:39 |只看該作者
回覆 amuroo 的帖子

我直頭覺得要照顧埋佢 好upset


別墅

積分: 717


8#
發表於 22-7-3 23:35 |只看該作者
本帖最後由 Kismart0423 於 22-7-3 23:40 編輯

回覆 SC1924 的帖子

係啦 直頭扮晒傻我打蛋佢睇 依d最基本既野
問佢識唔識 佢都醒 睇住佢想答No 諗左一陣 再答你yes
但佢諗個下已知佢想點

洗碗都係啦 已經分左幾轉入去洗
幾隻幾隻咁洗 最後個轉都要洗成個鐘
開到最大個水喉 聽到都肉尺


別墅

積分: 717


7#
發表於 22-7-3 23:32 |只看該作者
回覆 jwong327 的帖子

同佢傾過下 好似好在d佢星期六個日8點先起身
我聽到出面好靜,之後出去睇下 原來佢表面上拖緊地
實際係房禁電話, 佢見到我真係嚇一嚇 做虧心事咁款
個日就好左 有煮中午同夜晚
夜晚係中午食淨再炒飯

8點起身 9點就入房
小朋友下午訓覺訓成兩個幾鐘 佢又係廚房禁電話
小朋友起身佢先開始準備 真心覺得佢得閒過我好多

唉 以為請左姐姐可以幫輕下
而家搞到日日見到佢都好唔開心 😫


禁止訪問

積分: 77


6#
發表於 22-7-3 16:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2193


5#
發表於 22-7-2 10:52 |只看該作者

回覆樓主:

你個姐姐每日衹係洗衫,洗廁所,清潔屋企?重懶過我工人。你唔好就佢,send d youtube片俾佢,煮得唔好食留返俾佢第日做lunch, 咁佢就會醒覺自己受返,如果咁都唔得,你可以諗下換過另一個,因為工人衹會越做越差


大宅

積分: 1134


4#
發表於 22-7-2 01:01 |只看該作者
amuroo 發表於 22-7-2 00:59
3 )我唔識煮食。我會同她講 I don’t know how to make, then send her youtube video to learn. 學習中唔 ...

我姐姐初來 都話唔識洗車。唔通叫我洗比她睇? 我都係sent her a youtube. 不過,不論你send her whatever learning materials,她都係按自己的一套方法做


大宅

積分: 1134


3#
發表於 22-7-2 00:59 |只看該作者
3 )我唔識煮食。我會同她講 I don’t know how to make, then send her youtube video to learn. 學習中唔好味唔緊要,不過我會留比她,叫她第二日remake食返哂(不過 我食津,食物 是bonus)

你講既狀況算是common, 除了叫你煮返比她食, 比較奇怪(唔應該)!


大宅

積分: 1134


2#
發表於 22-7-2 00:57 |只看該作者
Kismart0423 發表於 22-7-1 23:32
請問大家點教新來姐姐呢我地第一次請姐姐,但姐姐已有幾年本地經驗
但佢好似咩都唔識咁

分享經驗,我都係用緊第一個姐姐,她以前已在港工作兩年

1)主人房清潔:你要講明比唔比她入主人房。我近年搬了屋,姐姐都重新識應,我地主人房加了密碼鎖,所以唔allow她入。可能她以前employer不用她清潔主人房。你要講清楚,你要她每日clean主人房,咩時段做,要唔要有人在場

2)煮食 就明顯扮儍,好多姐姐唔喜歡煮食。無心做,就一定唔會好食。我買超市餸菜比她煮,唔洗點prepare, 岩岩消費劵買左煮焗爐,唔想靠哂她之余,唔想她攪到一頭煙 又多野洗,食物又煎燶哂。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo