論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1194


1#
發表於 22-7-3 23:11 |只看該作者
睇中一個姐姐,本地完約。屋企人建議問佢現任僱主電話做reference check。Agent話冇佢僱主電話,想問有冇人有咁嘅經驗?宜家多唔多人做reference check?


大宅

積分: 2888


5#
發表於 22-7-4 22:44 |只看該作者
有同過舊僱主傾過電話先至決定請佢


大宅

積分: 2738


4#
發表於 22-7-4 18:45 |只看該作者
花師奶0408 發表於 22-7-3 23:11
睇中一個姐姐,本地完約。屋企人建議問佢現任僱主電話做reference check。Agent話冇佢僱主電話,想問有冇人 ...

問個傭人攞


大宅

積分: 1696


3#
發表於 22-7-4 12:01 |只看該作者
我每次都做,但上一個做咗4個月,做得好好,只係經常黑面


大宅

積分: 1134


2#
發表於 22-7-4 01:51 |只看該作者
花師奶0408 發表於 22-7-3 23:11
睇中一個姐姐,本地完約。屋企人建議問佢現任僱主電話做reference check。Agent話冇佢僱主電話,想問有冇人 ...

無電話 就比催主reference letter


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo