自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


大宅

積分: 1629


1#
發表於 22-7-12 11:30 |只看該作者
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加快出汗上個禮拜戴帽行熱到我,都係戴太陽眼鏡算


珍珠宮

積分: 36158

2018父親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


125#
發表於 22-7-22 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

一定會


大宅

積分: 2218


124#
發表於 22-7-22 17:27 |只看該作者
會戴漁夫帽 遮頸


大宅

積分: 1629


123#
發表於 22-7-22 17:22 |只看該作者
ballonbb 發表於 22-7-22 12:42
本帖最後由 ballonbb 於 22-7-22 12:42 編輯

大多數每日都行. 我行條路好短程.來回一個鐘倒.7點行到8點 ...

好勁,每朝都行山再返工,真係好少人做到


伯爵府

積分: 17067


122#
發表於 22-7-22 12:42 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-22 10:59
勁,每朝都行嗎

本帖最後由 ballonbb 於 22-7-22 12:42 編輯

大多數每日都行. 我行條路好短程.來回一個鐘倒.7點行到8點回家. 然後洗頭沖涼後返工. 之前12月倒早上天仲好黑.唔想咁黑行山.結果無行到4月. 有個大肚腩出左來. 跟住4月行返感個身輕盈左D


男爵府

積分: 6112


121#
發表於 22-7-22 11:34 |只看該作者


大宅

積分: 1629


120#
發表於 22-7-22 10:59 |只看該作者
ballonbb 發表於 22-7-21 14:04
我朝朝早7點便行山. 7點已經好猛太陽. 所以一定戴帽和袖.傘都會帶因間中有雨
...

勁,每朝都行嗎


大宅

積分: 1629


119#
發表於 22-7-22 10:58 |只看該作者
karenlyk 發表於 22-7-18 23:05
而家咁熱唔會行山,怕中暑呀

行山必定戴帽,樓上的連帽薄外套我都有,幾好著

我都係行輕鬆路線咋,好佩服c6可以行到d好崎嶇既路


子爵府

積分: 13378


118#
發表於 22-7-21 19:09 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 22-7-21 16:35
我行山一定要戴帽、冰袖、仲會帶埋摺傘(平路、空曠位又勁太陽嘅話就會開傘
...
試過著冰袖長褲反而差唔多熱
搞到就快中暑



水晶宮

積分: 55704


117#
發表於 22-7-21 19:03 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

必備


大宅

積分: 3940


116#
發表於 22-7-21 17:51 |只看該作者
siu05 發表於 22-7-21 16:14
唔戴,就開傘,但一定会攰
行山開傘,好唔方便,除非行水塘等平路


珍珠宮

積分: 44162

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


115#
發表於 22-7-21 16:35 |只看該作者
我行山一定要戴帽、冰袖、仲會帶埋摺傘(平路、空曠位又勁太陽嘅話就會開傘


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


114#
發表於 22-7-21 16:32 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...



大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


113#
發表於 22-7-21 16:21 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


112#
發表於 22-7-21 16:14 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

唔戴,就開傘,但一定会攰


伯爵府

積分: 17067


111#
發表於 22-7-21 14:04 |只看該作者

回覆樓主:

我朝朝早7點便行山. 7點已經好猛太陽. 所以一定戴帽和袖.傘都會帶因間中有雨


大宅

積分: 1480


110#
發表於 22-7-21 11:08 |只看該作者
tracyccyeung 發表於 22-7-20 18:03
我有買佢個冰袖
去跑步同行山都會用 順便擋蚊

我覺得戴帽重要過冰袖, 唔戴帽真係會曬死


男爵府

積分: 7184


109#
發表於 22-7-20 19:50 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

要戴㗎,帽有分質料嘅!有分冬天夏天,適合夏天戴嘅薄料透風涼爽㗎,冬天嘅會有保暖添
發覺只有離開幸福, 才能看清幸福, 但代價總不低, 但是,沒有錯過, 又何嘗會知道什麼是對的.


伯爵府

積分: 18866


108#
發表於 22-7-20 18:44 |只看該作者

回覆樓主:

行山唔戴帽好易中暑


大宅

積分: 1257


107#
發表於 22-7-20 18:03 |只看該作者
curiousfu 發表於 22-7-13 17:16
類似啊, 不過佢係另外扣落頂帽度, 我鍾意佢可以扣落咩帽都ok, 唔會貼住面, 個質地好薄所以好涼

...

我有買佢個冰袖
去跑步同行山都會用 順便擋蚊


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo