時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 25011


1#
發表於 22-7-28 14:11 |只看該作者
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人被火燒,有鋪被搗亂,有鋪被破壞,通街汽油彈,公物被打爛!


香港有左國安法之後,整個香港平靜哂,市民生命有保障,咁唔係好好咩?


https://hk.news.yahoo.com/%E8%81%AF%E5%90%88%E5%9C%8B%E4%BA%BA%E6%AC%8A%E4%BA%8B%E5%8B%99%E5%A7%94%E5%93%A1%E6%9C%83%E5%B0%8D%E9%A6%99%E6%B8%AF%E5%9C%8B%E5%AE%89%E6%B3%95%E6%84%9F%E6%93%94%E6%86%82%E4%BF%83%E5%BB%A2%E9%99%A4-145559017.html

點評

特派員  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 22-7-28 14:48


男爵府

積分: 6849


27#
發表於 22-7-29 14:15 |只看該作者
佢地係咁


伯爵府

積分: 18662


26#
發表於 22-7-28 21:44 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:11
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人 ...

因為西方國家即邪惡軸心國嗰班死心不息想繼續針對中國


琥珀宮

積分: 169761


25#
發表於 22-7-28 15:44 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 22-7-28 14:51
如果冇國安法香港已經爛爛蓉蓉,值錢嘅俾人捲走,仲要搞咗個港獨出嚟,你估邊個人管治?
...

應該香港獨唔到,冇冷氣就敗國。大亞灣核電廠供電80%俾香港,只有20%俾國內,關咗大亞灣核電廠就掂哂。


琥珀宮

積分: 169761


24#
發表於 22-7-28 15:41 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:22
本帖最後由 露比EE 於 22-7-28 14:25 編輯

美國,韓國係1947年突然有國安法

美英法嘅國家法都比香港國安法嚴厲。

https://youtu.be/JMT3R3JMCqs


公爵府

積分: 26726


23#
發表於 22-7-28 14:51 |只看該作者
如果冇國安法香港已經爛爛蓉蓉,值錢嘅俾人捲走,仲要搞咗個港獨出嚟,你估邊個人管治?


管理員

積分: 63898

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 畀面勳章


22#
發表於 22-7-28 14:48 |只看該作者
政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台


公爵府

積分: 25011


21#
發表於 22-7-28 14:43 |只看該作者
ddkaka 發表於 22-7-28 14:35
突然改家規都唔關隔離陳c9事呀

就係囉!完全中point呀!


水晶宮

積分: 68052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 22-7-28 14:42 |只看該作者
唔知仲以為香港立嘅係地球安全法


翡翠宮

積分: 81603


19#
發表於 22-7-28 14:35 |只看該作者
pauline_c 發表於 22-7-28 14:16
因為香港突然有呱?

突然改家規都唔關隔離陳c9事呀


珍珠宮

積分: 36974

畀面勳章


18#
發表於 22-7-28 14:30 |只看該作者
冇得打實景war game


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 22-7-28 14:28 |只看該作者
因為小黃人認為, "國安"為名, 針對佢地為實。


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


16#
發表於 22-7-28 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22735

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


15#
發表於 22-7-28 14:26 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:11
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人 ...

因為之前無宣傳
移左民的人(為細佬走個批)
先會發現-佢地細佬,小學已經要讀外國國安法
呢類外國國安法,yellow 就唔覺得洗腦

(孤陋寡聞)是一種病


公爵府

積分: 26726


14#
發表於 22-7-28 14:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Shellyxlk 於 22-7-28 14:24 編輯

你唔亂佢點會有機會入嚟搶掠?當年八國聯軍入北京搶掠搶得咁過癮,以為而家仲可以咁做


珍珠宮

積分: 36469


13#
發表於 22-7-28 14:22 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:11
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人 ...

本帖最後由 LokYauYau 於 22-7-28 14:24 編輯

係law, 尋晚見到呢單新聞都覺得 un 低低地。
垃圾小圈子,用來打擊非盟友的工具,已毫無公信力可言!


公爵府

積分: 25011


12#
發表於 22-7-28 14:22 |只看該作者
pauline_c 發表於 22-7-28 14:16
因為香港突然有呱?

本帖最後由 露比EE 於 22-7-28 14:25 編輯

美國,韓國係1947年突然有國安法
加拿大係2017年突然有國安法
英國係20年間9次突然盼布和修訂國家安全类法律

咁聯合國唔去問下美國韓國點解要係7x年前就立國安法?


水晶宮

積分: 59991

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 22-7-28 14:22 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:11
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人 ...

因為西人唔想自己國家亂,但想別人國家亂。


水晶宮

積分: 59991

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 22-7-28 14:21 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:11
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人 ...

貓哭老鼠,真係多謝曬 !!


公爵府

積分: 27165


9#
發表於 22-7-28 14:19 |只看該作者
其實佢地捉雞腳,類似租屋咁,事主話唔會理你點用間屋,你自己管理。。點知有班人係間屋放火,業主當然要理。重新寫過合約。班街坊就有意見,平時我地都係哩間屋吸毒,溝女。你依家唔比?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo