自由講場

跳至

首頁

尾頁
   31


複式洋房

積分: 472


1#
發表於 22-8-4 11:13 |只看該作者
阿婆就快生日,佢好鍾意食片皮鴨,未知邊度有好食片皮鴨餐廳呢,多謝大家幫忙


珍珠宮

積分: 38504

牛年勳章


73#
發表於 22-8-5 13:29 |只看該作者
BGCOME08 發表於 22-8-4 11:33
我都覺得胡同幾好食,不過佢冇放火俾我 。

放火?仲有表演睇架?
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


72#
發表於 22-8-5 13:24 |只看該作者
fannyfanny123 發表於 22-8-4 11:13
阿婆就快生日,佢好鍾意食片皮鴨,未知邊度有好食片皮鴨餐廳呢,多謝大家幫忙 ...

Mott32
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 5033


71#
發表於 22-8-5 10:33 |只看該作者
mott 32


水晶宮

積分: 60629


70#
發表於 22-8-5 10:29 |只看該作者
Ritzmary 發表於 22-8-5 10:16
sorry, 香港上船,在遊輪吃



珍珠宮

積分: 47666

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


69#
發表於 22-8-5 10:16 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 22-8-5 09:14
香港有咩

sorry, 香港上船,在遊輪吃


水晶宮

積分: 60629


68#
發表於 22-8-5 09:14 |只看該作者
Ritzmary 發表於 22-8-4 11:22
大董烤鴨

香港有咩


伯爵府

積分: 15465


67#
發表於 22-8-5 07:21 |只看該作者
fannyfanny123 發表於 22-8-4 11:13
阿婆就快生日,佢好鍾意食片皮鴨,未知邊度有好食片皮鴨餐廳呢,多謝大家幫忙 ...

荃灣南豐中心百好
老爺奶奶帶左我地食過,幾好味


子爵府

積分: 10499


66#
發表於 22-8-5 05:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 xsyu 於 22-8-5 05:11 編輯

以前食開大都烤鴨 唔知現在水準如何?

城中真係難食 好騷又好油 似平價酒樓水準


翡翠宮

積分: 79918

醒目開學勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 22-8-5 04:17 |只看該作者
PP北京樓


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


64#
發表於 22-8-5 02:13 |只看該作者
ahjoechan 發表於 22-8-4 13:46
歷山北京樓

歷北京樓

估唔到都有人識呢間,以前都成日去食,間唔中見到明星,好似佢啱啱先裝修好
日本の平安を祈ります


大宅

積分: 3620


63#
發表於 22-8-5 01:53 |只看該作者
沙田18


翡翠宮

積分: 82101

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 22-8-5 01:42 |只看該作者
端午節去星光行北京樓食片皮鴨唔錯 , 塊夾包非常非常好食


子爵府

積分: 14517


61#
發表於 22-8-5 01:19 |只看該作者

回覆樓主:

卅二公館(Mott 32)真心好食, 齊人先開始燒, 皮薄肉嫩。另外我一定加錢食生菜包鴨鬆, 阿仔大讚。


男爵府

積分: 7470


60#
發表於 22-8-5 00:26 |只看該作者
卅二公館都ok wor


禁止訪問

積分: 4470


59#
發表於 22-8-4 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


58#
發表於 22-8-4 22:55 |只看該作者
fannyfanny123 發表於 22-8-4 11:17
羲和雅苑有聽過,好似都貴

羲和雅苑老人家好好招呼 我媽咪就幾鍾意


珍珠宮

積分: 38879


57#
發表於 22-8-4 22:03 |只看該作者
AngelaWan_FB 發表於 22-8-4 20:56
回覆 jarjane 的帖子

貴唔貴?

胡同大約八百幾蚊一隻鴨,而沙田18都係八百幾蚊不過就三食,我鍾意沙田18多啲


男爵府

積分: 5840


56#
發表於 22-8-4 22:01 |只看該作者
fannyfanny123 發表於 22-8-4 11:13
阿婆就快生日,佢好鍾意食片皮鴨,未知邊度有好食片皮鴨餐廳呢,多謝大家幫忙 ...

大都炸鴨


大宅

積分: 4073


55#
發表於 22-8-4 20:56 |只看該作者
回覆 jarjane 的帖子

貴唔貴?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo