立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 713
水晶宮
積分: 54604
rachelchoco 發表於 22-8-9 15:37 我最近開始喺富途做月供股票 銀行好多佣金都$50又有存倉費個啲
珍珠宮
積分: 46580
rachelchoco 發表於 22-8-11 18:52 平台費最低$5 詳情可以去富途網睇 https://www.futuhk.com/support/topic621
大宅
積分: 1031
fennieng 發表於 22-8-11 14:49 想問下富途做月供有咩收費?可以揀幾多隻供?係咪每個月都要供?
複式洋房
積分: 129
cindycheng3820 發表於 22-8-11 11:52 係可以扲出嚟嘅?定要用返嚟投資 想開戶扲完走
tpyjasmine 發表於 22-8-10 18:13 我自己月供股係用匯豐嘅 供1000,佢買盡1000,無收手續費 至少存倉費,佢又好似冇收我
積分: 2233
WHo86 發表於 22-8-10 18:48 $1000現金券
積分: 4733
公爵府
積分: 26607
nelsonwanyoyo 發表於 22-8-10 17:32 邊間嚟㗎?
jc10127 發表於 22-8-10 17:07 回覆 WHo86 的帖子 請問係$1000定1000股?
raneelele 發表於 22-8-10 13:37 本身都用緊牛牛 想問月供係咪都係同一個apps?
積分: 32465
nelsonwanyoyo 發表於 22-8-9 13:10 最近出返嚟做嘢 有收入想買下月供股票投資下 想問月供股會唔會有邊間買係穩陣手續費又平? 同埋月供有無話 ...
carolwong168 發表於 22-8-10 13:33 無 有次放20手股票 成交3手收我100佣
oliloo 發表於 22-8-10 13:04 有無用開中銀?
積分: 222
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy