自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6691


1#
發表於 22-8-29 02:32 |只看該作者
真係黑仔,阿仔剛剛快測中咗,剛上報,我同老公係密切接觸者(未中),報後應該有link download 隔離令,但我剛剛上個星期唔見左身份證(已報失及網上預約補領),請問download 隔離令係咪要上傳身份證?


男爵府

積分: 6691


4#
發表於 22-8-29 06:59 |只看該作者
Amy1974 發表於 22-8-29 04:46
通常手機裏面都會有影低身份証

唔該晒,好在你提一提,好彩之前換新身份證有copy留低,攪掂了


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


3#
發表於 22-8-29 04:46 |只看該作者

通常手機裏面都會有影低身份証


禁止訪問

積分: 208


2#
發表於 22-8-29 03:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo