0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 225


1#
發表於 22-8-31 17:10 |只看該作者
仔仔唔肯飲奶,瘦猛猛咁,生長線keep住係25,點算好?


水晶宮

積分: 65585


12#
發表於 22-9-6 18:30 |只看該作者
Ksyve 發表於 22-9-6 18:17
睇返你BB幾大個,如果係初出世嘅可能係未掃風啲奶唔落架,所以飲唔到落去。一路掃一路飲會好啲。

其實醫生 ...

你講得好好
呢到打手多到都廢時篤爆

25% 其實好正常
係 d 呀媽係都要谷到個bb 大大份,食得好好地都要轉奶粉,玩個b 咩


別墅

積分: 526


11#
發表於 22-9-6 18:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ksyve 於 22-9-6 18:19 編輯

睇返你BB幾大個,如果係初出世嘅可能係未掃風啲奶唔落架,所以飲唔到落去。一路掃一路飲會好啲。

其實醫生話冇嘢就得啦,都唔使轉奶粉搞咁多嘢,呢度好多打手成日扮友情分享喺度sell奶粉。

我個女全人奶生長線體重之前都係25,身高係98!當時睇落去又長又瘦!乜都冇做一個月升到37,再過多一個月又升到去50。個表係用來做參考,始終BB又唔係工廠啤出嚟嘅,唔會一式一樣,大家生長速度都有快慢。睇返爸爸媽媽係咪都係細骨架,同埋BB唔係長肉米之蓮咁就叫好,大個咗癡肥風險會增高㗎。


大宅

積分: 2786


10#
發表於 22-9-5 18:40 |只看該作者
本帖最後由 kwokwaiyan 於 22-9-5 18:41 編輯

可能咁岩係厭奶期先唔肯飲者,個時呀b食illxma都有試過幾日係咁,試下少食多餐,個生長線都一直維持係80左近


複式洋房

積分: 225


9#
發表於 22-9-5 17:25 |只看該作者
好哇,唔該曬!我去轉尼款睇下夾唔夾到先


禁止訪問

積分: 164


8#
發表於 22-9-5 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 66


7#
發表於 22-9-5 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 225


6#
發表於 22-9-5 16:32 |只看該作者
回覆 Loyy.97 的帖子

我有諗過轉奶㗎,不過唔知轉邊款好


禁止訪問

積分: 66


5#
發表於 22-9-5 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1367


4#
發表於 22-9-5 11:30 |只看該作者
餓都唔肯飲嗎? 如果係咁好大機會係口味問題,太甜好易膩,你試下轉d唔甜既奶粉,比你參考我而家bb食緊aptamil白金,唔甜,對腸胃好好吸收又好,生得d肉好結實


複式洋房

積分: 402


3#
發表於 22-9-1 12:33 |只看該作者
AshleyyyW 發表於 22-8-31 17:10
仔仔唔肯飲奶,瘦猛猛咁,生長線keep住係25,點算好?

不過如果係奶粉問題,以你bb依傢的情況,最好搵隻個味淡D、營養足、易吸收營養的奶粉...我個仔個時因為難消化吸收,搞到便秘,經醫生介紹之後,依傢飲緊佳貝隻羊奶粉,你可以試下,佢呢隻個味都淡嘅,醫生個時話佢有益生元益生菌個D,而且佢有D天然成份似人奶,營養都幾好,所以我比咗佢試下,佢又飲到依傢白白正正,達到生長線,皮膚真係好摸咗,面珠登好玩咗


複式洋房

積分: 402


2#
發表於 22-9-1 12:33 |只看該作者
AshleyyyW 發表於 22-8-31 17:10
仔仔唔肯飲奶,瘦猛猛咁,生長線keep住係25,點算好?

bb唔肯飲奶,可能係奶粉的問題,個味佢唔鍾意。亦都可能係奶咀的問題,好難先吮到奶,會吮吮下發脾四 ,你試下轉D軟嘅奶咀,睇下會唔會好D。有時亦都可能係D奶唔夠熱,凍咗嘅奶都會唔肯飲,片片濕左唔舒服又會唔肯飲

環境有時太多野吸引佢注意,佢都會唔肯飲 ,你可以試下熄曬電視個D,先再餵佢。有時佢唔肯飲,都唔好隔硬餵佢,如果唔係佢會更討厭飲奶,可以喺佢想飲個時比佢飲。如果佢飲唔曬,都唔好隔硬迫佢飲曬,當少食多餐,隔一陣佢想飲個時,先再比佢飲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo