網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   5


子爵府

積分: 14139


1#
發表於 22-9-12 23:19 |只看該作者
想買小米破壁機,用雲閃付付款,聽jm們講有優惠,但付款前想問問各位京東用家有冇得攞免運費優惠?謝謝幫忙(emoji)
attach0/tmp/phpVBJt8D


公爵府

積分: 29289

馬年勳章 2024年龍年勳章


29#
發表於 22-10-27 17:06 |只看該作者
sandypink 發表於 22-10-27 14:39
我買大部,即香港小米店有賣果部
嘈係可以接受嘅,方便,滿意,抵用

謝謝你的分享我打算買細的 除了考慮小米 睇小紅書 介紹另一個牌子叫做~面壁十年


子爵府

積分: 14139


28#
發表於 22-10-27 14:39 |只看該作者
kerotan 發表於 22-10-27 13:30
樓主是否買了 800ml 这款
用成点?

我買大部,即香港小米店有賣果部
嘈係可以接受嘅,方便,滿意,抵用


公爵府

積分: 29289

馬年勳章 2024年龍年勳章


27#
發表於 22-10-27 13:30 |只看該作者

回覆樓主:

樓主是否買了 800ml 这款
用成点?
attach0/tmp/phpbi49RX


大宅

積分: 4894


26#
發表於 22-10-7 21:09 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-10-7 20:44
我的→優惠券,可以篩選只睇運費券。9月有買,月中留意¥30運費券到賬,夠買自取3kg。
...

謝謝你呀


翡翠宮

積分: 86411


25#
發表於 22-10-7 20:44 |只看該作者
hl2003 發表於 22-10-7 18:38
9月尾,10月頭都有買野。
月中係在15號?係優惠券裏check就得?

我的→優惠券,可以篩選只睇運費券。9月有買,月中留意¥30運費券到賬,夠買自取3kg。


大宅

積分: 4894


24#
發表於 22-10-7 18:38 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-10-7 16:30
下個月中回贈¥30。上個月有無喺京東用過?有的話今個月中回贈¥30。

9月尾,10月頭都有買野。
月中係在15號?係優惠券裏check就得?


翡翠宮

積分: 86411


23#
發表於 22-10-7 16:30 |只看該作者
hl2003 發表於 22-10-7 16:05
一定要在6號落單先有?2,4號都有買野,6號冇,咁就拎唔到了(emoji)

下個月中回贈¥30。上個月有無喺京東用過?有的話今個月中回贈¥30。


大宅

積分: 4894


22#
發表於 22-10-7 16:05 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-10-7 13:53
每月6號在京東簽賬,月中自動到賬¥50運費券,下個月中¥30,一共¥80。
...

一定要在6號落單先有?2,4號都有買野,6號冇,咁就拎唔到了(emoji)


翡翠宮

積分: 86411


21#
發表於 22-10-7 13:53 |只看該作者
hl2003 發表於 22-10-7 13:25
請問建行京東卡運費券係邊個位拎?

每月6號在京東簽賬,月中自動到賬¥50運費券,下個月中¥30,一共¥80。


大宅

積分: 4894


20#
發表於 22-10-7 13:25 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-10-5 07:54
申請建行京東卡,每月¥80運費券,到年底。明年要再睇新條款。
https://www.asia.ccb.com/hongkong_tc/per ...

請問建行京東卡運費券係邊個位拎?


洋房

積分: 49


19#
發表於 22-10-5 09:14 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-10-5 07:54
申請建行京東卡,每月¥80運費券,到年底。明年要再睇新條款。
https://www.asia.ccb.com/hongkong_tc/per ...

唔該晒你!


翡翠宮

積分: 86411


18#
發表於 22-10-5 07:54 |只看該作者
happyfriday456 發表於 22-10-4 13:44
想請教點攞運費券?

申請建行京東卡,每月¥80運費券,到年底。明年要再睇新條款。
https://www.asia.ccb.com/hongkong_tc/personal/credit_cards/jd_credit_card.html

另外plus會員每月¥30運費券;以及各頁面領券,新人共¥80,舊人有¥10運費券。
https://u.jd.com/BdfdczG
https://u.jd.com/EdMXRhl


洋房

積分: 49


17#
發表於 22-10-4 13:44 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-10-4 13:35
無啦,現時¥199只免自取1kg,大部份要靠運費券。

想請教點攞運費券?


翡翠宮

積分: 86411


16#
發表於 22-10-4 13:35 |只看該作者
happyfriday456 發表於 22-10-4 13:16
請問而家仲有冇自取3kg免運費?

無啦,現時¥199只免自取1kg,大部份要靠運費券。


洋房

積分: 49


15#
發表於 22-10-4 13:16 |只看該作者
lyh80115 發表於 22-9-13 10:34
揀自取可以免3kg,另外以下link舊人有¥10運費券;新人有¥80運費券及其他優惠券:
https://u.jd.com/Bdfdc ...

請問而家仲有冇自取3kg免運費?


翡翠宮

積分: 86411


14#
發表於 22-9-19 22:06 |只看該作者
ffdsf 發表於 22-9-19 14:24
之前買過。拼多多/淘寶再平。
另微波爐在香港買內地版hk 3xx,平過淘寶。

樓主缺運費券啫,有運費券香港包郵未必貴過淘寶、拼多多


大宅

積分: 4312


13#
發表於 22-9-19 14:26 |只看該作者
ffdsf 發表於 22-9-19 14:24
之前買過。拼多多/淘寶再平。
另微波爐在香港買內地版hk 3xx,平過淘寶。
小米微波爐



大宅

積分: 4312


12#
發表於 22-9-19 14:24 |只看該作者
sandypink 發表於 22-9-19 12:34
謝謝兩位,我再試試先
暫時試左新機,唔算嘈可接受
之前買過。拼多多/淘寶再平。
另微波爐在香港買內地版hk 3xx,平過淘寶。



子爵府

積分: 14139


11#
發表於 22-9-19 12:34 |只看該作者

回覆樓主:

謝謝兩位,我再試試先
暫時試左新機,唔算嘈可接受

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo