自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   5


別墅

積分: 745


1#
發表於 22-9-14 17:49 |只看該作者
今日同同事講起仔女嘅問題我單身佢有一仔一女
其實我想了解jm們本身生仔女係為咗養兒防老定係好鍾意小朋友定係咩原因?

如果係養兒防老我就覺得機會率唔高...真係大抽獎..




大宅

積分: 4397


109#
發表於 22-9-15 16:59 |只看該作者

回覆樓主:

養兒,係過程。。。有甜酸苦辣,有快樂 ,有激氣 ,防唔防老未知架!但一定要付出左先


男爵府

積分: 6622


108#
發表於 22-9-15 16:17 |只看該作者
cutebaby0701 發表於 22-9-14 17:49
今日同同事講起仔女嘅問題我單身佢有一仔一女
其實我想了解jm們本身生仔女係為咗養兒防老定係好鍾意小朋友 ...

以前就養兒防老,而家養兒快衰老


伯爵府

積分: 15892


107#
發表於 22-9-15 15:47 |只看該作者
薯圈 發表於 22-9-15 12:05
同意!講咁多理論有嘜用?睇結果便知!

以前個代個個父母都係養兒防老,仲要清楚比仔女知道父母必需供養 ...




珍珠宮

積分: 42594


106#
發表於 22-9-15 12:05 |只看該作者
boaangel 發表於 22-9-15 11:49
都係,若自細到大都灌輸照顧家庭、照顧倆老、要盡責任,比家用等。可能現在問題會冇咁嚴重。
...

本帖最後由 薯圈 於 22-10-13 21:39 編輯

,


子爵府

積分: 12958


105#
發表於 22-9-15 12:02 |只看該作者
aukwai2022 發表於 22-9-15 11:42
你得閒睇下連登,佢地吾會對父母心存感恩,阿爸阿媽係癈老,睇見都心寒
...

點解要感恩?
其實有得揀,好多人未必會想出世
包括我


男爵府

積分: 7637


104#
發表於 22-9-15 12:01 |只看該作者
####0701 發表於 22-9-14 17:49
今日同同事講起仔女嘅問題我單身佢有一仔一女
其實我想了解jm們本身生仔女係為咗養兒防老定係好鍾意小朋友 ...
養兒防老?只望唔好啃老咋


伯爵府

積分: 15892


103#
發表於 22-9-15 11:51 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 22-9-15 09:11
我都聽過個仔話老豆畀唔到好環境佢、做乜生佢?....問題佢好多朋友會咁諗、影響曬呢代嘅想法
...

新一代只係識得去享受,唔識盡責任。你問吓有幾多個後生在家係需要做家務呢?!被寵壞!


伯爵府

積分: 15892


102#
發表於 22-9-15 11:49 |只看該作者
薯圈 發表於 22-9-15 11:45
能怪孩子嗎?是父母自己寵出來的!

都係,若自細到大都灌輸照顧家庭、照顧倆老、要盡責任,比家用等。可能現在問題會冇咁嚴重。


已刪除用户

積分: 21542


101#
發表於 22-9-15 11:48 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12595


100#
發表於 22-9-15 11:47 |只看該作者
cutebaby0701 發表於 22-9-14 17:49
今日同同事講起仔女嘅問題我單身佢有一仔一女
其實我想了解jm們本身生仔女係為咗養兒防老定係好鍾意小朋友 ...

令家庭更圓滿


珍珠宮

積分: 42594


99#
發表於 22-9-15 11:45 |只看該作者
boaangel 發表於 22-9-14 23:48
講得好!
其實60、70後都多數會照顧父母家,比家用。但80、90就已經唔比家用,千禧後就更難想像,可能要父 ...

本帖最後由 薯圈 於 22-10-13 21:39 編輯

.


複式洋房

積分: 155


98#
發表於 22-9-15 11:42 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 22-9-15 09:11
我都聽過個仔話老豆畀唔到好環境佢、做乜生佢?....問題佢好多朋友會咁諗、影響曬呢代嘅想法
...

你得閒睇下連登,佢地吾會對父母心存感恩,阿爸阿媽係癈老,睇見都心寒


男爵府

積分: 5940


97#
發表於 22-9-15 11:22 |只看該作者
####0701 發表於 22-9-14 17:49
今日同同事講起仔女嘅問題我單身佢有一仔一女
其實我想了解jm們本身生仔女係為咗養兒防老定係好鍾意小朋友 ...

我父母個代真係養兒防老,而家我覺得呢個觀念已經不合時宜


水晶宮

積分: 55381


96#
發表於 22-9-15 11:20 |只看該作者
####0701 發表於 22-9-14 23:01
回覆 EstrellaDamm 的帖子

我覺得呢個係好好嘅出發點 多口問句你同你先生能力收入都幾高? 有咁嘅諗 ...

多謝你。我地收入喺BK嚟講屬中等吧。我諗最大原因係我父母畀我嘅感覺都係咁(本身唔特別鍾意小朋友,但好錫我同哥哥,好畀心機教我地)。我地關係好好,所以我覺得如果可以延續呢種關係會係一件美事。我父母亦好少同我地講錢。


伯爵府

積分: 19173


95#
發表於 22-9-15 11:17 |只看該作者

回覆樓主:

錢先可以防到老,要養仔嘅話預備每人一層樓


子爵府

積分: 13639


94#
發表於 22-9-15 11:15 |只看該作者
clavel 發表於 22-9-14 18:53
我覺得香港逐漸趨向老豆養仔,仔養仔這個模式。

而這一代父母比起上一代都有較多退休後財務準備,盡量希望 ...

唔係宜家,廿幾年前我結婚老爺已經同我哋講:老豆養仔仔養仔


子爵府

積分: 13639


93#
發表於 22-9-15 11:08 |只看該作者
cutebaby0701 發表於 22-9-14 17:49
今日同同事講起仔女嘅問題我單身佢有一仔一女
其實我想了解jm們本身生仔女係為咗養兒防老定係好鍾意小朋友 ...

唔會養兒防老,養到仔大學畢業出來做野。同我住就俾少少家用,唔同我住可以唔俾,只要佢哋健康開心


珊瑚宮

積分: 103465

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏


92#
發表於 22-9-15 09:17 |只看該作者
邊有人會認㗎


子爵府

積分: 12958


91#
發表於 22-9-15 09:13 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 22-9-15 07:49
現實中唔係個個父母都咁好㗎,你好命好彩搵到個好嘅父母,甚至愛子女,但有啲父母根本就等你做搖錢樹,可 ...

我識一個人,剛剛生完去探佢,當年同佢傾開計,佢講明生小朋友係養兒防老,因為嗰陣時我未有小朋友,都唔係太有概念,佢仲話生一個唔夠要生兩個,因為生一個佢哋要面對父母老嘅時候會辛苦,生兩個父母有咩事有可以有商有量唔使一個人承擔晒,聽完佢講其實我覺得唔認同,不過我又未有細路廢事駁啦

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo