自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


水晶宮

積分: 64044

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 22-10-9 13:47 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 22-10-9 14:30 編輯

全球金融中心指數|新加坡超越取代香港
紐倫港中的港沒有了。

英國Z/Yen集團與中國(深圳)綜合開發研究院早前發表全球金融中心指數(GFCI),香港跌出全球三甲僅排「梗頸四」,新加坡超越香港升至第三位,與紐約及倫敦並列全球三甲。財政司司長陳茂波今日(9日)在網誌特別指出,「香港總得分實際上增加了10分」,歸究疫情拖累排名。





伯爵府

積分: 16042


96#
發表於 22-10-11 09:47 |只看該作者
大力大力 發表於 22-10-11 06:28
新加坡3月份股市每日平均交投量、祇有港幣68億、而香港近期成交量低都有800億。

高下立見。

睇數字,佢地股市一池死水


水晶宮

積分: 50759

2025勳章蛇年勳章


95#
發表於 22-10-11 09:46 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 23-1-2 02:06 編輯

.


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


94#
發表於 22-10-11 06:29 |只看該作者

回覆樓主:

全球國家市值、星加坡排第20。


.
attach0/tmp/phppvbl2P

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


93#
發表於 22-10-11 06:28 |只看該作者

回覆樓主:

新加坡3月份股市每日平均交投量、祇有港幣68億、而香港近期成交量低都有800億。

高下立見。

然而,新加坡證券市場的體量卻不符其作為國際金融中心的地位。截至5月2日,新加坡股市市值僅7017億美元,不但低於香港和上海股市,還排在台灣股市之後。論上市公司數,新加坡交易所(SGX)只有約690家上市公司,不到香港的一半,也少於台灣。

https://www.thenewslens.com/feature/asean-stock-market/150711
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


公爵府

積分: 26813


92#
發表於 22-10-11 05:49 |只看該作者
LokYauYau 發表於 22-10-10 13:53
唔係叫中招者去急症室,係個個一發燒就去急症室。私家診所又唔肯收症。
...

當時政府咁瘋狂捉人入竹篙湾,邊有私家敢睇,一唔小心成間診所姑娘病人齊齊入


公爵府

積分: 26813


91#
發表於 22-10-11 05:47 |只看該作者
BKFinder 發表於 22-10-9 22:29
係,高拔陞當時犯大錯叫全部快測陽性包括大量壯健人士去急症室排入院,搞到室內床位爆滿冇床比後來中招的 ...

應該炒!


大宅

積分: 3725


90#
發表於 22-10-11 05:26 |只看該作者
香港真係好生意到連搶人才搶企業都講得出口,
證明真係太好生意了,
好生意呀!


大宅

積分: 3810


89#
發表於 22-10-11 04:30 |只看該作者
英美依舊是國際金融樞紐,奈何香港開始唔入流,一直最唔想新坡跑靠,現實就係咁唔爭氣,唉!


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 22-10-11 01:59 |只看該作者
花生油子 發表於 22-10-9 14:09
再咁落去,,,梗頸四都拜拜架喇

再係咁落去,到時變「大喊十」


珍珠宮

積分: 32489


87#
發表於 22-10-11 00:26 |只看該作者
本帖最後由 Skytree1000 於 22-10-11 00:27 編輯

淨係比航空
星加玻機場靚過香港機場好多倍
D 飛機餐又好味
D 位又好坐d
其實 cx 空姐我遇過多數都好nice & helpful
本來唔差過星航
可惜間公司越做越 刻薄,
比9千蚊salary 都做得出
靚女們都走啦⋯
仲有咩質素嘅會肯飛
而加連空姐都輸埋比星航


伯爵府

積分: 16074


86#
發表於 22-10-11 00:23 |只看該作者

回覆樓主:

又如何

點評

goldpiglet    發表於 22-10-11 02:16


子爵府

積分: 12948


85#
發表於 22-10-11 00:22 |只看該作者
licpd 發表於 22-10-10 21:03
美金, 當然是年為單位. 尼的數據網上好易check到.

本帖最後由 蝦米豬 於 22-10-11 00:23 編輯

無計,星國成功吸引專才,包括外國人和香港人;香港成功吸引的只有內地新移民,星國人均gdp每年港幣50幾萬vs香港的廿幾萬,即每月平均4萬幾和2萬幾,真係無得比。唔知星國稅率幾多?貧富縣殊堅尼指數又是多少?那邊的清潔工人,保安,侍應人工有多少,也可反映gdp高是因為有一群人士的財富大到拉高平均數值


大宅

積分: 3725


84#
發表於 22-10-10 22:50 |只看該作者
盧局長太太都去新加坡參加下聚會啦,
不知幾happy幾開心啦⋯⋯

點評

Skytree1000    發表於 22-10-11 00:10


珍珠宮

積分: 32489


83#
發表於 22-10-10 21:32 |只看該作者
比我係別國遊客嘅話
我都去星加玻啦
去香港要嘟碼食野要打針
又呢又路⋯
你估香港真係有寶咩


大宅

積分: 1061


82#
發表於 22-10-10 21:22 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-10-9 13:51
「香港總得分實際上增加了10分」
咁大家係咪應該拍手?
政府總搵到啲地方安慰自己, 讚下自己


男爵府

積分: 9699


81#
發表於 22-10-10 21:03 |只看該作者
蝦米豬 發表於 22-10-10 20:52
人均gdp. 八萬?甚麼貨幣?用年還是月做單位?
美金, 當然是年為單位. 尼的數據網上好易check到.


子爵府

積分: 12948


80#
發表於 22-10-10 20:52 |只看該作者
licpd 發表於 22-10-10 14:05
香港同新家波已經唔係同一級數傢啦! 縂儸來比唔知羞字點寫. 新加波人均GDP就來8萬, 香港得4.9萬. 人地一早 ...

人均gdp. 八萬?甚麼貨幣?用年還是月做單位?
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


大宅

積分: 2378


79#
發表於 22-10-10 16:05 |只看該作者

回覆樓主:

因為躺平沒有出路,堅持就是勝利,祖國要加油


大宅

積分: 3606

2024年龍年勳章


78#
發表於 22-10-10 15:59 |只看該作者
正常呀,跟祖國要做數碼港要清零呢d代價就要接受架啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo