自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   16


侯爵府

積分: 24610


1#
發表於 22-11-20 01:54 |只看該作者
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

我想去巴黎、泰國


侯爵府

積分: 24808


196#
發表於 22-12-3 23:30 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

如果我冇長期病,我會去泰國


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


195#
發表於 22-12-3 22:10 |只看該作者
ahpoo 發表於 22-11-20 13:29
瑞士,可以對住畫甘靚既湖光山色終老,夫復何求。

本帖最後由 lily233242 於 22-12-3 22:11 編輯

我都好想去瑞士生活!但生活指數高,驚份退休金好快使晒


大宅

積分: 4397


194#
發表於 22-12-3 20:38 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~




子爵府

積分: 10369


193#
發表於 22-12-3 19:50 |只看該作者
我鍾意泰國


公爵府

積分: 25353


192#
發表於 22-12-3 19:11 |只看該作者
kellychan1 發表於 22-12-3 18:47
行得走得可以兩邊住,但到年老多病痛可能要返香港住,聽講將來大陸有本地醫院for港人睇病,收費跟香港公立 ...

這個方法好


大宅

積分: 2070


191#
發表於 22-12-3 19:04 |只看該作者
Wishsss 發表於 22-11-20 02:00
香港,有病痛溝通到

我都係覺得香港


大宅

積分: 3663

2024年龍年勳章


190#
發表於 22-12-3 18:58 |只看該作者
香港


公爵府

積分: 28812

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


189#
發表於 22-12-3 18:49 |只看該作者
香港,不過要有d錢,唔使休


男爵府

積分: 6656


188#
發表於 22-12-3 18:47 |只看該作者
bks2014 發表於 22-12-3 11:11
我都係這樣計劃,請問既然要"間中返香港小住"要不要在香港保留一間吉屋?一年可能只住二、三個月,不能 ...

行得走得可以兩邊住,但到年老多病痛可能要返香港住,聽講將來大陸有本地醫院for港人睇病,收費跟香港公立醫院。我打算香港閰屋俾仔女住,留間房回港小住,到時仔女有機會搬出才作計劃,唔諗得甘多


男爵府

積分: 6273


187#
發表於 22-12-3 18:45 |只看該作者
redhot 發表於 22-11-20 06:10
我冇乜大志,愉景灣得架喇



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


186#
發表於 22-12-3 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

內地吧,希望是可以講廣東話既地方,之後再旅居其他內地地方


珍珠宮

積分: 33590

母親節2025勳章 牛年勳章


185#
發表於 22-12-3 17:38 |只看該作者
大力大力 發表於 22-12-3 07:38
其實最理想、就唔好住死一個地方~

識得一對長輩夫婦,過去20多年都不停周遊列國,佢哋好多城市都有物業,如果無物業就join local tour玩深度遊,我覺得呢d真係神仙般的日子,好羡慕


男爵府

積分: 5519


184#
發表於 22-12-3 16:49 |只看該作者
kl1 發表於 22-11-20 09:45
同意!我都係咁打算,如果真係要離開香港,會揀廣東省城市。

X2


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


183#
發表於 22-12-3 14:45 |只看該作者

回覆樓主:

如果係退休 揾間近醫院嘅“豪宅”就ok


水晶宮

積分: 58496


182#
發表於 22-12-3 14:44 |只看該作者
香港啦梗係
我係因為香港貴先諗紙水低嘅地方退休咋,有錢一定係香港


子爵府

積分: 10500


181#
發表於 22-12-3 14:42 |只看該作者
大陸


子爵府

積分: 10804


180#
發表於 22-12-3 14:42 |只看該作者
hong kong


公爵府

積分: 26129


179#
發表於 22-12-3 14:04 |只看該作者
brother4 發表於 22-12-3 10:37
香港有美食,有麻雀腳,有朋友'一另夠安全,冇欺淩..

係,留香港幾好,有朋友有屋企人,得閒打下牌


男爵府

積分: 8704


178#
發表於 22-12-3 11:56 |只看該作者
yk2 發表於 22-12-3 09:16
去過很多地方,始終香港最好! 唔鍾意在別地方當二三四等公民,更美麗地方都只宜旅遊或短居,長住或移民反而 ...

yes, 都可以講相見好,同住難

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo