自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12932


1#
發表於 22-12-14 23:38 |只看該作者
餐廳的安心碼告示一拆,無人留意手機嘟健康碼,食客自出自入,確診入來食飯播毒都唔知......

話就話中咗之後病徵輕微,但點解內地一解封就咁多人搶發燒藥,頭痛藥和蓮花清瘟?賴晒落流感度?最奇妙是一解封後反科學現象,官方報導確診人數比以前減少。

或許香港會出現像內地的情況,只是時間罷了。未打齊針的老幼真的要當心,病徵輕微未必適用於老幼,長新冠到現在為此無人否定。


水晶宮

積分: 50710

2025勳章蛇年勳章


68#
發表於 22-12-17 18:27 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-16 12:23
呢個就真係有啲過份, 未有核酸報告唔應該畀定個藍碼佢, 只係等幾個鐘, 又唔係幾日。
...

又唔係密切接觸者,去食飯冇問題


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 22-12-16 12:38 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-16 12:23
呢個就真係有啲過份, 未有核酸報告唔應該畀定個藍碼佢, 只係等幾個鐘, 又唔係幾日。
...

根本要人自律就嘥氣, 之前就係唔自律的空少出黎堂食搞到大大鑊,個次拉到佢仲可以話佢犯法。而家呢啲唔知算唔算犯法,有藍碼都應該唔犯法 ,所以耐佢唔何。


公爵府

積分: 26646


66#
發表於 22-12-16 12:23 |只看該作者
bibi2013 發表於 22-12-15 18:38
政府成日叫人自律,昨日電視新聞訪問機場有個男人,佢話唔會等核酸結果就去堂食。都預咗大把呢D人,冇黃碼 ...
呢個就真係有啲過份, 未有核酸報告唔應該畀定個藍碼佢, 只係等幾個鐘, 又唔係幾日。


公爵府

積分: 26646


65#
發表於 22-12-16 12:21 |只看該作者
Giant 發表於 22-12-15 17:19
就算未取消安心,好多食肆都唔check針咭架啦,尤其是快餐店、茶記,99.9%都係自出自入的,所以唔駛太擔心。 ...
我幾乎日日出街食, 唔覺 "好多食肆唔 check", 大部份都幾緊張要掃左先畀入。係幾間大連鎖店大快X, 大家X 同麥當當, 就真係冇監察, 只係由啲食客自己掃, 我想信呢幾間一定有人偷雞, 唔明點解冇人去執下法。


水晶宮

積分: 50710

2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 22-12-15 19:51 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 23-5-7 02:54 編輯

.


子爵府

積分: 11763

虎到金來勳章


63#
發表於 22-12-15 19:35 |只看該作者
domantai 發表於 22-12-15 00:33
其實我就唔想大節日前放寬,遲下又做節,又聖誕,又新年,好多聚餐,我呢啲未中過,同埋家中老人家都未中過 ...

同感


伯爵府

積分: 18629

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


62#
發表於 22-12-15 19:19 |只看該作者

回覆樓主:

放寛應該會預咗全民染疫。


翡翠宮

積分: 86112


61#
發表於 22-12-15 19:10 |只看該作者
Giant 發表於 22-12-15 17:19
就算未取消安心,好多食肆都唔check針咭架啦,尤其是快餐店、茶記,99.9%都係自出自入的,所以唔駛太擔心。 ...

取消人數應該不遠矣,但口罩令應該會有排先會取消


公爵府

積分: 29311

馬年勳章 2024年龍年勳章


60#
發表於 22-12-15 19:06 |只看該作者

回覆樓主:

政府放鬆了
自己就要更加謹慎防護


珍珠宮

積分: 32239


59#
發表於 22-12-15 18:58 |只看該作者
有變異病毒株就會爆一輪 直到全民染疫得7788就回落一排 到新變異病毒株又爆過,無限輪迴,所以無可能長此下去都唔放寬 致死率咁低 已唔值得付咁大代價(經濟) 再收緊落去。搶藥代表自己買成藥反屋企食就搞掂~~香港過去 大半年都係咁


水晶宮

積分: 50710

2025勳章蛇年勳章


58#
發表於 22-12-15 18:44 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 23-7-11 04:25 編輯

.


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 22-12-15 18:38 |只看該作者

回覆樓主:

政府成日叫人自律,昨日電視新聞訪問機場有個男人,佢話唔會等核酸結果就去堂食。都預咗大把呢D人,冇黃碼就會周圍走,根本變相對外國變種病毒不設防。香港大把人話中招係感冒啫,口罩都唔想戴,鬧冇自由,最好唔好阻佢地玩樂就得。所以都冇辦法,全世界對病毒個應對係汰弱留強,打咗針有特效藥,好得番就最好,好唔番咪話流感都會致命啦!聽得太多呢D說話,所以都麻木咗。


子爵府

積分: 14967


56#
發表於 22-12-15 18:28 |只看該作者
而家呢啲天氣,唔中招都容易冷親感冒。
啲病徵又差唔多。


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


55#
發表於 22-12-15 18:25 |只看該作者

回覆樓主:

點只,凍到死 ,上到巴士個個關風機,唔中蕉都焗病啦
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


珍珠宮

積分: 38335

馬年勳章 2024年龍年勳章


54#
發表於 22-12-15 18:09 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-15 00:28
咁啲人堅持唔打針都冇佢符, 都係佢地個人選擇, 自己小心啲, 打齊針注意衛生, 就唔驚得咁多!
...

自求多福


珍珠宮

積分: 38335

馬年勳章 2024年龍年勳章


53#
發表於 22-12-15 18:09 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-15 00:28
咁啲人堅持唔打針都冇佢符, 都係佢地個人選擇, 自己小心啲, 打齊針注意衛生, 就唔驚得咁多!
...

自求多福


珍珠宮

積分: 49823


52#
發表於 22-12-15 17:23 |只看該作者
中國始終都要經歷陣痛。
清零,系逆天而行,不合時宜


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 22-12-15 17:19 |只看該作者
本帖最後由 Giant 於 22-12-15 17:21 編輯

就算未取消安心,好多食肆都唔check針咭架啦,尤其是快餐店、茶記,99.9%都係自出自入的,所以唔駛太擔心。最好快D取消埋食肆限聚人數添。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


子爵府

積分: 14725


50#
發表於 22-12-15 17:15 |只看該作者
domantai 發表於 22-12-15 00:33
其實我就唔想大節日前放寬,遲下又做節,又聖誕,又新年,好多聚餐,我呢啲未中過,同埋家中老人家都未中過 ...
唔好搞慶祝/做節聚餐

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo