立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75375
珍珠宮
積分: 45047
tkinwong 發表於 22-12-18 15:28 早出糧,其實即係下期糧用多7日。 其實,仲有借糧過新年。
琥珀宮
積分: 169761
karen125 發表於 22-12-18 15:57 唔係喎!下個月提早農曆新年前出糧,而且仲要係出多25%
李豆豆 發表於 22-12-18 22:16 聖誕同農曆年提早出糧咪就係常規
珊瑚宮
積分: 112006
SandyKL 發表於 22-12-18 21:35 咁點都唔夠聖誕節咁,每年都固定咗果日。舊曆新年時而1月時而2月,冇固定一日咁解。其實按常規出糧仲好啦 ...
bmuimami 發表於 22-12-18 21:26 想夾啱時間追人還錢
積分: 79926
Horsebbj 發表於 22-12-18 13:08 政府真好, 會因應節日提早出糧
李豆豆 發表於 22-12-18 21:21 點會難就?一早已經知幾時農曆年喇喎
別墅
積分: 507
李豆豆 發表於 22-12-18 21:22 咁你問黎做咩
bmuimami 發表於 22-12-18 19:51 係就唔使問啦! 不是啊
SandyKL 發表於 22-12-18 19:19 舊曆年係比較難就,因為計舊曆,每年新年都浮動不固定於新曆。
水晶宮
積分: 61754
Carol999 發表於 22-12-18 20:36 咁又唔係你出糧,咁關心人地嘅事?
積分: 111996
積分: 38552
公爵府
積分: 26102
karen125 發表於 22-12-18 18:31 果次好似因為疫情,公務員work from home,所以農曆新年前都出唔到糧
男爵府
積分: 7909
Carol999 發表於 22-12-18 19:29 你係公務員?
bmuimami 發表於 22-12-18 12:37 21定22?
yipsiumee 發表於 22-12-18 18:28 試過有一年係農曆新年後先出糧,我果年真係要勒緊褲頭過年
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy