自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 37046


1#
發表於 23-1-20 00:04 |只看該作者
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?


公爵府

積分: 26799


61#
發表於 23-1-22 12:14 |只看該作者
我幾十歲人都午睡,個人腦袋靈活d,精神狀態會好D


珍珠宮

積分: 37046


60#
發表於 23-1-22 11:23 |只看該作者
sunkiss 發表於 23-1-22 05:08
點解會覺得係唔正常?

因為我個個朋友的仔女,都唔會午睡,所以好奇問吓


珍珠宮

積分: 36661

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


59#
發表於 23-1-22 11:05 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

我女讀中學時,4點幾放學返到屋企,會瞓到7點幾,見佢真係瞓到成隻豬咁 ,佢平時好夜瞓的


男爵府

積分: 8599


58#
發表於 23-1-22 05:08 |只看該作者
點解會覺得係唔正常?


大宅

積分: 4792

2024年龍年勳章


57#
發表於 23-1-22 04:31 |只看該作者
呀仔一放學返到屋企就要午睡


珍珠宮

積分: 33225


56#
發表於 23-1-22 03:44 |只看該作者
幼稚園開始已經冇午睡


珍珠宮

積分: 39393

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


55#
發表於 23-1-22 03:35 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

可以嘅話,我而家都仲需要午睡


大宅

積分: 1992


54#
發表於 23-1-22 02:54 |只看該作者
kcpak 發表於 23-1-20 12:01
一,兩個鐘
唔訓既話食飯個陣會黑曬面,無電

咁誇張,我以為年紀大先會走去午睡


珍珠宮

積分: 37046


53#
發表於 23-1-20 17:26 |只看該作者
李豆豆 發表於 23-1-20 17:00
我仔幼稚園都已經冇乜午睡

叻叻


珍珠宮

積分: 37046


52#
發表於 23-1-20 17:26 |只看該作者
世事無常 發表於 23-1-20 16:56
我細細個已經成日唔夠瞓咁,一定要午睡,直到畢業後返工都要補眠半個鐘,不然下午做唔到嘢,之後公司有body ...

無驗過喔,見佢午睡半小時後,真係精神好多。平時又好活躍,觀察吓先


珍珠宮

積分: 37046


51#
發表於 23-1-20 17:23 |只看該作者
nalanala 發表於 23-1-20 15:41
好少有,係咪坐係度恰下

瞓床喔


翡翠宮

積分: 96805

2018復活節勳章


50#
發表於 23-1-20 17:09 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

會, 週末有時2次添


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


49#
發表於 23-1-20 17:00 |只看該作者
我仔幼稚園都已經冇乜午睡


公爵府

積分: 27109


48#
發表於 23-1-20 16:56 |只看該作者
我細細個已經成日唔夠瞓咁,一定要午睡,直到畢業後返工都要補眠半個鐘,不然下午做唔到嘢,之後公司有body check,發現我有地中海貧血,所以成日唔夠瞓,成日要瞓。我食咗啲補血嘢之後真係冇咁攰,唔使成日午睡。
你有冇同阿女驗過?


珍珠宮

積分: 46365

2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 23-1-20 16:50 |只看該作者
我大仔以前都會午睡,只要補充體力之後做晒功課溫書咁就冇問題啦!


珍珠宮

積分: 45081

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 23-1-20 15:44 |只看該作者
本帖最後由 登陸火星 於 23-1-20 15:44 編輯

我囡謮緊大學,有時也午睡,要睡成個幾鐘


大宅

積分: 3178


45#
發表於 23-1-20 15:41 |只看該作者
好少有,係咪坐係度恰下


水晶宮

積分: 56756


44#
發表於 23-1-20 15:11 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 12:54
咁夜晚係咪好夜瞓?我女午睡得耐,夜晚就好夜先瞓倒,所以只瞓半小時

又唔會,要返學既話佢都會訓到
唔駛返學又可以夜d訓咁
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珍珠宮

積分: 37046


43#
發表於 23-1-20 14:29 |只看該作者
魚兒小寶貝 發表於 23-1-20 13:03
高中午睡,想知瞓幾耐,夜晚又幾點瞓?

返全日就4點幾瞓,夜晚就無一定。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo