自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   16


大宅

積分: 2538


1#
發表於 23-2-1 23:01 |只看該作者
今年33歲了,單身咗一年,玩埋交友app都識唔到人
朋友要結都結晒或準備結,屋企人日日問。
不停說服自己單身都好過嫁得唔好,遇唔到唔好勉強,好好過自己一個人嘅生活,但社會上總有好多標籤話你係剩女
呢排新年逗利事又被人問幾時到你
人生真係好大壓力。。。


男爵府

積分: 8129

2024年龍年勳章


149#
發表於 23-2-7 09:03 |只看該作者
馬明嫂 發表於 23-2-6 18:02
好問題
我成日同大家講 寡母婆湊仔真係要小心
其實佢媽咪係好想佢結婚 話晒都快40

媽寶真係有d 麻煩。
佢性格係阿媽面前,揸唔到主意。本身佢個性格隱藏著,好想在阿媽控制權以外發揮返出黎。如果2選1,老婆同阿媽,佢一定睇阿媽先。
所以樓主好明智,離開好過第日後悔。


禁止發言

積分: 23847


148#
發表於 23-2-7 08:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 505


147#
發表於 23-2-7 08:39 |只看該作者
Barbarbarrr 發表於 23-2-1 23:01
今年33歲了,單身咗一年,玩埋交友app都識唔到人
朋友要結都結晒或準備結,屋企人日日問。
不停說服自己單 ...

其實結到婚,都唔代表一定幸福。隨緣!!


水晶宮

積分: 73592

BK Milk勳章


146#
發表於 23-2-7 08:13 |只看該作者
從來唔怕嫁吾出


男爵府

積分: 7080


145#
發表於 23-2-7 07:53 |只看該作者
馬明嫂 發表於 23-2-2 00:02
仲記得36歲個時同前男友嘈交
佢講左一句「你唔好以為你仲有Market」
個一刻 我先知道呢個男人原來係咁看我

我前夫都講過呢句


大宅

積分: 1676


144#
發表於 23-2-7 07:43 |只看該作者
Nbs 發表於 23-2-1 23:13
同意樓上,keep 好自己,緣份就會來
我34 歲識我老公
嗰陣我都有2-3 個人追緊,但覺得唔啱,諗住成世嫁唔到 ...

同你一樣,也是34歲識我老公,35歲結婚,之前32、3 歲買定姑婆屋

好難講幾時緣份到,但要努力keep住自己的最好狀態,心態要正面


禁止訪問

積分: 863


143#
發表於 23-2-7 07:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35170


142#
發表於 23-2-7 03:02 |只看該作者

回覆樓主:

我32同一齊左10年既叫雞男分手!
果時好傷心以為自己唔會再拍拖,點知無耐就遇到我老公,好過我ex10000萬倍,到我34就結婚生左第一胎,36生多一胎,所以有時有捨先有得
您仲後生多d出去,緣分既野好奇妙


男爵府

積分: 5685


141#
發表於 23-2-6 19:35 |只看該作者
自己保持心情開朗,隨缘,姻緣真的好奇妙,要來的時候你也估不到


男爵府

積分: 9489


140#
發表於 23-2-6 18:21 |只看該作者
sheep2 發表於 23-2-6 14:46
忠告 : 小心網騙

呢樣真!新聞見得多,專揀寂寞女人心好易扼,冇見過面都會容易鐘意人


子爵府

積分: 11865


139#
發表於 23-2-6 18:13 |只看該作者
唔好為結婚而結婚,唔係結咗婚就冇煩惱,我認為結咗婚煩惱仲多過單身。


子爵府

積分: 14426


138#
發表於 23-2-6 18:13 |只看該作者
Barbarbarrr 發表於 23-2-1 23:01
今年33歲了,單身咗一年,玩埋交友app都識唔到人
朋友要結都結晒或準備結,屋企人日日問。
不停說服自己單 ...

有錢有學識 + 樣貌娟好 + 身型唔肥 = 單身貴族。不是剩女。


伯爵府

積分: 19809


137#
發表於 23-2-6 18:02 |只看該作者
Huuu 發表於 23-2-6 14:31
反而想知點解你ex還獨身嘅?

好問題
我成日同大家講 寡母婆湊仔真係要小心
其實佢媽咪係好想佢結婚 話晒都快40

但當我同佢個仔拍拖 佢又呷醋
情人節都要霸埋你

佢控制個仔之外 仲想控制埋你

你問咁起初點解會同佢拍拖呢

因為當初佢好似下左決心咁
「我唔會再比我媽控制我」
「第時結左婚 一定搬出去住」

慢慢相處下 根本就唔係個回事
自我中心 次次嘈交都要贏你
講到明第時結婚 生仔都要佢媽安排

拍拖2年看清楚更係走人啦
仲要話我無Market
我就要話你知 我係好多人追 因為你 我拒絕晒所有人 並唔係你講我無Market


男爵府

積分: 8129

2024年龍年勳章


136#
發表於 23-2-6 15:14 |只看該作者
Barbarbarrr 發表於 23-2-1 23:01
今年33歲了,單身咗一年,玩埋交友app都識唔到人
朋友要結都結晒或準備結,屋企人日日問。
不停說服自己單 ...

網上識到既男仔
多數都係「高富帥」既相反
靚仔既就多數搵快餐

點評

pansy888hk    發表於 23-2-7 03:56


大宅

積分: 2656


135#
發表於 23-2-6 15:01 |只看該作者
本帖最後由 newme 於 23-2-6 15:01 編輯
Barbarbarrr 發表於 23-2-1 23:01
今年33歲了,單身咗一年,玩埋交友app都識唔到人
朋友要結都結晒或準備結,屋企人日日問。
不停說服自己單 ...

單身的意思係未婚或已離婚,拍拖也是單身,你單身左一年,即係你一年前離婚


用戶要求終止服務

積分: 9759


134#
發表於 23-2-6 14:46 |只看該作者
忠告 : 小心網騙


珍珠宮

積分: 47565

2024年龍年勳章


133#
發表於 23-2-6 14:42 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 woodpecker 於 23-2-6 14:43 編輯

40+如果未嫁得出,機會真係好細
不過識人60+先第一次結婚


侯爵府

積分: 22800


132#
發表於 23-2-6 14:31 |只看該作者
馬明嫂 發表於 23-2-2 00:02
仲記得36歲個時同前男友嘈交
佢講左一句「你唔好以為你仲有Market」
個一刻 我先知道呢個男人原來係咁看我


反而想知點解你ex還獨身嘅?
Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


大宅

積分: 3873


131#
發表於 23-2-6 14:27 |只看該作者
單身左一年而已,未生過keep得好33仲好後生

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo