自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 14


1#
發表於 23-5-12 14:26 |只看該作者
搬咗入元朗之後,地方大左,但份工係屋企做嘢的時間偏長,尤其開call 上網好似慢左好多。

想問下住新界/偏遠啲的大家係咪都有依個問題,同埋會唔會有咩寬頻推薦!謝謝。


禁止訪問

積分: 431


3#
發表於 23-5-19 23:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2059


2#
發表於 23-5-12 14:41 |只看該作者
光纖入屋的話,從你屋企出街的頻寬,夠video call有餘,和邊個地區冇關係。咁就係要睇吓,會唔會屋企大咗,屋企入邊的Wi-Fi接收唔好。

如果冇光纖入屋,用電話線寬頻,因為上下行速度唔同,可能video call差差地(人地睇你窒吓窒吓)。咁可能要試吓5G寛頻。我都係元朗,上個月Smartone才在我屋苑搞免費試用5G家居寛頻,你可以留意下。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo