懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2022


1#
發表於 23-6-14 16:34 |只看該作者
就黎20week , 係咪開始feel到㗎喇? 應該係咩感覺㗎? 依家間唔中肚仔會有扯一下 幾秒到


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


32#
發表於 23-6-23 15:38 |只看該作者
本帖最後由 TakaLiLuk 於 23-6-23 15:43 編輯

回覆 lc2086 的帖子

大約2小時至少要有10次胎動。可以在每天挑一餐餐後測量2小時即可。如果現在仲返緊工就晚上吃完晚餐再測胎動,始終返工忙碌好難專心數胎動。當感到郁1下就當一次,如果同時郁2~3下都只當1次計。又無特別做什麼,朋友送左一 D 胎教音樂,我就返工/放工坐車咁聽,晚上休息時就會當普通同 BB傾偈,當 BB郁時就會係肚皮面輕輕按下當同佢玩。


大宅

積分: 2022


31#
發表於 23-6-22 12:20 |只看該作者
Hyunab 發表於 23-6-21 14:42
回覆 lc2086 的帖子

正常有空間比佢嫁 上網睇其實兩圈都冇問題不過產檢時醫生會同你講

希望唔會比佢玩到入面翻天覆地喇


大宅

積分: 2022


30#
發表於 23-6-22 12:19 |只看該作者
TakaLiLuk 發表於 23-6-21 11:10
回覆 lc2086 的帖子

網上睇到既資訊好似係 24~28週才會有聽覺,私家醫生都係話初期不用去計胎動,但最好每 ...


其實胎動次數點先為止一次阿? 係每日唔同時間郁先可以各自計一次阿?

Bb有聽覺之後 你地有冇同佢講故仔/ 胎教之類阿?



洋房

積分: 63


29#
發表於 23-6-21 14:42 |只看該作者
回覆 lc2086 的帖子

正常有空間比佢嫁 上網睇其實兩圈都冇問題不過產檢時醫生會同你講
多數都會話無


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


28#
發表於 23-6-21 11:10 |只看該作者
回覆 lc2086 的帖子

網上睇到既資訊好似係 24~28週才會有聽覺,私家醫生都係話初期不用去計胎動,但最好每日都能夠感覺得到。廿幾週子宮都仲夠位俾 BB游水,臍帶應該無問題既...
好似去到 32~34週才要計胎動次數?其實去到 30週我就已經開始計,確定幾多下就數唔到 (係公司好難集中去數),但 BB通常係某段時間會郁黎郁去,我就會感覺下個段時間 BB活躍度如何?


大宅

積分: 2022


27#
發表於 23-6-21 10:38 |只看該作者
TakaLiLuk 發表於 23-6-20 10:10
回覆 lc2086 的帖子

胎動初期應該未有得咁大聲 (BB未有咁大力),打鼓個下應該係你腸胃既聲。可以留意多幾 ...

有时同佢講野會feel到好似bb話咁嘅尖叫聲(唔係打鼓), 應該冇咁快識講野阿?


大宅

積分: 2022


26#
發表於 23-6-21 10:35 |只看該作者
Hyunab 發表於 23-6-21 05:01
我都係20週左右feel到 初時吾識分
開始有d彈彈下就係bb胎動
宜家28週左右會feel到bb頂下頂下同碌 ...

郁得太勁其實怕唔怕條臍帶打晒圈㗎


洋房

積分: 63


25#
發表於 23-6-21 05:01 |只看該作者
我都係20週左右feel到 初時吾識分
開始有d彈彈下就係bb胎動
宜家28週左右會feel到bb頂下頂下同碌下滑動咁


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


24#
發表於 23-6-20 16:07 |只看該作者
遲下你會感覺到佢踢你 我bb個時係咁踢隻臭腳仔出黎


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


23#
發表於 23-6-20 10:10 |只看該作者
回覆 lc2086 的帖子

胎動初期應該未有得咁大聲 (BB未有咁大力),打鼓個下應該係你腸胃既聲。可以留意多幾日,咁你就會分得出。


大宅

積分: 2022


22#
發表於 23-6-19 20:02 |只看該作者
TakaLiLuk 發表於 23-6-19 12:52
記得一開始胎動係好似肚內有人在吹泡泡咁,or 好輕微既魚兒遊過咁痕痕地。
多數在晚上訓係到個時會清晰 d, ...

我老公話我知佢都係聽到好似水底呼泡泡咁嘅聲, 有時有啲個肚打鼓咁聲(唔知係我定阿B喇, 有時又‘吱’一聲咁, 好得意

點評

TakaLiLuk    發表於 23-6-20 10:08


別墅

積分: 794


21#
發表於 23-6-19 16:58 |只看該作者
lc2086 發表於 23-6-19 09:09
咁咪好囉 佢應該係斯文型

希望係啦


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


20#
發表於 23-6-19 12:52 |只看該作者
記得一開始胎動係好似肚內有人在吹泡泡咁,or 好輕微既魚兒遊過咁痕痕地。
多數在晚上訓係到個時會清晰 d,maybe個時係最放鬆既時間。
到後來宜家 32w,個肚有時會踢到變形


大宅

積分: 2022


19#
發表於 23-6-19 09:09 |只看該作者
LoVeNuSuEn 發表於 23-6-17 18:38
個個bb都唔同,我個仔依家36週都仲係好温柔咁郁,好小好似其他bb咁踢到變咗形
...

咁咪好囉 佢應該係斯文型


大宅

積分: 2022


18#
發表於 23-6-19 09:07 |只看該作者
uckukuku 發表於 23-6-18 14:37
腳板印就見唔到,但真係頂起一舊 個肚變咗型(我成日同佢玩,佢了我邊度,我就篤返佢一下 XDD
...

BB一定玩得好開心


複式洋房

積分: 157


17#
發表於 23-6-18 17:20 |只看該作者
覺得個肚養左隻蝦 得閒彈一兩下 開頭以為係肌肉跳或者腸郁


男爵府

積分: 9071


16#
發表於 23-6-18 14:37 |只看該作者
lc2086 發表於 23-6-16 15:36
聽人講話後期會踢到肚皮都見到隻腳仔 ,係咪真㗎?

腳板印就見唔到,但真係頂起一舊 個肚變咗型(我成日同佢玩,佢了我邊度,我就篤返佢一下 XDD


男爵府

積分: 6468


15#
發表於 23-6-17 21:47 |只看該作者
lc2086 發表於 23-6-16 15:36
聽人講話後期會踢到肚皮都見到隻腳仔 ,係咪真㗎?
睇你個胎盤咩位置,如果胎盤生長係肚皮果面,個肚就厚啲見唔到踢腳。其實仲有好多因素


別墅

積分: 794


14#
發表於 23-6-17 18:38 |只看該作者
lc2086 發表於 23-6-16 15:36
聽人講話後期會踢到肚皮都見到隻腳仔 ,係咪真㗎?

個個bb都唔同,我個仔依家36週都仲係好温柔咁郁,好小好似其他bb咁踢到變咗形

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo