自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15314


1#
發表於 23-7-5 13:19 |只看該作者
每樣野都好似好短視,中年1班人都未攪惦,又投放晒所有資源開中2,

有夢想班人一係就入劇組,一係隔一排無野做又做返老本行


珍珠宮

積分: 36886

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


46#
發表於 23-7-5 21:13 |只看該作者
本帖最後由 ChingYee123 於 23-7-5 21:16 編輯

TVB幾千個藝人,好多二打六都有發展其它生意啦,好多都有去美加同國內登台,對TVB藝人來講呢啲工作係好平常,所以無乜大肆報導唧!

妖台就一日到黑搵傳媒打手造勢,放個屁都報一親,日日報導都係12+4+7果堆人,仲有咩人呀?成班友都係幫李氏集團及友好集團做廣告從業員,拍咗幾年幾百個廣告,到頭來邊個真係發咗達?邊個做生意發咗達?除咗舊姜買咗層千幾萬600呎兩房之外,仲有邊個住豪宅渣靚車?有咩咁巴閉呀?

講開吉吉,參加咗中年好聲音拎咗獎之後,都好多商演,好多機構搵佢做SHOW,呢幾個月都好多JOB架!大強哥都有好多JOB,又有廣告,強哥仲話多野做到頂唔順添啦!


珍珠宮

積分: 39267


45#
發表於 23-7-5 20:32 |只看該作者
airhei 發表於 23-7-5 13:19
每樣野都好似好短視,中年1班人都未攪惦,又投放晒所有資源開中2,

有夢想班人一係就入劇組,一係隔一排無野做 ...

我系金鐘見到呀70歲有廣告喎 另外果幾個都有活動出算系甘啦 仲有套劇都俾佢地唱主題曲


公爵府

積分: 28812

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


44#
發表於 23-7-5 20:31 |只看該作者
問世間,3秒我即熄電視


子爵府

積分: 10774


43#
發表於 23-7-5 20:19 |只看該作者
nicholasmom 發表於 23-7-5 19:52
TVB係養唔起D紅咗既藝人。佢搞咁多聲夢1、2,中聲1、2都係貪啲廉價勞工。D人一完咗約就走!
...

紅左?只可以講,有頭威,無尾勢
唔係幫viu 講說話,呢度成日話妖v 低價搶job,但起碼人地俾到job 人,養到見光率。妖v幫友,好多演勢job唔夠,但志在養名氣,發展其他生意。


子爵府

積分: 11070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


42#
發表於 23-7-5 19:52 |只看該作者
sasa615 發表於 23-7-5 18:36
tvb最大問題唔係出唔到質素好新人,係養唔起咁多比賽出嚟既人。無論星夢定中年,有幾多勁人出嚟都好,最後 ...

TVB係養唔起D紅咗既藝人。佢搞咁多聲夢1、2,中聲1、2都係貪啲廉價勞工。D人一完咗約就走!


公爵府

積分: 27187


41#
發表於 23-7-5 19:01 |只看該作者
Apple011 發表於 23-7-5 14:01
中年1個班已經賺咗知名度,tvb唔一定要捧佢做巨星才算成功,現在已經唔同以前,好多渠道俾佢哋發揮,有知 ...

中年1 吉吉算醒目,襯仲有啲人氣同價值,投資五位數開音樂教室搵吓錢。聲夢2嗰班都沈晒啦。搞中年2又可以做多幾個節目揾廣告商錢。


水晶宮

積分: 62381


40#
發表於 23-7-5 19:00 |只看該作者
honeybibibibi 發表於 23-7-5 16:57
其實我完全無興趣睇中年人

直頭冇睇過


水晶宮

積分: 62381


39#
發表於 23-7-5 18:59 |只看該作者
parrotking 發表於 23-7-5 18:52
非常同意,堅難聽

絕對同意,簡直係破壞晒首歌


男爵府

積分: 7180


38#
發表於 23-7-5 18:59 |只看該作者
Apple011 發表於 23-7-5 14:01
中年1個班已經賺咗知名度,tvb唔一定要捧佢做巨星才算成功,現在已經唔同以前,好多渠道俾佢哋發揮,有知 ...

你講得好啱!入中年選秀係為知名度,睇見中1有好多教唱歌,依家應該多左好多學生。最醒目係龍小姐,知道busking 唔得耐,參加完更加多人識,接job接到手軟係佢。對龍小姐認識都係中1,唱歌得把一腔,好悶,但又好多人鍾意。


水晶宮

積分: 62381


37#
發表於 23-7-5 18:59 |只看該作者
Rainy 發表於 23-7-5 14:19
天龍八部一唱歌我即刻熄電視, 覺得好嘈, 快D開中年2

總之我喺電視睇睇吓聽到呢首歌我就會轉台,因為真係唱得好難聽尤其是個男,個女都好DD,女啲廣東話非常之唔正.


子爵府

積分: 11453

馬年勳章 睛靈勳章


36#
發表於 23-7-5 18:54 |只看該作者
Apple011 發表於 23-7-5 14:01
中年1個班已經賺咗知名度,tvb唔一定要捧佢做巨星才算成功,現在已經唔同以前,好多渠道俾佢哋發揮,有知 ...

Exactly! 我見大強已經有廣告出街


子爵府

積分: 11453

馬年勳章 睛靈勳章


35#
發表於 23-7-5 18:52 |只看該作者
Rainy 發表於 23-7-5 14:19
天龍八部一唱歌我即刻熄電視, 覺得好嘈, 快D開中年2

非常同意,堅難聽


子爵府

積分: 10774


34#
發表於 23-7-5 18:36 |只看該作者

回覆樓主:

tvb最大問題唔係出唔到質素好新人,係養唔起咁多比賽出嚟既人。無論星夢定中年,有幾多勁人出嚟都好,最後都只會養1、2個,浪費人材。


子爵府

積分: 11908


33#
發表於 23-7-5 17:28 |只看該作者

回覆樓主:

聲夢2嗰班,成個比賽期到完結無人跑得出,係得個亞軍多啲job,但聲夢1/中年,比緊賽已經有noise,在商言商捧佢地係正常,尤其出面商演,個客話要gigi或李佳,唔通tvb叫人用聲2講完名都唔知邊個


伯爵府

積分: 19850

牛年勳章


32#
發表於 23-7-5 17:27 |只看該作者

回覆樓主:

比賽結束後,其實tvb真的無需為冇獎個班人擔上什麼責任,包括聲夢1,2班學員。


珊瑚宮

積分: 117753


31#
發表於 23-7-5 17:10 |只看該作者
其實做完又做,只係得個「悶」字 睇吓聲夢二冠軍冇晒影 全部資源放晒喺炎明熹身上面都夠啦!


珊瑚宮

積分: 117753


30#
發表於 23-7-5 17:09 |只看該作者
Ritzmary 發表於 23-7-5 13:30
成日都話夢想夢想,中年人好多都未退休,有d仲係家庭經濟支柱,成日唱唔使開工搵食咩。一搞就半年,無錢真 ...

所以嗰啲去參加嘅人我都覺得好堅 尤其是㕑師


侯爵府

積分: 20715


29#
發表於 23-7-5 16:57 |只看該作者

回覆樓主:

其實我完全無興趣睇中年人


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


28#
發表於 23-7-5 16:48 |只看該作者
中年一還有什麼野要搞?個節目都完左,肯簽約日後就見到佢地,唔肯就返回現實夢已完,回響大開中年2係合理,tbb又唔係慈善家係商家,有利就開續集架啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo