自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7695


1#
發表於 23-7-6 11:57 |只看該作者
投訴咗好多次都冇用 因為本人住低層樓上根本好多層都唔知邊層,根本曬唔到衫 有時親冇滴水曬衫,但係又驚佢哋會開冷氣無啦啦滴水 又唔想成日開抽濕機 真煩


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 23-7-7 15:48 |只看該作者
tantanmama 發表於 23-7-7 15:37
之前有JM分享過, 喺窗邊煮螺螄粉, 對方床單吸晒螺螄粉味, 之後就唔會再晾喺窗.
...

算吧樓上個家人係好煩, 一陣又係到鬧交, 所以佢唔過份就唔理


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 23-7-7 15:37 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-7-6 12:08
我知係樓上, 但佢會扮冇人, 有人既就話唔掠出街掠邊 , 成張被/床單遮住我地1/3隻窗, 同管理處講 ...

之前有JM分享過, 喺窗邊煮螺螄粉, 對方床單吸晒螺螄粉味, 之後就唔會再晾喺窗.


珍珠宮

積分: 46155


26#
發表於 23-7-7 15:14 |只看該作者
大眼妹0517 發表於 23-7-7 15:10
之前投訴咗管理處,一直都冇改善,一個月了 曬衫出去都要驚佢開冷氣 煩死
...

1823 ,雖然都係冇乜用


珍珠宮

積分: 46155


25#
發表於 23-7-7 15:11 |只看該作者
yauchuchu 發表於 23-7-6 16:48
咁報食環有無用?

冇,食環係最廢的


男爵府

積分: 7695


24#
發表於 23-7-7 15:10 |只看該作者
BuffetQueen 發表於 23-7-7 14:43
報食環,食環會先出信比你樓上所有可疑單位,冇改善先會到現場睇同拍門
...

之前投訴咗管理處,一直都冇改善,一個月了 曬衫出去都要驚佢開冷氣 煩死


子爵府

積分: 12636


23#
發表於 23-7-7 14:43 |只看該作者
報食環,食環會先出信比你樓上所有可疑單位,冇改善先會到現場睇同拍門


男爵府

積分: 7695


22#
發表於 23-7-7 14:39 |只看該作者
jojojaja 發表於 23-7-6 17:45
我都係晾係房

乾到?


大宅

積分: 1180


21#
發表於 23-7-6 17:45 |只看該作者
我都係晾係房


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


20#
發表於 23-7-6 16:55 |只看該作者

回覆樓主:

晾係室內,或者窗口位,用窗花做掛桿,開抽濕機


侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


19#
發表於 23-7-6 16:49 |只看該作者
Ritzmary 發表於 23-7-6 16:21
痴塊染紅嘅m巾俾佢,又或痴件用過起晒毛毛嘅千年舊口罩畀佢

千年起毛球口罩正


侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


18#
發表於 23-7-6 16:48 |只看該作者
紅酒 發表於 23-7-6 15:37
知道邊間滴都冇用,
同管理處投訴,佢哋話只可以勸喻,
或者自己報食環

咁報食環有無用?


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 23-7-6 16:34 |只看該作者
我見我樓下加左塊膠帆布, 好正
我~好~幸~福~呀~


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


16#
發表於 23-7-6 16:29 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-7-6 12:08
我知係樓上, 但佢會扮冇人, 有人既就話唔掠出街掠邊 , 成張被/床單遮住我地1/3隻窗, 同管理處講 ...
朋友把火拉佢張床單,拉到差d跌落街,
之後就有改善。


珍珠宮

積分: 47738

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


15#
發表於 23-7-6 16:21 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-7-6 12:08
我知係樓上, 但佢會扮冇人, 有人既就話唔掠出街掠邊 , 成張被/床單遮住我地1/3隻窗, 同管理處講 ...

痴塊染紅嘅m巾俾佢,又或痴件用過起晒毛毛嘅千年舊口罩畀佢


伯爵府

積分: 16790


14#
發表於 23-7-6 15:43 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-7-6 12:08
我知係樓上, 但佢會扮冇人, 有人既就話唔掠出街掠邊 , 成張被/床單遮住我地1/3隻窗, 同管理處講 ...

尼啲無賴,一野拉佢張被落街,拉多幾次佢就收返上去。

我有fd試過咁做,見一次拉一次,有時候又畫下公仔抹下煲底之類,幾次之後就無見到張被啦,好有趣。

點評

毒菇一味    發表於 23-7-7 14:46


琥珀宮

積分: 191493

馬年勳章


13#
發表於 23-7-6 15:38 |只看該作者
Wingooo 發表於 23-7-6 15:30
樓上試過, 掛一條牛仔褲, 無擰咁滯, 係咁滴濕我D 衫........佢滴到好似落雨咁呀大佬. 即刻打比管理處..... ...

直接打開隻窗大叫xx樓xx室,你條牛仔褲滴水呀,咁會快好多,而且以後唔敢


子爵府

積分: 12166

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


12#
發表於 23-7-6 15:37 |只看該作者

回覆樓主:

知道邊間滴都冇用,
同管理處投訴,佢哋話只可以勸喻,
或者自己報食環


大宅

積分: 4582


11#
發表於 23-7-6 15:33 |只看該作者
整塊膠封一封個面


男爵府

積分: 9291


10#
發表於 23-7-6 15:30 |只看該作者
樓上試過, 掛一條牛仔褲, 無擰咁滯, 係咁滴濕我D 衫........佢滴到好似落雨咁呀大佬. 即刻打比管理處.....叫佢收返..............

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo