懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 274


1#
發表於 23-8-8 14:13 |只看該作者
請問有冇媽媽懷孕中期,成日頭痛?
睇私家同政府,醫生話頭痛吾關心跳跳得快事!


複式洋房

積分: 274


7#
發表於 23-8-13 23:53 |只看該作者
hotarubi 發表於 23-8-10 10:46
回覆 happyyan11 的帖子

你本身易唔易頭痛架?我未痛之前都成日頭痛 我仲痛偏頭痛 不過果陣有食腰果

好少頭痛架,我都試下食腰果


複式洋房

積分: 274


6#
發表於 23-8-13 23:52 |只看該作者
jone_jane 發表於 23-8-9 11:02
我自己又冇, 咁你睇醫生佢地有冇講D咩?

私家醫生同政府醫生都話我可能壓力大,緊張!


複式洋房

積分: 274


5#
發表於 23-8-13 23:52 |只看該作者
09142023 發表於 23-8-9 09:25
有冇check 過血壓,驚係妊娠毒血症
https://www.fhs.gov.hk/tc_chi/health_info/woman/30062.html ...

血壓正常



別墅

積分: 944


4#
發表於 23-8-10 10:46 |只看該作者
回覆 happyyan11 的帖子

你本身易唔易頭痛架?我未痛之前都成日頭痛 我仲痛偏頭痛 不過果陣有食腰果
偏頭痛都少左發作 因為腰果有鎂
你試下每日食幾粒無鹽腰果 睇下有無改善


大宅

積分: 1465


3#
發表於 23-8-9 11:02 |只看該作者
我自己又冇, 咁你睇醫生佢地有冇講D咩?


大宅

積分: 1543


2#
發表於 23-8-9 09:25 |只看該作者
有冇check 過血壓,驚係妊娠毒血症
https://www.fhs.gov.hk/tc_chi/health_info/woman/30062.html

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo