立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 149598
子爵府
積分: 13945
Fishqqma 發表於 23-8-26 10:46 8.15出門 9.00已過了關 第一站飲茶
snow.white 發表於 23-12-18 10:13 要慳錢到咁,未出中環就返上去
伯爵府
積分: 17828
gilgilgilgil 發表於 23-8-26 22:39 好味?
珍珠宮
積分: 30065
kwhkwh 發表於 23-8-26 15:24 我星期一去79 號食
彩鑽殿
積分: 718550
積分: 11521
PolkaOruka 發表於 23-8-26 14:15 第二站去邊
kkkiitty 發表於 23-8-26 21:57 你指一個點心嘅價錢?
大宅
積分: 2900
TMC3012 發表於 23-8-26 17:09 北上飲茶唔平 我會揀食其它野
積分: 2292
Fishqqma 發表於 23-8-26 11:07 人仔2x - 4x.
積分: 129449
wlea 發表於 23-8-26 10:52 其實點心係咪同香港差唔多價錢
rhung 發表於 23-8-26 20:23 八月頭全家去了深圳1次,消費不平宜,過關口時果種感覺,好有壓迫感,暫時無意欲再上去,跟你一様,除非去 ...
積分: 10573
elderberry 發表於 23-8-26 14:50 開關後我都去大陸不下10次,去得多其實冇乜意思,來來去去都係差不多的商埸,有D悶了,除非長途有D興趣。 ...
水晶宮
積分: 74909
elderberry 發表於 23-8-26 15:32 十里銀灘真係好?點解我睇youtube話十室九空,夜晚出街返去好鬼靜
積分: 62886
琥珀宮
積分: 169761
Fishqqma 發表於 23-8-26 18:21 今早過關唔多人。
SandyKL 發表於 23-8-26 14:10 暑假最後一個週末,冇勇氣北上。聽有人剛過星期三由落馬州過關福田,雖然還算暢順但好多人,咪搞。 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy