自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


1#
發表於 23-8-26 10:46 |只看該作者
8.15出門
9.00已過了關
第一站飲茶
attach0/tmp/php0v0Hb3
attach1/tmp/phpt08asd


子爵府

積分: 13945


68#
發表於 23-12-18 18:29 |只看該作者
本帖最後由 baby668 於 23-12-18 18:31 編輯
Fishqqma 發表於 23-8-26 10:46
8.15出門
9.00已過了關
第一站飲茶

呢間嘢啲點心出名油麻地個細佬麻麻地

嗰次去食,老婆食完之後黑曬面,話點解咁難食,仲要兩大一小埋單要二百幾蚊

我老闆長期定居深圳,佢都話去深圳千祈唔好飲茶,又貴又唔好食,但係食其他嘢,就有便宜,又抵食夾大件

飲茶真係香港好過,去得深圳絕對唔會飲茶,又貴又唔好食


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


67#
發表於 23-12-18 10:14 |只看該作者
snow.white 發表於 23-12-18 10:13
要慳錢到咁,未出中環就返上去

慳$,笑c


伯爵府

積分: 17828


66#
發表於 23-12-18 10:13 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 10:46
8.15出門
9.00已過了關
第一站飲茶

要慳錢到咁,未出中環就返上去


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


65#
發表於 23-8-26 22:42 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 23-8-26 22:39
好味?

好味,又無時限。


珍珠宮

積分: 30065


64#
發表於 23-8-26 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

好味?


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


63#
發表於 23-8-26 22:38 |只看該作者
kwhkwh 發表於 23-8-26 15:24
我星期一去79 號食

好吃嗎?


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 23-8-26 22:36 |只看該作者


子爵府

積分: 11521


61#
發表於 23-8-26 22:35 |只看該作者
PolkaOruka 發表於 23-8-26 14:15
第二站去邊
哈爾濱市,哈哈哈


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


60#
發表於 23-8-26 22:20 |只看該作者
kkkiitty 發表於 23-8-26 21:57
你指一個點心嘅價錢?

YES


大宅

積分: 2900


59#
發表於 23-8-26 22:10 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-8-26 17:09
北上飲茶唔平 我會揀食其它野

我都有同感


大宅

積分: 2292


58#
發表於 23-8-26 21:57 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 11:07
人仔2x - 4x.

你指一個點心嘅價錢?


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


57#
發表於 23-8-26 21:12 |只看該作者
wlea 發表於 23-8-26 10:52
其實點心係咪同香港差唔多價錢

係。。。

但食物和服務和不限時。。。好緊要
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


56#
發表於 23-8-26 20:27 |只看該作者
rhung 發表於 23-8-26 20:23
八月頭全家去了深圳1次,消費不平宜,過關口時果種感覺,好有壓迫感,暫時無意欲再上去,跟你一様,除非去 ...

避開多人嘅時間過關,
我今朝過嚟唔多人.


子爵府

積分: 10573

睛靈勳章


55#
發表於 23-8-26 20:23 |只看該作者
elderberry 發表於 23-8-26 14:50
開關後我都去大陸不下10次,去得多其實冇乜意思,來來去去都係差不多的商埸,有D悶了,除非長途有D興趣。
...

八月頭全家去了深圳1次,消費不平宜,過關口時果種感覺,好有壓迫感,暫時無意欲再上去,跟你一様,除非去遠程。


水晶宮

積分: 74909


54#
發表於 23-8-26 20:14 |只看該作者

回覆樓主:

太遠,如果有私家車乘上去合自己多D,努力玩多D食好D


子爵府

積分: 11521


53#
發表於 23-8-26 19:56 |只看該作者
elderberry 發表於 23-8-26 15:32
十里銀灘真係好?點解我睇youtube話十室九空,夜晚出街返去好鬼靜
十里銀灘和富力灣是出名大灣區海濱度假區,不是市區,不會像深圳甘旺甘多人。晚上屋苑是少d街燈,如多些街燈會更加好,不過这小區治安是好的。

最理想周六日或暑假等去其旅遊中心點,會多些遊客,較旺,但不要期望好像羅湖城甘旺。它們賣點是美麗海濱、自然景色,寧靜環境,而不是購物區。
如喜歡悠悠閒閒平平地度過一個非本地短假休息一下,在海濱旁散下步,踏下單車,食吓海鮮,打吓卡,影吓靚景便啱你。


水晶宮

積分: 62886


52#
發表於 23-8-26 19:21 |只看該作者

回覆樓主:

你唔影點心相放上來?


琥珀宮

積分: 169761


51#
發表於 23-8-26 19:13 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 18:21
今早過關唔多人。

早過關係好啲。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


50#
發表於 23-8-26 18:21 |只看該作者
SandyKL 發表於 23-8-26 14:10
暑假最後一個週末,冇勇氣北上。聽有人剛過星期三由落馬州過關福田,雖然還算暢順但好多人,咪搞。
...

今早過關唔多人。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo