自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11161


1#
發表於 23-8-26 22:22 |只看該作者
本帖最後由 grawong 於 23-8-27 09:40 編輯

--


珍珠宮

積分: 37508

2024年龍年勳章


25#
發表於 23-8-27 08:53 |只看該作者
grawong 發表於 23-8-27 02:22
C6最近有高血壓, 七月底開始食藥,由160,101降到一般係135,80,但係心率可能就藥物影響,由本來係70左右 ...

佢呢兩日飲食如何?食過乜?有冇飲酒


公爵府

積分: 28505


24#
發表於 23-8-27 08:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 elbar 於 23-8-27 10:06 編輯

平時應從食物中吸收適量 維他命C、鈣、鉀、OMEGA 3


男爵府

積分: 5393

好媽媽勳章


23#
發表於 23-8-27 00:51 |只看該作者

回覆樓主:

我試過醫生幫我轉左藥就開始血壓高左同頭痛,之前隻藥食到我腳腫,所以先轉藥,初初頭痛只係晚上痛,我以為唔夠訓先影響頭痛,之後連早上都頭痛、晚上又頭痛,自己量血壓(15x-16x)係高過之前, 維持左差不多一個月,最後我怕會中風去左睇急症,去到急症量18x,即刻要同我照下有無中風(需要打顯示劑)照果隻,之後要入院住幾日!所以你最好睇急症,怕到時中風就大獲!


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


22#
發表於 23-8-27 00:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20786


21#
發表於 23-8-27 00:21 |只看該作者
brother4 發表於 23-8-26 22:44
自己有180至100,都冇事,但冇食藥

咁高都唔食?好危險Wo,一出事真係好大鑊架!做咩唔事?原因?

點評

opclk99    發表於 23-8-27 00:44


公爵府

積分: 29365

BK Milk勳章


20#
發表於 23-8-26 23:41 |只看該作者
KUDOS 發表於 23-8-26 22:40
樓主話第一隻藥影響到心率唔正常。

唔係呀!我見佢寫睇另一個醫生開左新藥話keep 到,到第5日再開新藥既!


子爵府

積分: 11161


19#
發表於 23-8-26 23:18 |只看該作者
佢冇糖尿,明天早上如何,唔妥就再睇醫生,唔該晒咁多位。


大宅

積分: 3211


18#
發表於 23-8-26 23:14 |只看該作者
本帖最後由 newlifenewholy 於 23-8-26 23:14 編輯
brother4 發表於 23-8-26 22:44
自己有180至100,都冇事,但冇食藥

叻喇你,唔中風只係好彩,唔係咒你,如果你Keep住長期係咁,又唔食藥,到有一日中風真係唔好覺得意外囉


珍珠宮

積分: 30959


17#
發表於 23-8-26 23:12 |只看該作者
grawong 發表於 23-8-26 22:22
C6最近有高血壓, 七月底開始食藥,由160,101降到一般係135,80,但係心率可能就藥物影響,由本來係70左右 ...

除咗血壓高, 有冇糖尿?

有糖尿的話, 血壓都會高啲


男爵府

積分: 5978


16#
發表於 23-8-26 23:01 |只看該作者

回覆樓主:

如果明早上壓仲係超過140,最好即刻睇醫生。

『然而我告訴你們,就是所羅門極榮華的時候,他所穿戴的,還不如這花一朵呢!』
馬太福音六章29節


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 23-8-26 22:58 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 23-8-26 23:05 編輯
brother4 發表於 23-8-26 22:44
自己有180至100,都冇事,但冇食藥

其實你應該要識驚、這度數真係非常高、到急症室會立刻唔俾你走~


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


14#
發表於 23-8-26 22:57 |只看該作者
cy101 發表於 23-8-26 22:30
暈咗幾次…
唔妥去急症室!

如果暈左幾次、就應該立即入急症室~

初時我都睇錯、嚇一跳~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珊瑚宮

積分: 117709


13#
發表於 23-8-26 22:51 |只看該作者
brother4 發表於 23-8-26 22:44
自己有180至100,都冇事,但冇食藥

危險


珊瑚宮

積分: 117709


12#
發表於 23-8-26 22:51 |只看該作者
cy101 發表於 23-8-26 22:42
第一個版本係暈!

Oh 而家改番


水晶宮

積分: 74761


11#
發表於 23-8-26 22:45 |只看該作者

回覆樓主:

不過個個人吾同,早D同医生講轉藥


水晶宮

積分: 74761


10#
發表於 23-8-26 22:44 |只看該作者
grawong 發表於 23-8-26 22:22
C6最近有高血壓, 七月底開始食藥,由160,101降到一般係135,80,但係心率可能就藥物影響,由本來係70左右 ...

自己有180至100,都冇事,但冇食藥

點評

趙元嵩    發表於 23-8-26 22:59


象牙宮

積分: 213558

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 23-8-26 22:42 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 23-8-26 22:36
我初初睇到以為「暈」左幾次,再睇清楚係話「量」左幾次

第一個版本係暈!


珍珠宮

積分: 46639

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


8#
發表於 23-8-26 22:40 |只看該作者
auhiyo 發表於 23-8-26 22:27
點解要再換新藥?如果第二隻食得好既應該唔需要換架?

樓主話第一隻藥影響到心率唔正常。


珊瑚宮

積分: 117709


7#
發表於 23-8-26 22:36 |只看該作者
cy101 發表於 23-8-26 22:30
暈咗幾次…
唔妥去急症室!

我初初睇到以為「暈」左幾次,再睇清楚係話「量」左幾次

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo