懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 609

牛年勳章


1#
發表於 23-8-30 13:00 |只看該作者

聽人講最好都係搵啲淡口味啲嘅奶粉,大家補開邊隻?



大宅

積分: 3362


13#
發表於 23-9-6 15:25 |只看該作者
tinnat 發表於 23-9-5 18:21
識字同唔識字又點? 你咁樣算唔算歧視緊人 ?
做人唔好將自己放到咁高啦, 世界唔係圍住一個人轉的
...

我無歧視人,係你本身做壞規矩在先仲話人歧視你?你就係惡人先告狀。我要咁回文,就係想懷孕區清靜d,唔好比奶粉打手荼毒埋呢度。


複式洋房

積分: 246


12#
發表於 23-9-5 20:42 |只看該作者
新手媽媽已經多野煩, 開唔開岩區好少事啦, 不過去0-6個月區係會有多少少岩既資訊, 呢邊開左帖咪唔好搞佢, 去0-6個邊望下有冇咩帖可以幫到手囉~我自己覺得甜唔甜都唔係唯一因素, 仲要睇埋同BB夾唔夾到


別墅

積分: 609

牛年勳章


11#
發表於 23-9-5 18:22 |只看該作者
awless 發表於 23-8-30 20:12
你香港買到的嬰兒奶粉應該冇一隻會加糖架啦, 最甜係人奶架喇, 但係BB仔個腦係極需要糖份發展, 所以, 隨心啦 ...

謝謝你, 明白了


別墅

積分: 609

牛年勳章


10#
發表於 23-9-5 18:21 |只看該作者
hearsay14 發表於 23-8-31 09:59
懷孕前=未有,懷孕後=有左;發文的明顯係生產後,你都係唔識字嗰班。
...

識字同唔識字又點? 你咁樣算唔算歧視緊人 ?
做人唔好將自己放到咁高啦, 世界唔係圍住一個人轉的


別墅

積分: 609

牛年勳章


9#
發表於 23-9-5 18:18 |只看該作者
amelie522 發表於 23-8-31 09:18
回覆 hearsay14 的帖子

咩野叫懷孕前後? 你應該識字?大家都係媽媽使唔使咁講野

多謝你 估唔到問個問題都比人追擊


大宅

積分: 3362


8#
發表於 23-8-31 09:59 |只看該作者
amelie522 發表於 23-8-31 09:18
回覆 hearsay14 的帖子

咩野叫懷孕前後? 你應該識字?大家都係媽媽使唔使咁講野

懷孕前=未有,懷孕後=有左;發文的明顯係生產後,你都係唔識字嗰班。


大宅

積分: 2458


7#
發表於 23-8-31 09:18 |只看該作者
回覆 hearsay14 的帖子

咩野叫懷孕前後? 你應該識字?大家都係媽媽使唔使咁講野


禁止訪問

積分: 1254


6#
發表於 23-8-30 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6468


5#
發表於 23-8-30 20:12 |只看該作者
你香港買到的嬰兒奶粉應該冇一隻會加糖架啦, 最甜係人奶架喇, 但係BB仔個腦係極需要糖份發展, 所以, 隨心啦


大宅

積分: 3362


4#
發表於 23-8-30 19:14 |只看該作者
tinnat 發表於 23-8-30 18:09
回覆 hearsay14 的帖子

第一胎咩都唔識先諗住上黎問意見,又話打手

咁你去錯地方問,生完就去初生bb的討論區,你應該識字?


別墅

積分: 609

牛年勳章


3#
發表於 23-8-30 18:09 |只看該作者
回覆 hearsay14 的帖子

第一胎咩都唔識先諗住上黎問意見,又話打手


大宅

積分: 3362


2#
發表於 23-8-30 13:07 |只看該作者
想sell奶粉都唔好係懷孕區發文,去bb區啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo