自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


大宅

積分: 4970

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 23-9-3 20:22 |只看該作者
學校其實係唔會幫你任何野
所有表面睇落好nice既老師同社工係會去到某個位就失去功能咁
大個左都知大部分學校都係咁上下
唯一唔同係當年我屋企人叫我死忍
我第2年轉左校算完左件事
睇東張單新聞都會諗
如果當年我阿媽有同我出頭件事係咪會好好多
其實唔會,但我會感激佢一世,而唔會成世有條刺覺得自己出事個陣,連屋企人都冇出黎撐你
有感而發


珍珠宮

積分: 43002


47#
發表於 24-5-5 17:40 |只看該作者
bearbear220 發表於 23-9-3 20:22
學校其實係唔會幫你任何野
所有表面睇落好nice既老師同社工係會去到某個位就失去功能咁
大個左都知大部分學 ...

十個女八個比人杯,班女最鍾意制造是非,唔抵得,幼稚,同男仔玩又話發姣,成續好又唔得,只有on居居,烚下烚下對佢地冇威脅


子爵府

積分: 11924


46#
發表於 24-5-5 16:15 |只看該作者
rabbityan 發表於 24-5-5 15:58
同路人
中學因為身形同埋唔識打扮俾人杯葛同恥笑
冇人同我玩所以我係咁一個溫習讀書

我好慘,因為生得醜,成日比人玩


大宅

積分: 1124


45#
發表於 24-5-5 15:58 |只看該作者
同路人
中學因為身形同埋唔識打扮俾人杯葛同恥笑
冇人同我玩所以我係咁一個溫習讀書
不過感激佢地自己堅強左
有一排成績好好同埋發奮減肥
直到而家都要提醒自己狀態一定要好過佢地


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 24-5-5 14:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 一隻鴨鴨 於 24-5-5 14:33 編輯

我細個都試過被欺凌,都會有點心理陰影,現在有改善,起碼懂得拒絕,不過依然唔太相信人,做人不要害人,但必須保護自己。

所以我無舊同學架,試過約我都拒絕,寧願自己去街。


公爵府

積分: 28933


43#
發表於 24-5-5 14:23 |只看該作者
中學個陣比個肥老姑婆針對,幫個中四插班飛仔欺凌我!


大宅

積分: 3305


42#
發表於 24-5-5 14:13 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybaby071 於 24-5-5 15:00 編輯

我個仔細個都俾人欺凌,偷文具,功課偷偷地收埋攞返屋企抄,點解小朋友把口咁衰,又識講大話。


男爵府

積分: 8021

2018復活節勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回


41#
發表於 24-5-5 13:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Sweetiess 於 24-5-5 13:28 編輯

我都試過被欺凌,間中學banding差,但大部分同學一直都得幾好,只係個別有d已學壞……我比較倔強,就算被人打咗一巴又被扯爛條裙,言語上欺凌,我都好企硬,而嗰時我冇向求助大人的想法,因父母都掛住揾食,老師又唔太熟。中二嗰年,成年都仍然被杯葛,但我冇太大反應,d同學都冇再騷擾我咁頻密,之後佢地有d未到中三就走咗,其他都讀完中三都冇再讀……呢個係唔好的經歷,不過亦令我學識要保護自己
現家人大咗,小朋友返學,發覺抗逆能力好重要,所以都經常教小朋友要學識保護自己及對抗逆境……


水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


40#
發表於 24-5-5 12:56 |只看該作者
學校只係一個小社會,大社會更加多欺凌,所以係小社會學習到點樣唔好成為被欺凌對象其實都唔係壞哂


男爵府

積分: 7912

熱血勳章


39#
發表於 24-5-5 12:53 |只看該作者
bearbear220 發表於 23-9-3 20:22
學校其實係唔會幫你任何野
所有表面睇落好nice既老師同社工係會去到某個位就失去功能咁
大個左都知大部分學 ...

欺凌好普遍,我小學中學都遇過,好彩嘅係我小學已學懂自處,當佢哋透明,去到中學被欺凌都識反抗自保,長大睇返欺凌過我嘅全部都冇出息,其他人相反係好有成就,相信呢啲就係報應,若然未報只是時辰未到!


洋房

積分: 70


38#
發表於 24-5-5 12:37 |只看該作者
我都試過
果年好唔開心
我有同班主任講
但我唔知佢有冇做到啲乜
或者俾果幾個同學既成績表操行分B+變B掛


侯爵府

積分: 22326


37#
發表於 24-5-5 12:29 |只看該作者
唔好得罪我就好地地


侯爵府

積分: 22326


36#
發表於 24-5-5 12:29 |只看該作者
我係一個戰士,我會反抗,鬧番轉頭,以前細個係咁,係職場係咁,而家都係


男爵府

積分: 8242


35#
發表於 24-5-5 12:24 |只看該作者
LedTV 發表於 24-5-4 23:50
無喎
我轉左校仲識左班
到而家結婚生埋仔女都仲好好嘅朋友

心理調整好重要

唉.


翡翠宮

積分: 76420

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 24-5-4 23:57 |只看該作者
bearbear220 發表於 23-9-3 20:22
學校其實係唔會幫你任何野
所有表面睇落好nice既老師同社工係會去到某個位就失去功能咁
大個左都知大部分學 ...

我小學當年都有,鎖門唔俾我入班房。之後又話做我契妹又有契哥,契乜契物
我又無乜嘢。因為有best fd


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 24-5-4 23:50 |只看該作者
eeyoreb 發表於 24-5-4 22:59
想問一下你當時係點諗?
有冇諗過轉左校後都可能有同樣事件發生

無喎
我轉左校仲識左班
到而家結婚生埋仔女都仲好好嘅朋友

我無咁執著
可能我本身都唔熱愛間學校


男爵府

積分: 8242


32#
發表於 24-5-4 22:59 |只看該作者
LedTV 發表於 23-9-3 22:49
我爸媽 有同我返學校搵校長傾
之後即刻轉埋校

想問一下你當時係點諗?
有冇諗過轉左校後都可能有同樣事件發生

又或者
明明自己都冇錯 點解要轉果個係我


珍珠宮

積分: 49827


31#
發表於 23-9-3 22:58 |只看該作者
其實,除左轉校,真系無乜辦法。
以前聽過教書朋友講,學校入面嘅人事復雜,仲衰過D私人機構,因為校長可以隻手遮天


伯爵府

積分: 18887


30#
發表於 23-9-3 22:54 |只看該作者

回覆樓主:

唔好話學校丫,出嚟社會都大把小圈子ignore啦


珍珠宮

積分: 39566


29#
發表於 23-9-3 22:51 |只看該作者

回覆樓主:

我都試過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo