0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1304


1#
發表於 23-9-4 23:16 |只看該作者
想問問有無咩要注意??


複式洋房

積分: 346


25#
發表於 23-9-18 22:11 |只看該作者
我仔個陣係補喜寶,一來有機,二來陪月姨姨話佢做左廿幾年啲客補喜寶BB適應得最好。我仔都好順利,成長線keep住中間線同上一條線中間。我自己本身敏感底有食益生菌,所以都專登揀隻有益生菌嘅奶粉


複式洋房

積分: 251


24#
發表於 23-9-17 16:58 |只看該作者
我搵奶粉補俾bb時主要搵有機奶粉入手, 無基因改造同無農藥都差好多, 同埋都係睇消委會邊隻高分d


複式洋房

積分: 401


23#
發表於 23-9-13 19:55 |只看該作者
keungche 發表於 23-9-7 23:10
奶粉熱氣會令BB谷便…之前試過轉完奶粉, 阿B痾個陣谷到面紅又狂喊, 之後轉返雅培, 有HMO同益生菌, 情況先好 ...
我地都係飲緊呢隻,當時都用咗兩星期左右時間去適應,味道比較淡口似人奶,同仔仔夾得幾好


複式洋房

積分: 246


22#
發表於 23-9-12 21:00 |只看該作者
Cl0udy 發表於 23-9-6 23:23
用緊樽比,有冇點樣慢慢轉?
一餐餐咁?

如果只係由親餵轉樽餵其實冇咩所謂, 但如果係由人奶轉奶粉咁就要慢慢轉


複式洋房

積分: 164


21#
發表於 23-9-12 14:59 |只看該作者
經驗之談,揀隻似人奶嘅奶粉會好D,我自己餵緊enfinitas,試過幾隻係呢隻先最夾到我個B


大宅

積分: 1090


20#
發表於 23-9-11 22:52 |只看該作者
不知不覺 發表於 23-9-8 11:29
我自己係俾BB食美贊臣neuroprx, 個陣醫生推介既, 你可以試下


呢隻自己同身邊朋友都最多人比BB飲


大宅

積分: 2748


19#
發表於 23-9-8 11:29 |只看該作者
我自己係俾BB食美贊臣neuroprx, 個陣醫生推介既, 你可以試下


別墅

積分: 745

牛年勳章


18#
發表於 23-9-7 23:10 |只看該作者
Cl0udy 發表於 23-9-6 23:22
大便點先叫正常?
奶粉熱氣會令BB谷便…之前試過轉完奶粉, 阿B痾個陣谷到面紅又狂喊, 之後轉返雅培, 有HMO同益生菌, 情況先好返, 便便去得好暢順


別墅

積分: 753


17#
發表於 23-9-7 23:00 |只看該作者
Cl0udy 發表於 23-9-6 23:24
請問呢隻有咩特別好咖?

有HMO同MFGM, 可以助BB增強免疫力咖~
我小朋友touch wood都冇咩點病過


大宅

積分: 1304


16#
發表於 23-9-6 23:24 |只看該作者
DearFrank 發表於 23-9-5 22:24
其實真係要慢慢試, 好彩就一隻中, 我自己就比BB試左3到最後A+Neuropro先夾到

請問呢隻有咩特別好咖?


大宅

積分: 1304


15#
發表於 23-9-6 23:23 |只看該作者
Sa!lorMars 發表於 23-9-5 20:51
最緊要要慢慢轉, 如果轉太快BB腸胃會唔適應, 同埋你係親餵定係樽餵架?如果親餵就試左樽餵俾BB慣左用樽先 ...


用緊樽比,有冇點樣慢慢轉?
一餐餐咁?


大宅

積分: 1304


14#
發表於 23-9-6 23:22 |只看該作者
sylvester123 發表於 23-9-5 08:19
如果之前全母乳,奶粉我更會揀味道最似人奶,咁樣bb一定啱口味

要自己試味?


大宅

積分: 1304


13#
發表於 23-9-6 23:22 |只看該作者
maggie_tamhk 發表於 23-9-5 08:07
轉奶粉最緊要留意BB腸胃是否合適,大便是否正常,味道不宜太甜,簡岩合適既奶粉最重要。 ...

大便點先叫正常?


禁止訪問

積分: 1254


12#
發表於 23-9-6 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 753


11#
發表於 23-9-5 22:24 |只看該作者
其實真係要慢慢試, 好彩就一隻中, 我自己就比BB試左3到最後A+Neuropro先夾到


別墅

積分: 648

2023年兔年勳章 牛年勳章


10#
發表於 23-9-5 21:42 |只看該作者
最緊要夾到bb口味同腸胃,味道接近人奶、唔會太甜、有埋益生菌就最好啦。我個b飲雅培hmo都似人奶,佢肯飲又日日都有便便去


複式洋房

積分: 246


9#
發表於 23-9-5 20:51 |只看該作者
最緊要要慢慢轉, 如果轉太快BB腸胃會唔適應, 同埋你係親餵定係樽餵架?如果親餵就試左樽餵俾BB慣左用樽先


大宅

積分: 1145


8#
發表於 23-9-5 13:06 |只看該作者
pykwbb 發表於 23-9-5 08:05
揀奶粉當然要揀隻天然既,可以試下皇家美素,距口味似人奶,對於bb黎講比較易接受 ...

我兩胎都用呢隻,BB真係好易適應,完全冇問題


別墅

積分: 561


7#
發表於 23-9-5 08:45 |只看該作者
我自己選擇無蔗糖淡口D比較好,太甜奶粉對BB飲食習慣同牙齒都唔健康,我BB轉晒全奶粉,胃口同便便好,體重高度都好好。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo