自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 32683


1#
發表於 23-9-6 07:55 |只看該作者
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點先瞓


禁止訪問

積分: 1254


29#
發表於 23-9-6 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55707

虎到金來勳章


28#
發表於 23-9-6 10:36 |只看該作者

回覆樓主:

而家中二10:30瞓,so far好少晚餐後仲要做功課同溫書


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 23-9-6 10:20 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 23-9-6 10:17
好識計劃喎

所以呢幾年中學 成日見佢晌屋企都無點溫書
無做功課 我就會問佢考試做咩唔溫書,今日冇功課做咩,佢次次都話溫咗做完,跟住我就話既然有咁多時間點解唔再溫下,佢直頭都唔睬我走去碌電話,見佢成績又OK所以我都冇再問

若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


珍珠宮

積分: 30065


26#
發表於 23-9-6 10:17 |只看該作者
家家公主 發表於 23-9-6 09:54
我仔中五 返學期間準時11點一定上床
就算考試都一樣。佢話有同學溫書溫到4-5點 瞓2個鐘又返學

好識計劃喎


珍珠宮

積分: 32683


25#
發表於 23-9-6 10:09 |只看該作者
AirLoretta 發表於 23-9-6 10:07
如果佢瞓咁少都唔眼瞓係冇問題,朝早又眼瞓就唔好

佢好多功課小測,咁我都有問佢上堂有冇恰眼瞓佢又話冇, 現今學生放完學返嚟如果真係可以早到瞓我都好羨慕


大宅

積分: 1358


24#
發表於 23-9-6 10:07 |只看該作者
如果佢瞓咁少都唔眼瞓係冇問題,朝早又眼瞓就唔好


珍珠宮

積分: 30065


23#
發表於 23-9-6 10:04 |只看該作者

回覆樓主:

我仔中二已經係咁、尤其暑假


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 23-9-6 09:54 |只看該作者
我仔中五 返學期間準時11點一定上床
就算考試都一樣。佢話有同學溫書溫到4-5點 瞓2個鐘又返學

佢自己話唔會咁做 情願放學留學校圖書館溫到7點先返 佢仲話屋企佢係唔會做功課 因為屋企係放鬆休息既地方


若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


珍珠宮

積分: 39499


21#
發表於 23-9-6 09:43 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 23-9-6 09:49 編輯
luckyQ 發表於 23-9-6 08:12
你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情 ...

讀書,其實係鬥自律

時間管理好緊要,自然成績好,身體好,學校、家庭生活好


珍珠宮

積分: 38793

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


20#
發表於 23-9-6 09:39 |只看該作者

回覆樓主:

我個仔放假時2,3點瞓,不過會晏起身。返學時12,1點瞓。

我小學已經係12點1 點瞓,中學後通頂溫書,而家都係2,3點瞓。慣左,早瞓反而半夜會醒。

d人話夜瞓好肝,咁我都認早瞓係好。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


19#
發表於 23-9-6 09:38 |只看該作者

回覆樓主:

阿仔中六,1130上床瞓


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


18#
發表於 23-9-6 09:35 |只看該作者
10;30-6;30


珍珠宮

積分: 32683


17#
發表於 23-9-6 09:32 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...

最煩係我老公成日依依哦哦叫我話囡唔好咁夜瞓


珍珠宮

積分: 34116


16#
發表於 23-9-6 09:32 |只看該作者
我學生時期從未試過 12點之後訓..
日日都有至少7個鐘睡眠
我其實會羨慕可以訓好少既人
時間真係好用好多


珍珠宮

積分: 32683


15#
發表於 23-9-6 09:04 |只看該作者
yauchuchu 發表於 23-9-6 08:14
係會弱啲
我自己貧血底又唔食早餐
以前返學一早企早會都暈暈地



珍珠宮

積分: 32683


14#
發表於 23-9-6 09:03 |只看該作者
tkop 發表於 23-9-6 08:15
有冇上堂瞓返



瑪瑙宮

積分: 133368


13#
發表於 23-9-6 08:15 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...

有冇上堂瞓返


侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


12#
發表於 23-9-6 08:15 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 08:12
你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情 ...

喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情緒搞唔搞得掂

呢句真


侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


11#
發表於 23-9-6 08:14 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 08:11
係呀,但係我覺得女孩子氣虛血弱一嚟m又話搵唔到想嘔又剩

係會弱啲
我自己貧血底又唔食早餐
以前返學一早企早會都暈暈地
但咁大個女都識自己就住既
煮多啲有營養野食俾女女
一到假期就俾佢瞓瞓瞓

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo