立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 32683
禁止訪問
積分: 1254
水晶宮
積分: 55707
翡翠宮
積分: 84456
gilgilgilgil 發表於 23-9-6 10:17 好識計劃喎
積分: 30065
家家公主 發表於 23-9-6 09:54 我仔中五 返學期間準時11點一定上床 就算考試都一樣。佢話有同學溫書溫到4-5點 瞓2個鐘又返學
AirLoretta 發表於 23-9-6 10:07 如果佢瞓咁少都唔眼瞓係冇問題,朝早又眼瞓就唔好
大宅
積分: 1358
積分: 39499
luckyQ 發表於 23-9-6 08:12 你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情 ...
積分: 38793
積分: 30504
公爵府
積分: 26412
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55 都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...
積分: 34116
yauchuchu 發表於 23-9-6 08:14 係會弱啲 我自己貧血底又唔食早餐 以前返學一早企早會都暈暈地
tkop 發表於 23-9-6 08:15 有冇上堂瞓返
瑪瑙宮
積分: 133368
侯爵府
積分: 21311
luckyQ 發表於 23-9-6 08:11 係呀,但係我覺得女孩子氣虛血弱一嚟m又話搵唔到想嘔又剩
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy