0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8620


1#
發表於 23-9-17 20:14 |只看該作者
我細佬個bb初生1個月。食奶後便便有血,醫生建議食深度水解奶粉,有冇JM有同一情況,知唔知邊隻牌子好呀,先謝謝大家


別墅

積分: 584


9#
發表於 23-9-30 21:21 |只看該作者
thorzoy 發表於 23-9-29 19:13
有機會係便秘,你個女飲緊人奶定奶粉?留意一下佢平時便便會唔會好硬/好難痾,有時奶粉熱氣都會便秘同有血 ...

但呀女日日都有poopoo,奶粉
明白,我再留意吓!唔該晒(emoji)


複式洋房

積分: 401


8#
發表於 23-9-29 19:13 |只看該作者
Tsztingting 發表於 23-9-27 23:30
我個女上星期換片時見到poopoo有血絲,好擔心,所以帶咗呀女去急症,但睇左同照埋X光!醫生話冇事,之後幾 ...
有機會係便秘,你個女飲緊人奶定奶粉?留意一下佢平時便便會唔會好硬/好難痾,有時奶粉熱氣都會便秘同有血絲~
我個仔飲心美力未試過咁,佢啲便便都係偏軟身的


大宅

積分: 2319


7#
發表於 23-9-29 09:23 |只看該作者
一黎就飲深度水解咁奇怪...咁BB宜家仲有冇柯血?我覺得其實好可能只係柯損左...如果便便可以改善好可能就會冇事


別墅

積分: 584


6#
發表於 23-9-27 23:30 |只看該作者
小包子寶寶 發表於 23-9-18 00:04
係咪肛裂,我個囡1個月時都有血絲,醫生話唔關奶粉事,奶量要跟bb體重,唔好over
...

我個女上星期換片時見到poopoo有血絲,好擔心,所以帶咗呀女去急症,但睇左同照埋X光!醫生話冇事,之後幾日都冇,今晚同佢換片又見到有咁既情況!可以點做?唔該(emoji)


大宅

積分: 2238


5#
發表於 23-9-19 21:27 |只看該作者
唔會無啦啦就食深度水解架喎, 水解真係超難飲架...其實便便有血可以有好多原因, 佢俾緊人奶定奶粉架


男爵府

積分: 6468


4#
發表於 23-9-19 20:57 |只看該作者
深度水解多數係過敏先食架喎 .... 大便有血係鮮紅嗎? 便秘就轉奶粉 / 食人奶把啦


別墅

積分: 622


3#
發表於 23-9-19 11:17 |只看該作者
通常醫生會俾埋奶粉sample喎


大宅

積分: 1176


2#
發表於 23-9-18 00:04 |只看該作者
lbb 發表於 23-9-17 20:14
我細佬個bb初生1個月。食奶後便便有血,醫生建議食深度水解奶粉,有冇JM有同一情況,知唔知邊隻牌子好呀, ...

係咪肛裂,我個囡1個月時都有血絲,醫生話唔關奶粉事,奶量要跟bb體重,唔好over

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo