0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 123


1#
發表於 23-9-28 21:07 |只看該作者
因為本人奶量比較少,加上要返工,所以準備幫啊B轉奶粉,但聽人講奶粉B會比較容易病,係咪真?


複式洋房

積分: 296


30#
發表於 23-11-8 00:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 hibbmy 於 23-11-8 00:56 編輯

兩隻都係腸胃好 皇家支援埋抵抗力
同埋全脂鈣應該好啲,bb 肉仔,腳都會好啲有力啲


複式洋房

積分: 296


29#
發表於 23-11-8 00:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 hibbmy 於 23-11-8 09:54 編輯



複式洋房

積分: 482


28#
發表於 23-11-8 00:42 |只看該作者
fiahlet 發表於 23-11-8 00:39
我都有補,我地補呢隻 ,因為自己有濕疹底,所以補奶都揀好少少,無咁多激素個D ,食得好,退黃都退快D
...

長肉都可以試下e隻,因為全脂奶,Creamy D,真係好長肉,身體好,自然抵抗能力也都好


複式洋房

積分: 336


27#
發表於 23-11-8 00:39 |只看該作者
susannang88 發表於 23-10-2 18:00
回覆 BuffetQueen 的帖子

我覺得呢隻好好,都係有DHA,另外比較特別既係佢有乳脂層,我B日日有軟便同增磅好 ...

我都有補,我地補呢隻 ,因為自己有濕疹底,所以補奶都揀好少少,無咁多激素個D ,食得好,退黃都退快D


別墅

積分: 648

2023年兔年勳章 牛年勳章


26#
發表於 23-10-13 15:40 |只看該作者
咁又未必嘅…我表姐生左冇耐都係餵奶粉, 佢個B都好健康好少病, 所以我都跟佢餵心美力, 都幾好, 呢隻有HMO同益生菌可以加強免疫力…不過人奶又好奶粉又好, 最緊要BB夾得好就無問題


複式洋房

積分: 368


25#
發表於 23-10-11 21:48 |只看該作者
回覆 cceleanor9 的帖子

唔會啊, 人奶有抗體當然最好, 但我返工之前都轉返奶粉, 揀hipp, 因為有hmp, 係母乳入面有個隻益生菌, covid個期屋企連姐姐都病埋但阿b都冇事


複式洋房

積分: 290


24#
發表於 23-10-9 17:57 |只看該作者
我從來都無喺餵人奶嘅事上迫自己,我兩個B都係飲Kabrita羊奶大,之前大仔飲飲下人奶就轉左全羊奶粉,飲開一直都好好吸收,所以細B都係跟番飲同一隻~ 兩個大吉利是都無咩病痛


複式洋房

積分: 296


23#
發表於 23-10-7 00:32 |只看該作者
kikihe 發表於 23-10-7 00:00
same,so far冇乜大問題都長肉
之前睇消委會,發現好多BB產品都有問題,真係要小心選擇
...

我女奶量唔高,一日都係700左右,吸收得好,便便都靚


複式洋房

積分: 482


22#
發表於 23-10-7 00:00 |只看該作者
本帖最後由 kikihe 於 23-10-7 00:02 編輯
fiahlet 發表於 23-10-6 23:38
人奶+ e隻,我仔都食得好好 , 肥嘟嘟

same,so far冇乜大問題都長肉
之前睇消委會,發現好多BB產品都有問題,真係要小心選擇


複式洋房

積分: 336


21#
發表於 23-10-6 23:38 |只看該作者
susannang88 發表於 23-10-2 18:00
回覆 BuffetQueen 的帖子

我覺得呢隻好好,都係有DHA,另外比較特別既係佢有乳脂層,我B日日有軟便同增磅好 ...

人奶+ e隻,我仔都食得好好 , 肥嘟嘟


複式洋房

積分: 246


20#
發表於 23-10-3 22:59 |只看該作者
我覺得講抗體人奶一定係好D既, 但奶粉B都唔代表一定係易病D, 我自己俾enfinitas BB都未病過(touchwood


複式洋房

積分: 258


19#
發表於 23-10-3 22:34 |只看該作者
我都好想知係咪真係奶粉B會易病D, 我奶奶係咁嚇我真係好煩...


大宅

積分: 1482


18#
發表於 23-10-2 18:00 |只看該作者
回覆 BuffetQueen 的帖子

我覺得呢隻好好,都係有DHA,另外比較特別既係佢有乳脂層,我B日日有軟便同增磅好,肉係結實嗰種


複式洋房

積分: 269


17#
發表於 23-10-2 00:02 |只看該作者
睇下你比邊隻? 我比緊A+ 智睿 ,因為呢隻有MFGM, 所以小朋友出世開始都冇咩點病


別墅

積分: 745

牛年勳章


16#
發表於 23-9-30 20:58 |只看該作者
我地都係奶粉bb, 身邊有幾個人奶bb, 見大家身高體重都差唔多嘅, 不過容唔容易病就好睇bb免疫力嘅…餵緊個隻心x力有hmo同益生菌, 腸胃好都自然病少啲


複式洋房

積分: 387


15#
發表於 23-9-30 16:20 |只看該作者
未必嘅, 我個仔飲雅培, 而家5個月大都好少話病
其實免疫力夠高, 病嘅機會都低好多ga


複式洋房

積分: 215


14#
發表於 23-9-30 10:48 |只看該作者
回覆 cceleanor9 的帖子

心美力,見有hmo成分同埋身邊d朋友都飲開就跟住飲,so far都夾得幾好嘅


大宅

積分: 1630


13#
發表於 23-9-29 22:30 |只看該作者
回覆 cceleanor9 的帖子

我自己又唔覺喎,我兩個小朋友都飲奶粉都冇乜健康問題。自己覺得餵唔到人奶咪餵奶粉,最緊要係唔好俾心理壓力自己。


複式洋房

積分: 123


12#
發表於 23-9-29 15:13 |只看該作者
fyy40 發表於 23-9-28 23:33
餵到人奶當然比較好,不過奶粉都無問題嘅…我仔仔一路都係食開奶粉,咪一樣咁健康,成日扎扎跳 ...
你餵邊隻?點揀先好?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo