自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1985


1#
發表於 09-6-16 12:03 |只看該作者
八百伴年貨價格表,分店遍佈港、九及新界《沙田、屯門、紅磡、荃灣、元朗、藍田、天水圍、將軍澳及馬鞍山》,購買方便,價格由1997年至今,沒有大幅加價,歡迎光臨選購。

BB保你大  皇帝仔BB


伯爵府

積分: 18970


33#
發表於 09-6-17 22:56 |只看該作者

回覆 3# skylydorothy 的文章

我細個時,家姐係八百伴做,我放學會去food court食朱古力pancake等佢放工,好懷念個pancake呀~~
pancake呀 pancake呀


大宅

積分: 4279


32#
發表於 09-6-16 18:28 |只看該作者
好懷念﹔更加懷念以前做學生嘅曰子!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 09-6-16 15:05 |只看該作者
原帖由 伊芙蓮 於 09-6-16 14:11 發表
想當年我都係百八伴做過summer job
佢日播夜播佢首 "主題曲"
聽到我訓覺時首歌都係腦裡面...

"到了這個快樂樂園日日是趣味
有你與我結伴同行多麼的歡喜
如做不好, 要落足心機
百八伴多謝你"... ...


你仲記得點唱

            


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


30#
發表於 09-6-16 14:38 |只看該作者
我細個時,家姐係八百伴做,我放學會去food court食朱古力pancake等佢放工,好懷念個pancake呀~~


大宅

積分: 1985


29#
發表於 09-6-16 14:35 |只看該作者
而加八佰伴就變左做吉之島
BB保你大  皇帝仔BB


大宅

積分: 1985


28#
發表於 09-6-16 14:34 |只看該作者
仲會有隻主題曲一開門就要唱..仲有豆沙包好好食架..9點打之買一送一
BB保你大  皇帝仔BB


子爵府

積分: 11487

畀面勳章


27#
發表於 09-6-16 14:21 |只看該作者
當年第一份工就响八佰伴做account clerk....印象好深刻架!!


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


26#
發表於 09-6-16 14:11 |只看該作者
想當年我都係百八伴做過summer job
佢日播夜播佢首 "主題曲"
聽到我訓覺時首歌都係腦裡面...

"到了這個快樂樂園日日是趣味
有你與我結伴同行多麼的歡喜
如做不好, 要落足心機
百八伴多謝你"...


男爵府

積分: 6030

BK Milk勳章


25#
發表於 09-6-16 14:05 |只看該作者
我都係喎!以前勁 like 去個度買荳莎餅架,每次仲要買成盒,勁好味呀!真係好懷念呀


原帖由 kitbebe 於 09-6-16 12:38 發表
八百伴在沙田開幕時, 我有入去買荳莎餅架 真係好懷念


翡翠宮

積分: 75533


24#
發表於 09-6-16 13:59 |只看該作者
我最鐘意係荃灣(而家熊貓酒店地庫)果間個foodcourt食咖哩飯。


大宅

積分: 3363


23#
發表於 09-6-16 13:51 |只看該作者
我都好鍾意八百伴, 我覺得好多野買, 以前成日跟阿爸阿媽去行八百伴好開心架.....


侯爵府

積分: 22640


22#
發表於 09-6-16 13:50 |只看該作者
當年被李家x申左, 搬左入去天水圍城做開荒牛,行嗰間好細嘅八百伴就係我嘅娛樂

[ 本帖最後由 mum-LCC 於 09-6-16 13:54 編輯 ]


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 09-6-16 13:49 |只看該作者
原帖由 kittylove 於 09-6-16 12:10 發表
唔係..睇下有冇人有記得呢間野姐


明白!

不過我從來未喺八百伴買過野, 乜有咁多分店架?! 唔講真係唔知!


伯爵府

積分: 19943


20#
發表於 09-6-16 13:41 |只看該作者
原帖由 kitbebe 於 09-6-16 12:38 發表
八百伴在沙田開幕時, 我有入去買荳莎餅架 真係好懷念


ME TOO


子爵府

積分: 11379

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 09-6-16 13:34 |只看該作者
原帖由 gion 於 09-6-16 13:26 發表
我去過屯門果間.
當年華都果邊仲係好空曠
記得仲有爛地


我都記得


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


18#
發表於 09-6-16 13:26 |只看該作者
我去過屯門果間.
當年華都果邊仲係好空曠
記得仲有爛地


禁止訪問

積分: 73927


17#
發表於 09-6-16 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 09-6-16 13:22 |只看該作者
好懷念呢個名.... 我以前 N 年前剛出黎做嘢係藍田附近住..... 成日都要去行下先安落.....


男爵府

積分: 8694


15#
發表於 09-6-16 13:09 |只看該作者
以前我都想去八百伴做暑期工, 佢地唔請! 結果去了中環置地做SALES!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo