自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


已刪除用户

積分: 12687


1#
發表於 23-10-24 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 220


9#
發表於 23-10-30 18:04 |只看該作者
要睇番合約點寫,睇下有絛列明一定脫到同埋幾耐脫一次果d


珍珠宮

積分: 35261


8#
發表於 23-10-30 17:53 |只看該作者
本帖最後由 lilysun123 於 23-10-30 17:55 編輯
yy_chow1210 發表於 23-10-24 12:26
做咗激光脫毛都10幾次,但有啲部位keep住都仲有生。明明記得之前頭10次左右都係一個月左右第一次,但係而家 ...

一定係,我女幫珍左一間,話包全身,成日話有黑色素位要做baby peel先有得打,例如加拿大,vline咁,六個星期先打一次,大約1500元,我叫我女去10次吾再幫趁,間嘢叫devon
baby peel每次要加680元


伯爵府

積分: 15447


7#
發表於 23-10-30 17:04 |只看該作者
canies 發表於 23-10-24 13:52
你邊度啲毛脫咗十幾次都仲未脫到?
我之前都係打曬小腿腋下, 跟住佢送咗手指同埋唇毛畀我, 小腿同腋下真 ...

手指好難。一定有漏網之魚。可能範圍太細又唔係平面。


珍珠宮

積分: 36953

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章 食得好勳章


6#
發表於 23-10-30 16:59 |只看該作者
我都有,不過如果真係太勁會同佢講即刻返去打一次


禁止訪問

積分: 394


5#
發表於 23-10-30 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16704


4#
發表於 23-10-24 14:09 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 23-10-24 12:26
做咗激光脫毛都10幾次,但有啲部位keep住都仲有生。明明記得之前頭10次左右都係一個月左右第一次,但係而家 ...

用邊部機脫,唔同牌子可能有分別。

我以前有多囊所以好多體毛,第1-4次每21日脫一次,第5次開始可以每40日一次。由第3次開始已經好明顯毛髮生長比以前慢&幼好多,打到第6次已經無乜,到而家過左幾年,有幾條毛生番出黎自己抆走。

我聽過任脫好多初時有效,之後因為無換機頭,打極都仲生番出黎,即係無效果。


公爵府

積分: 27165


3#
發表於 23-10-24 13:54 |只看該作者
打得密會唔會唔好,所以先叫你兩個月?


翡翠宮

積分: 97287


2#
發表於 23-10-24 13:52 |只看該作者

回覆樓主:

你邊度啲毛脫咗十幾次都仲未脫到?
我之前都係打曬小腿腋下, 跟住佢送咗手指同埋唇毛畀我, 小腿同腋下真係唔會再生,但我見手指啲毛毛依稀有生返出嚟。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo