自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 26643


1#
發表於 23-12-30 16:11 |只看該作者
如果遇到西客鬧你,你通常會忍當聽唔到,定同佢對罵?
如果你係觀眾,見到職員同個客嘈,你會唔會覺得職員著住制服就點都唔應該同客嘈??即使個客態度幾差把口幾賤。


男爵府

積分: 6335


32#
發表於 23-12-30 23:02 |只看該作者

回覆樓主:

其實為左R著數都幾肉酸。不過,通常物以類聚,呢啲人既家人同朋友都同一類人。


水晶宮

積分: 74839


31#
發表於 23-12-30 22:51 |只看該作者
love.g.wad 發表於 23-12-30 22:48
經理出黎要投訴埋經理

我地經理吾怕投訴,基本每星期叫商塲保安上來招哗D西客


公爵府

積分: 26643


30#
發表於 23-12-30 22:48 |只看該作者
brother4 發表於 23-12-30 22:44
一般經理立刻出來,講道理,另我地公司不怕西客投訴,因日日有發生

經理出黎要投訴埋經理


水晶宮

積分: 74839


29#
發表於 23-12-30 22:44 |只看該作者
love.g.wad 發表於 23-12-30 16:11
如果遇到西客鬧你,你通常會忍當聽唔到,定同佢對罵?
如果你係觀眾,見到職員同個客嘈,你會唔會覺得職員 ...

一般經理立刻出來,講道理,另我地公司不怕西客投訴,因日日有發生


伯爵府

積分: 16689

畀面勳章


28#
發表於 23-12-30 22:37 |只看該作者
臨放工準備拉閘,經常都有啲人入嚟邊行邊講嘢,真係企喺路中間傾偈!
到夠鐘拉閘。問佢有乜嘢需要就話仲睇緊,你而家係唔係趕我哋走? 我唔睇清楚點樣買嘢。15-20分鐘後,又話你哋啲貨品唔得。 最後當然係冇單開啦。

有試過行街嘅時候被細路仔撞到,周圍跑。
睇到店員個樣好無奈,啲父母又冇理佢。
最後係自己同對方父母講照顧返自己個細路。


公爵府

積分: 26643


27#
發表於 23-12-30 22:25 |只看該作者
jarjane 發表於 23-12-30 16:55
但係同我飲茶嘅朋友覺得我好失禮,佢話酒店呢啲大財團會用補償嚟安撫個客,加上做得酒店服務慣咗俾人鬧喎 ...

你係一個好勇既觀眾,但我未見過,通常都係普通食花生。今日見到職員同客鬧交,個客認錯職員,將之前既不滿老屈落去,然後將小事化大要投訴,就嘈交。


公爵府

積分: 26643


26#
發表於 23-12-30 22:19 |只看該作者
臭猪猪 發表於 23-12-30 18:30
大概8年前,我俾個男顧客用粗口問候我媽媽……鬧第一句時,我忍住同佢講:先生,請你唔好對個女人講粗口, ...

我都試過,一模一樣,我忍佢幾句粗口,個男人仲同經理投訴我向佢講粗口。


大宅

積分: 2212


25#
發表於 23-12-30 18:44 |只看該作者

回覆樓主:

我會用心聆聽客人的不滿,再以客人的同理心去諗,感受到客人不滿原因後,先安撫或道歉,通常都好快解决左客人不滿,最後還感受到我熱心幫助,再次幫襯我。


侯爵府

積分: 22468

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 23-12-30 18:30 |只看該作者
大概8年前,我俾個男顧客用粗口問候我媽媽……鬧第一句時,我忍住同佢講:先生,請你唔好對個女人講粗口,之後佢再來多句問候,然後我終於忍唔住用果句粗口鬧返佢……最後我經理過來拉我走開,我話我個經理:點解要拉我行開避佢?我有錯咩?


子爵府

積分: 11379


23#
發表於 23-12-30 18:17 |只看該作者
Lub99 發表於 23-12-30 17:47
但都要睇下點 人身攻擊 同粗口慰問家人就不能接受

如果唔係自己做錯,但個客向你投訴,你是 customer service,你會唔會先講唔好意思?會張你嘅意見反映比主管知,但講完唔好意思佢都繼續鬧,比你會點做?


水晶宮

積分: 57272


22#
發表於 23-12-30 17:48 |只看該作者

回覆樓主:

好多男人又小家又小氣


別墅

積分: 598


21#
發表於 23-12-30 17:47 |只看該作者

回覆樓主:

但都要睇下點 人身攻擊 同粗口慰問家人就不能接受


水晶宮

積分: 57272


20#
發表於 23-12-30 17:47 |只看該作者
jarjane 發表於 23-12-30 16:37
我覺得着住制服點都要忍下,如果太離譜可能旁觀者會幫忙
試過我喺酒店飲茶做觀眾, 一件好小嘅事女 ...

女漢


大宅

積分: 2076

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 23-12-30 17:37 |只看該作者
任何關係先出口鬧交都蝕章
當下管理好自己情緒
搵啱嘅窗口慢慢溝通


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


18#
發表於 23-12-30 17:32 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 23-12-30 17:01
發洩不特止仲要r著數,我生平最憎呢啲人

有唔同類型,有啲純粹為發洩、刁難人,有啲本身目的就係R著數,諗住越癲越可以R得多


子爵府

積分: 10589


17#
發表於 23-12-30 17:20 |只看該作者
love.g.wad 發表於 23-12-30 16:11
如果遇到西客鬧你,你通常會忍當聽唔到,定同佢對罵?
如果你係觀眾,見到職員同個客嘈,你會唔會覺得職員 ...

以前著住制服點都會忍會吞落肚
而家見到做服務業既人俾人鬧,我會幫口鬧返個客,如果真係個客錯


水晶宮

積分: 54047


16#
發表於 23-12-30 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

要考慮公司/機構撐不撐員工,自己工作機構很多時為息事寧人,明明客不對都對客道歉,所以員工都耍忍氣吞聲。


珍珠宮

積分: 34734


15#
發表於 23-12-30 17:16 |只看該作者
jarjane 發表於 23-12-30 16:37
我覺得着住制服點都要忍下,如果太離譜可能旁觀者會幫忙
試過我喺酒店飲茶做觀眾, 一件好小嘅事女 ...

犀利,勇者


珍珠宮

積分: 37713

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


14#
發表於 23-12-30 17:14 |只看該作者
jarjane 發表於 23-12-30 16:55
但係同我飲茶嘅朋友覺得我好失禮,佢話酒店呢啲大財團會用補償嚟安撫個客,加上做得酒店服務慣咗俾人鬧喎 ...

雖然話做服務預咗俾西客鬧, 但西客太過份, 得寸進尺

我都會同你一樣出聲, 唔會淨係係到食花生



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo