自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6264


1#
發表於 24-3-13 16:46 |只看該作者
本帖最後由 moonday 於 24-3-13 16:52 編輯

(工人)你個咩電話黎

要佢固定地方叉電佢自己個電話,佢就曾我唔係度一路叉一路玩 我係cam望到,睇返回放,足有5粒鐘有多,我屋企好快爆炸架咁搞法,即打返去shop停佢

點評

la_source    發表於 24-3-14 10:42


珍珠宮

積分: 48881


69#
發表於 24-3-14 19:31 |只看該作者
Doriki 發表於 24-3-14 12:44
道理不在樓主一邊

說話技巧啫
起碼樓主覺得自己有道理


子爵府

積分: 11024


68#
發表於 24-3-14 18:32 |只看該作者
kelly_bb1212 發表於 24-3-14 12:44
邊款手機?
親戚牌,唔記得什麼型號,只知舊型號。


男爵府

積分: 5035


67#
發表於 24-3-14 16:48 |只看該作者
咁都爆到燒埋鄰居嘅話,香港好多公司應該爆晒,因為佢係工人,所以你屋企特別會爆炸


伯爵府

積分: 15840


66#
發表於 24-3-14 15:45 |只看該作者
omekmh 發表於 24-3-13 16:57
睇得出你好嬲,stop 變shop



男爵府

積分: 9308

2025勳章蛇年勳章


65#
發表於 24-3-14 15:44 |只看該作者
樓主有冇常識,
唔中意姐姐玩手機咪直講,
邊叉電邊玩手機係唔會爆炸同唔會火燭,
大把人一直邊叉電邊玩超過5個鐘啦而且講緊係每日,
災難化成件事就顯得你有理?


已刪除用户

積分: 21542


64#
發表於 24-3-14 15:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 996


63#
發表於 24-3-14 12:47 |只看該作者
baby668 發表於 24-3-14 11:20
你咁講就會有一大堆人,走出嚟話你係無良僱主,又話要用心對工人好,工人先至會對你好,呢啲經典金句

你個姐 ...

在廚房充電會爆炸的話,世界上的廚師都炸沒了


男爵府

積分: 7029

2023年兔年勳章


62#
發表於 24-3-14 12:44 |只看該作者
aigoma 發表於 24-3-14 11:15
試過爆,舊手機放咗櫃桶一段日子冇用,拿出來叉電,之後唔記得咗,約6小時後,突然碰一聲(唔係好大聲),有 ...

邊款手機?


別墅

積分: 996


61#
發表於 24-3-14 12:44 |只看該作者
Froggy_joe 發表於 24-3-14 02:09
直接跟姐姐講
話姐姐之前,最好調節返說話
太過誇張嘅話,明明道理係你個邊,別人都覺得無理

道理不在樓主一邊


伯爵府

積分: 19867


60#
發表於 24-3-14 12:38 |只看該作者
5個鍾都唔駛做野, 你就返工搵錢養佢歎


侯爵府

積分: 23565


59#
發表於 24-3-14 12:36 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 24-3-14 10:41
電池好快就壞

我之前個iPhone用咗五年。


侯爵府

積分: 21055

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 24-3-14 12:34 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 24-3-14 04:50
唔係呀,長途巴士咋

好似機艙

祝你旅途愉快!



子爵府

積分: 13945


57#
發表於 24-3-14 11:20 |只看該作者
moonday 發表於 24-3-13 17:00
超嬲呀!做晒野玩唔咪問題,但都唔好一路玩一路叉吖!咁樣永遠都叉唔完啦 最怕佢咩都唔識,有得叉 ...

你咁講就會有一大堆人,走出嚟話你係無良僱主,又話要用心對工人好,工人先至會對你好,呢啲經典金句

你個姐姐已經好,我個姐姐點話,都要喺廚房叉電,話咗好多次佢都唔聽,我特登喺客廳梳化,每一個方便個位置,都放咗充電器,佢就係唔用,就係要同你玩對抗,係廚房叉電


子爵府

積分: 11024


56#
發表於 24-3-14 11:15 |只看該作者
試過爆,舊手機放咗櫃桶一段日子冇用,拿出來叉電,之後唔記得咗,約6小時後,突然碰一聲(唔係好大聲),有一下火出來(唔大,可能冇嘢燒自己熄),個木櫃燻黑咗少少,同屋企跳制。
如果用雜牌/太舊手機,其實樓主擔心都唔係誇張。


大宅

積分: 2988


55#
發表於 24-3-14 11:03 |只看該作者
佢用咩牌子手機?大牌子手機應該叉夠會自動斷電唔繼續夾硬叉啦,係用得耐,夠電壞先擔心啫


大宅

積分: 2144


54#
發表於 24-3-14 11:02 |只看該作者
moonday 發表於 24-3-13 23:11
但咁都唔好啦,有咩事我都要負責任架,唔止無埋家園,一爆牽連埋鄰居,人哋多得你唔少,屋企得佢一個咋, ...

你會唔會災難化咗件事


大宅

積分: 2144


53#
發表於 24-3-14 10:59 |只看該作者
叉住玩係對電話冇咁好,但做你身邊嘅人都好辛苦


公爵府

積分: 27240


52#
發表於 24-3-14 10:53 |只看該作者
我唯一能做的係工人姐姐房裡同佢買個正規拖板, 正規充電器充電線


侯爵府

積分: 21414


51#
發表於 24-3-14 10:41 |只看該作者
小艾美 發表於 24-3-13 18:42
我係公司由8點叉到6點。

電池好快就壞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo