自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 321


1#
發表於 24-4-19 16:32 |只看該作者
以前黎M都冇咩特別痛,但近半年一黎M膝頭就開始痛,有啲酸酸軟軟嘅感覺!上網睇話係經前綜合症。最近仲要黎M前已經開始痛,好難頂!有冇人都係咁?有冇咩方法可以舒緩下……


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


19#
發表於 24-10-17 13:22 |只看該作者
花生蘿蔔 發表於 24-10-17 13:20
可以

謝謝你~


男爵府

積分: 8189


18#
發表於 24-10-17 13:20 |只看該作者
mymarigold 發表於 24-10-17 11:04
請問m緊時可唔可以黑糖薑茶? 謝謝~

可以


象牙宮

積分: 235924


17#
發表於 24-10-17 11:22 |只看該作者

回覆樓主:

會肚痛輕瀉,m痛食左避孕丸之後無!


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


16#
發表於 24-10-17 11:08 |只看該作者
我都係M前勁頭痛+失眠, 食止痛藥只係止幾個鐘, 又要再食.....睇過中醫但作用不大


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


15#
發表於 24-10-17 11:04 |只看該作者
花生蘿蔔 發表於 24-10-17 10:21
每日飲黑糖薑茶,冷氣地方同天氣轉涼時要著多啲保暖,戒食生冷同寒涼嘢,包括生果

我朋友只飲黑糖薑茶已好 ...

請問m緊時可唔可以黑糖薑茶? 謝謝~


男爵府

積分: 8189


14#
發表於 24-10-17 10:21 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花生蘿蔔 於 24-10-17 10:22 編輯

每日飲黑糖薑茶,冷氣地方同天氣轉涼時要著多啲保暖,戒食生冷同寒涼嘢,包括生果

我朋友只飲黑糖薑茶已好好多,我做齊曬加食扶陽驅寒中藥後,基本上再冇經前綜合症


象牙宮

積分: 216490


13#
發表於 24-10-17 10:13 |只看該作者

回覆樓主:

m前會情緒波動想喊同埋失眠


複式洋房

積分: 321


12#
發表於 24-5-23 13:14 |只看該作者
回覆 wendyzzz 的帖子

多謝介紹


複式洋房

積分: 147


11#
發表於 24-5-3 17:41 |只看該作者
M痛真係好煩,攪得整日心情也都唔好。雖然食必理痛可以緩解,但又怕長期食有耐藥性。宜家食開whc小仙女經痛配方嘅魚油,食咗2個多月,自己覺得效果都幾好,唔會咁痛同埋情緒都穩定啲


大宅

積分: 4353


10#
發表於 24-4-19 21:23 |只看該作者
珍妮花花 發表於 24-4-19 16:32
以前黎M都冇咩特別痛,但近半年一黎M膝頭就開始痛,有啲酸酸軟軟嘅感覺!上網睇話係經前綜合症。最近仲要黎 ...

你呢個還好 我自細就會 頭痛 腰痛 腳痛 胸痛 心情低落 各種 真係好難頂 有時一樣 有時幾樣都有 無得搞 可能睇中醫調理下會好少少 要麽食避孕藥


伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 24-4-19 21:00 |只看該作者
力神 發表於 24-4-19 20:48
我都是m前感冒,中醫話係血虛,要調理的

原來係咁,多謝提醒


伯爵府

積分: 16216

好媽媽勳章


8#
發表於 24-4-19 20:48 |只看該作者
kisskathy88 發表於 24-4-19 19:52
我M 前成日吽感冒咁,一嚟咗就舒緩,但會有一日偏頭痛....我呢啲算唔算綜合症
但我好少會痛
...

我都是m前感冒,中醫話係血虛,要調理的


男爵府

積分: 9308

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 24-4-19 20:19 |只看該作者
我係黎m前2個星期就開始下腹間中痛,
一開始前2日、5日、一星期,
逐漸延長到2個星期,
睇左婦科又冇野,
依家吃緊荷爾蒙調理睇下會唔會好d。


伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 24-4-19 19:52 |只看該作者

回覆樓主:

我M 前成日吽感冒咁,一嚟咗就舒緩,但會有一日偏頭痛....我呢啲算唔算綜合症
但我好少會痛


複式洋房

積分: 321


5#
發表於 24-4-19 17:12 |只看該作者
Zoe_CC2024 發表於 24-4-19 17:05
可能缺鈣啊,補充返啲鈣質,以前來M時也試過這樣,當然睇吓中醫調理吓身體會好啲。
...

之前有睇過,但一冇食中藥就痛返……
等我試試食多啲鈣質食物先!(emoji)


已刪除用户

積分: 2139


4#
發表於 24-4-19 17:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2902


3#
發表於 24-4-19 17:05 |只看該作者
珍妮花花 發表於 24-4-19 16:32
以前黎M都冇咩特別痛,但近半年一黎M膝頭就開始痛,有啲酸酸軟軟嘅感覺!上網睇話係經前綜合症。最近仲要黎 ...

可能缺鈣啊,補充返啲鈣質,以前來M時也試過這樣,當然睇吓中醫調理吓身體會好啲。


洋房

積分: 56


2#
發表於 24-4-19 16:43 |只看該作者
其實係咩感覺? 紅糖水有用嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo