懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 62


1#
發表於 24-5-21 22:30 |只看該作者
而家12週幾 由6週左右開始已經作嘔 一開始不定時 慢慢變咗日日到差唔多放工就好想嘔 好多時都唔係好食到晚飯 雖然嘔唔出 仍然好辛苦 咁耐嘔出過2次 (emoji)(emoji) 一諗到唔知會維持幾耐就好想喊 (emoji) 而家先係捱咗六個星期到 身邊家人覺得你嘔唔出即係唔嚴重 但係我真係好辛苦 (emoji)(emoji) 食薑糖都冇乜大作用 有諗過睇中醫但係又怕會影響到BB


複式洋房

積分: 210


22#
發表於 24-8-21 22:03 |只看該作者
7e9e839250c075 發表於 24-5-21 22:30
而家12週幾 由6週左右開始已經作嘔 一開始不定時 慢慢變咗日日到差唔多放工就好想嘔 好多時都唔係好食到晚 ...

加油呀 同路人
不過我捱過左啦
唔好俾自己餓一起身就食啲餅
食乾既野唔好食流質
好快捱過(emoji)


洋房

積分: 63


21#
發表於 24-8-21 15:30 |只看該作者
我明,我到15週喇,人人都話3-4個月會好返,我仲堅持緊,希望有一日訓醒會好舒服!
我自己就每隔2-2.5小時要有野落肚,唔好個胃反酸得咁勁,因為餓係嘔胃液。試過好多野,最work都係梳打餅,發現食得最舒服係奶鹽味。其次係燕麥餅,包,包裝蛋糕仔,主要都係澱粉,我一食肉就反胃
我三個月以黎都係飲唔到水的,一飲就嘔返出嚟。我公司同屋企都會放蜜糖,理得啲人話乜乜糖尿,水都冇滴點維生?當然我唔會落好多,主要係飲到有味既水就唔會嘔。其次係會飲低卡寶礦力,煲薑水,檸檬水,煲蘋果黑豆水(因為我仲有便秘問題添…唉)
加油啊!我知道唔容易!唔覺唔覺一日一日好快過!我都仲捱緊!你都得!


複式洋房

積分: 409


20#
發表於 24-8-16 12:24 |只看該作者
加油


大宅

積分: 3471


19#
發表於 24-8-15 21:50 |只看該作者
7e9e839250c075 發表於 24-5-21 22:30
而家12週幾 由6週左右開始已經作嘔 一開始不定時 慢慢變咗日日到差唔多放工就好想嘔 好多時都唔係好食到晚 ...

醫生話16週之後先會完全解放


別墅

積分: 576


18#
發表於 24-8-15 20:32 |只看該作者
11周6,我由6周幾開始日日都係嘔到七彩。每晚係嘔到黃膽水出極都仲有酸水嘔出嚟。凌晨都會紮醒起身再嘔。去到極抑鬱嘅程度。唔知仲有幾耐捱
食咗止嘔藥都係差唔多


複式洋房

積分: 133


17#
發表於 24-7-22 12:00 |只看該作者
回覆 7e9e839250c075 的帖子

我而家第2胎,第一胎陀得好舒服,都係唔舒服左兩個禮拜,呢一胎未到due day已經開始唔舒服,長期都暈暈地,好似踩緊喺個泥地咁,初時嘔得冇咁犀利,去到10週中期,開始食乜嘔乜,之前食到嗰啲,唔使5分鐘嘔返晒出嚟,11週開始返唔到工,搭車都暈車浪,輕咗差唔多八磅,有睇開中醫,本來完全唔抗拒中藥,由有到而家中醫開安胎藥止嘔藥完全飲唔到,慶幸而家123,開始好啲,食到嘢,雖然仍然都係冇胃口,食完嘢都係會頂住會想嘔,但係冇左一定嘔出嚟嘅衝動,不過仲係冇體力;公司啲大佬叫我入院,但係其實中醫西醫都話冇辦法,個個人都係咁要撐住要捱過,撐到12週打後就會好啲,所以加油啊!我好明白嗰種生不如死,度日如年,孕吐真係辛苦過生仔嘅感覺🥹



上一胎唔舒服嘅時候我都仲搵到啲食得落而又唔嘔嘅,但係今胎真係冇,乜嘢酸嘢,果汁全部冇用,連水都飲唔到,人哋話食薑可以止嘔,但係我一食即嘔🤮不過我發現食完嘢食香口膠會有少少幫助,我食檸檬味airwave,仲有麥當勞嘅凍奶茶,我知道凍野唔係咁好(不過其實我第一胎嘅時候都照飲,不過全部走冰,同埋我唔係即刻入落去,會喺個口度停留一陣等佢暖少少先吞,我個女出世好健康,可能全個孕期中醫傍住,冇停過中藥,直到生)但係呢個時候唔理得咁多,可能係嗰陣澀味,可以沖走啲口水,我中醫都話點都要食啲,而家冇限制,等你撐過去,再努力補身!


仲有上一胎唔舒服開始,我就不停咁樣睇YouTube嗰啲吃播,唔知點解睇完令真係開心啲,仲有好似令到自己消化到少少,冇咁頂,應該都係心理作用😂呢胎我繼續睇,同埋個女一齊睇添,睇完真係開心啲,同埋令到自己有返啲信念,同自己講好返之後:「我要去食好嘢!!」💪🏻💪🏻



加油💪🏻💪🏻


洋房

積分: 78


16#
發表於 24-7-21 18:20 |只看該作者
回覆 7e9e839250c075 的帖子

多謝你嘅意見。我無整檸檬水飲呀。買左甘草檸檬,前3日剛12周,又好奇怪wo,無點乾嘔啦而家。係好耐先乾嘔一次,直頭舒服曬🤣呢排都會落雨,出街嘅話慢慢行呀。暫時呢幾日都無再流啡血,7月10號開始流左成3日呀,嚇到我死甘濟.....之前剛有bb時都有流dd啡血,但有時又會連續流幾日,,,次次睇醫生照果bb又話無咩野,重有心跳,真係嚇屎人


洋房

積分: 62


15#
發表於 24-7-18 14:55 |只看該作者
baby6250 發表於 24-7-13 22:40
我5月頭果時有BB...就開始耐唔耐乾嘔...到6月直頭不定時嘔..有時一起身就乾嘔到訓果時..有時就下午開始... ...

加油啊 我去到16週突然好返 之後就冇作嘔喇 之前試過檸檬水都有效 加油加油 希望你都會快啲好


洋房

積分: 78


14#
發表於 24-7-13 22:40 |只看該作者
我5月頭果時有BB...就開始耐唔耐乾嘔...到6月直頭不定時嘔..有時一起身就乾嘔到訓果時..有時就下午開始...一到食完野就乾嘔..好D就果日隔好多果鐘先乾嘔一次..果陣真係完全無胃口食野..唔食野都唔覺肚餓...但剛有BB果時就成日覺好肚餓...7月頭開始..完全無胃口食野....但就無回再乾嘔啦..我果陣都係食下話梅同檸檬乾....6月果時衰到...邊食飯邊乾嘔...好辛苦...


複式洋房

積分: 457


13#
發表於 24-5-24 21:13 |只看該作者
據講陀女會易作嘔


洋房

積分: 62


12#
發表於 24-5-24 14:33 |只看該作者
我呢幾日試咗一個好似好奇怪嘅方法 就係成日將所有多餘嘅口水吐出黎 聽落好奇怪但係work on我 終於冇咁辛苦


洋房

積分: 59


11#
發表於 24-5-24 14:10 |只看該作者
係啊嘔得好辛苦


民房

積分: 4


10#
發表於 24-5-22 20:33 |只看該作者
man927 發表於 24-5-22 20:07
我有聽過話朝早餓既話會特別想嘔,你係返左公司先食早餐?

我而家15週
由五週知道 慢慢開始不適 作嘔 頭痛
我就每日飲檸檬梳打水 真係舒緩到 飲咗3個月 而家一切正常了。可以試下


別墅

積分: 540


9#
發表於 24-5-22 20:07 |只看該作者
35ff84c5857b7d 發表於 24-5-22 14:57
我依家都係側訓,有時拎個枕頭墊住個肚,吾墊住下腹吾係甘舒服,反而我經常性食野,食完野反而好啲,無甘 ...


我有聽過話朝早餓既話會特別想嘔,你係返左公司先食早餐?


民房

積分: 25


8#
發表於 24-5-22 14:57 |只看該作者
man927 發表於 24-5-22 11:48
對對,側訓係會易入睡過平訓,同埋呢幾日我都食完晚飯會落街行半個鐘至一個鐘消化下,等個胃無咁頂

各位 ...

我依家都係側訓,有時拎個枕頭墊住個肚,吾墊住下腹吾係甘舒服,反而我經常性食野,食完野反而好啲,無甘想作嘔,朝早差唔多每一日都勁唔舒服,不過番到公司就無咩野


別墅

積分: 540


7#
發表於 24-5-22 11:48 |只看該作者
7e9e839250c075 發表於 24-5-22 08:42
我明呀 有時個胃頂起上嚟要瞓着都唔係咁易 好似側瞓會好少少 我都覺得嘔完出嚟反而舒服少少 不過我都係嘔 ...


對對,側訓係會易入睡過平訓,同埋呢幾日我都食完晚飯會落街行半個鐘至一個鐘消化下,等個胃無咁頂

各位媽媽都要加油




民房

積分: 25


6#
發表於 24-5-22 08:46 |只看該作者
7e9e839250c075 發表於 24-5-22 08:43
加油!!我好似都係慢慢減到去淨係夜晚先再嘔 希望你都會越嚟越好

每一日都勁吾想番工(emoji)


洋房

積分: 62


5#
發表於 24-5-22 08:43 |只看該作者
35ff84c5857b7d 發表於 24-5-21 23:04
我依家11週2,都朝早夜晚成日作嘔,勁辛苦

加油!!我好似都係慢慢減到去淨係夜晚先再嘔 希望你都會越嚟越好


洋房

積分: 62


4#
發表於 24-5-22 08:42 |只看該作者
man927 發表於 24-5-21 23:54
我宜家12w幾,由5w幾開始就唔舒服,一餓就要食野,但每次都食得好少,食完野又頂胃又作嘔,攪到個人勁唔舒 ...

我明呀 有時個胃頂起上嚟要瞓着都唔係咁易 好似側瞓會好少少 我都覺得嘔完出嚟反而舒服少少 不過我都係嘔唔到嘢出嚟 淨係得啲水 加油媽媽!!希望大家都係13週之後會越嚟越好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo