美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30057


1#
發表於 24-6-7 22:39 |只看該作者
想緊緻、提升、毛孔細啲..... 有邊部機啱做又冇咁貴?同埋做完唔痛、之前做過旡針埋線都覺得痛

emface, thermage.....嗰啲太貴喇!


禁止訪問

積分: 789


29#
發表於 24-7-8 15:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1986


28#
發表於 24-6-22 14:54 |只看該作者
kekawai 發表於 24-6-20 22:44
我都想試Exion,最近問左價錢,可以參考下:

試做$1460

有冇話幾耐做一次?


大宅

積分: 1986


27#
發表於 24-6-22 14:53 |只看該作者
GeioLi 發表於 24-6-18 23:16
我做開係銅鑼灣,不過岩岩呢次去左朗豪坊都OK
兩款機都有呀, M22同EXION 都係千零蚊一次, 唔算係貴...
...

可以比你美容院資料嗎?thx


禁止訪問

積分: 789


26#
發表於 24-6-21 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


25#
發表於 24-6-21 09:00 |只看該作者
SanJO_ 發表於 24-6-21 05:19
我喺中環搵醫生打,佢都係次次開唔同度數,我要解釋過其實唔係高度數就等於好,都要睇返皮膚情況而決定

...

我都明唔會越高越好,但開得低無效就一定唔好!
如果治療師/醫生覺得我當日皮膚狀態唔好,情願佢叫我留返下次至去打,好過求其同我整一次,然後浪費錢+時間。


禁止訪問

積分: 357


24#
發表於 24-6-21 05:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30057


23#
發表於 24-6-21 04:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gilgilgilgil 於 24-6-21 04:02 編輯

謝分享!

知唔知另外有只Exion 24k黃金射頻微針?呢只有乜分別?係咪有傷口?

另外如何知道佢哋嗰部係真機?因為上網睇市面會有假機


象牙宮

積分: 239528


22#
發表於 24-6-21 01:18 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 24-7-9 10:28 編輯
kekawai 發表於 24-6-20 22:47
以前幫襯過B 記,另外2間唔識。
B 記果時做1064 fotona 同Excel V, 唔同治療師開既度數唔同,我每次叫佢地 ...


出黎好似無做過咁,浪費左幾次錢!
治療師開既度數,. 細細d, 時間又短。當然無效。

如果以疼為標準的話, 打至客戶忍受不了。先有效。時間, 發數才要足夠。
一次已有效改善: 木偶紋,減淡虎紋,膠原再生、下垂凹陷 , 鬆弛面,重組收緊輪廓,即時提拉緊致



點評

Tungtunghk    發表於 24-11-3 11:38
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


21#
發表於 24-6-20 22:47 |只看該作者
以前幫襯過B 記,另外2間唔識。
B 記果時做1064 fotona 同Excel V, 唔同治療師開既度數唔同,我每次叫佢地開大d, 但有時都唔會跟,然後出黎好似無做過咁,浪費左幾次錢!

點評

333s    發表於 24-6-21 01:10


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


20#
發表於 24-6-20 22:44 |只看該作者
我都想試Exion,最近問左價錢,可以參考下:
<Beauskin>
試做$1460

【EXION 升級膠原槍】
全面 其後優惠:
3次 $6,720(平均每次$2,240)
6次 $12,360 (平均每次$2,060)
12次 $22,320 (平均每次$1,860)

全頸 / 雙眼眼周 其後優惠:
3次 $4,320 (平均每次$1,440)
6次 $7,680 (平均每次$1,280)
12次 $13,200 (平均每次$1,100)

<FaceMore>
主要做面部
試做$1460
之後
3次$5364
6次 $9298

<SurrFace>
試做 $988

packages price
$6800/10 次eye
$14800/10 face
$16800/10 次face + eye
$18800/10 次 face + eye + neck

點評

333s    發表於 24-6-21 01:10


禁止訪問

積分: 441


19#
發表於 24-6-20 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 441


18#
發表於 24-6-20 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 789


17#
發表於 24-6-19 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 528


16#
發表於 24-6-19 06:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30057


15#
發表於 24-6-18 23:42 |只看該作者
GeioLi 發表於 24-6-18 23:16
我做開係銅鑼灣,不過岩岩呢次去左朗豪坊都OK
兩款機都有呀, M22同EXION 都係千零蚊一次, 唔算係貴...
...

可以介紹我嗎?有冇試做價?


禁止訪問

積分: 789


14#
發表於 24-6-18 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 789


13#
發表於 24-6-18 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30057


12#
發表於 24-6-17 22:08 |只看該作者
kwokcar 發表於 24-6-17 18:22
我都想淨係做毛孔

樓上話m22可以收毛孔


禁止訪問

積分: 190


11#
發表於 24-6-17 18:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo