自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37812

睛靈勳章


1#
發表於 24-6-9 17:04 |只看該作者
本帖最後由 jollyma 於 24-6-9 17:43 編輯

如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ,如果你係個老婆,咁安排覺得啲錢好唔好駛?
都係一般燈油火蠟,5,6百呎屋


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


49#
發表於 24-6-10 19:42 |只看該作者
Bicanna 發表於 24-6-10 07:17
我最大開支係小朋友讀書學野,差不多佔33%-40%。工人其實有限錢。你2個小朋友大,又吾係直資私校,省很多。 ...

學費佔咁多?你幾個小朋友?


侯爵府

積分: 21398


48#
發表於 24-6-10 15:09 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 24-6-9 18:08
不如簡單啲講,一個女人,要老公上繳9成人工,咁就講完啦

緊係唔係喇,我有親戚嘅99係keep老公成份糧,佢老公出糧俾哂d錢老婆,之後每日俾零用錢個老公返工傍身,講緊幾十年前


侯爵府

積分: 21128


47#
發表於 24-6-10 09:12 |只看該作者
siumachu 發表於 24-6-9 17:40
普通家庭3萬洗費應該夠,若要買名牌醫美fine dining 就唔夠。

如果要約兩邊嘅父母,真係要用好多錢


侯爵府

積分: 22086


46#
發表於 24-6-10 08:50 |只看該作者

回覆樓主:

一般三萬多已經夠


男爵府

積分: 7112


45#
發表於 24-6-10 07:17 |只看該作者

回覆樓主:

我最大開支係小朋友讀書學野,差不多佔33%-40%。工人其實有限錢。你2個小朋友大,又吾係直資私校,省很多。


水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 24-6-10 06:54 |只看該作者
hiragana 發表於 24-6-9 23:41
我唔明點解個老公出嚟做嘢要畀九成家用個老婆 男人點可以冇錢

好多人成份糧交比老婆,由老婆管數。

我同C6 未結婚前,都曾討論過呢個問題,佢話如果我做 FT mum, 就要負責管數,每月全份人工直接上繳老婆。

不過,最後我冇做full time mum


水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 24-6-10 06:47 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

好,老婆每月係袋$20000+


象牙宮

積分: 222703

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


42#
發表於 24-6-10 06:40 |只看該作者
0f7ac960e77342 發表於 24-6-10 05:58
每人洗錢方法唔同 根本無得計

X 2

多有多洗、少有少洗、最重要每月有儲蓄、足夠家庭儲備、以備不時之需~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 2091


41#
發表於 24-6-10 05:58 |只看該作者
每人洗錢方法唔同 根本無得計


珍珠宮

積分: 44340


40#
發表於 24-6-10 00:06 |只看該作者
攞9成咁狠? 老公交稅老婆負責?
個老公搵得嗰5萬零留得$5000比佢平日生活? 老婆負責屋企所有開銷?


珍珠宮

積分: 39766


39#
發表於 24-6-9 23:41 |只看該作者

回覆樓主:

我唔明點解個老公出嚟做嘢要畀九成家用個老婆 男人點可以冇錢


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


38#
發表於 24-6-9 21:29 |只看該作者
廷廷媽 發表於 24-6-9 20:08
個男人又肯先奇

係BK見過有D比返1千個男人用


子爵府

積分: 10215


37#
發表於 24-6-9 21:21 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

我老公每個月都係留返五千蚊畀自己不過佢每個月卡數, 八達通自動增值 全部係我找.

另外聯名戶口攞錢,我沒過問


珍珠宮

積分: 44836


36#
發表於 24-6-9 21:14 |只看該作者

回覆樓主:

我都係拎老公8成人工
但入面包哂去旅行 供樓 佢既衫褲鞋襪
佢既保險 仔女所有開支
其他我會儲起for家庭需要同退休


公爵府

積分: 28226


35#
發表於 24-6-9 21:09 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

勉強


大宅

積分: 4206


34#
發表於 24-6-9 21:08 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...


開心消費,帶動經濟


珍珠宮

積分: 38687

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


33#
發表於 24-6-9 20:23 |只看該作者

回覆樓主:

d錢好唔好駛自己會知...
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


子爵府

積分: 14104


32#
發表於 24-6-9 20:14 |只看該作者

回覆樓主:

自己做兼職,又請工人,仲要攞4,5萬家用,真係男人之苦


禁止訪問

積分: 945


31#
發表於 24-6-9 20:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo