自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7959


1#
發表於 24-6-22 20:08 |只看該作者
本帖最後由 lucky2kidsmum 於 24-7-28 09:07 編輯

.....


珍珠宮

積分: 39379

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


70#
發表於 24-6-23 13:20 |只看該作者
olkan 發表於 24-6-23 12:55
我覺得開初拍,通常男仔都主動俾,女仔如果接受個男仔,都會主動話俾返錢,或一人俾啲,如睇戲,男仔買飛女 ...

不過如果個男仔次次都爭住比。咁女仔爭多一、兩次,都唔會再爭。

除非明知個男仔負債或清零,咁就要考慮吓個男仔理財方法,如改唔到,就要考慮吓,值唔值得同個男仔繼續下去喇!


珍珠宮

積分: 39379

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


69#
發表於 24-6-23 13:15 |只看該作者
本帖最後由 foggyao 於 24-6-23 13:16 編輯
lucky2kidsmum 發表於 24-6-22 20:08
姪仔中六開始拍拖,可能出得街多,使多咗錢。今日見阿嫂好怒氣。
其實學生哥拍拖,係不係都係男仔給晒錢?
...

吓?中學/大學拍得拖,梗係洗費自己諗掂,仲要父母比?都係嗰句,出咗月用洗費,佢自己諗點分配。用多用少,佢自己控制,佢認為一份父母比嘅夠兩人用,佢嘅事。拍得拖,我一定唔會額外資助,亦唔會借。大學的話,自己去做兼職啦!


公爵府

積分: 28794

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


68#
發表於 24-6-23 12:59 |只看該作者
應該aa吧,不過好多有女既亞媽會話無錢咪學人追女仔啦


珍珠宮

積分: 44396


67#
發表於 24-6-23 12:55 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得開初拍,通常男仔都主動俾,女仔如果接受個男仔,都會主動話俾返錢,或一人俾啲,如睇戲,男仔買飛女仔買爆谷汽水。
但經常要男仔俾錢,女仔唔出下錢。我會覺得個女人只想打散拖或找人陪而已。


侯爵府

積分: 21332


66#
發表於 24-6-23 12:12 |只看該作者
fayefa 發表於 24-6-22 21:25
我個仔好大部分AA制,重要係女友主動俾返
呢個好女仔


水晶宮

積分: 58727


65#
發表於 24-6-23 12:02 |只看該作者
樓主讀書時無拍過拖?
點解未賺錢唔可以拍拖

自己總有零用錢掛
如果想送禮物睇戲食餐lunch咪自己慳少少
一定就AA 久唔久可能生日嗰d咪請囉 或一人一次請
好普通


侯爵府

積分: 21191


64#
發表於 24-6-23 11:53 |只看該作者
中六仲拍拖?專心考好DSE先算啦!


子爵府

積分: 14523


63#
發表於 24-6-23 11:33 |只看該作者
esmehouse 發表於 24-6-22 21:41
AA 制會比較好,不過好多阿媽會教個女要男仔俾錢



水晶宮

積分: 68924

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 24-6-23 11:19 |只看該作者
讀書期間應該A A。


翡翠宮

積分: 75323


61#
發表於 24-6-23 11:15 |只看該作者
我自己,幾廿年前計:做學生時 AA,返工之後男友俾哂,但係我耐唔中會俾一兩餐



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


伯爵府

積分: 16808


60#
發表於 24-6-23 11:13 |只看該作者
lucky2kidsmum 發表於 24-6-22 20:08
姪仔中六開始拍拖,可能出得街多,使多咗錢。今日見阿嫂好怒氣。
其實學生哥拍拖,係不係都係男仔給晒錢?
...

呢條問題本身已經係問題無得解決。無方法。叫姪仔讀好D書先問啦!女的只是攞吓D免費着數,無將來的。


伯爵府

積分: 18330


59#
發表於 24-6-23 11:01 |只看該作者
我個年代係男仔俾哂
係女倒追男先AA
我自己覺得冇錢唔好學人拍拖
既然冇錢,更應該專心學業
冇錢可以做嘢先拍


侯爵府

積分: 22569

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


58#
發表於 24-6-23 10:55 |只看該作者
fannyfanny^^ 發表於 24-6-23 09:03
題外話,想知你哋點知仔女拍拖?你問佢定佢自己講?

我女就主動同daddy 講,我就睇佢平時生活細節,女人直覺好準 始終由細到大相處, 難聽啲講句腳趷起條尾都知佢做咩

呀女同c6關係好啲咩都傾,即係c6做好人,我就做壞人,最後都係呀女主動同我講。


公爵府

積分: 25543


57#
發表於 24-6-23 10:52 |只看該作者
大學生我吾敢比意見著,中學生吾應該拍拖架喎,如果出街洗費,應同一般同學去街冇分別


水晶宮

積分: 55090

馬年勳章 母親節2025勳章 2018復活節勳章


56#
發表於 24-6-23 10:46 |只看該作者
yurijm 發表於 24-6-22 22:11
供求問題
普通男女應該會AA
女仔中上質素、多人追

睇得通透。


伯爵府

積分: 19758


55#
發表於 24-6-23 10:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 alicewong18 於 24-6-23 10:47 編輯

我姨甥拍拖都係男比哂,因為大家忙讀書,唔係成日見,一星期先見一次,我覺得比晒可以接受!


男爵府

積分: 6592


54#
發表於 24-6-23 10:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 natnatbaby 於 24-6-23 10:49 編輯

中六考完DS就自己搵下part time,可能暑期完就玩完,最重要教育好吾好攪出人命 我中學有拍拖,去的地方好簡單,行下街,公園,朋友家,麥當勞,間中睇戲,食個學生餐,沒禮物送的 有個家境差少少的,直頭話我今日無錢,你請我先,次先佢比.


珍珠宮

積分: 38387


53#
發表於 24-6-23 10:46 |只看該作者
大力大力 發表於 24-6-22 20:38
尤其中學生、未識賺錢、根本唔應該拍拖~ 完!

如果搞出個BB、你話結婚好、定唔結婚好? :l ...
阻止到先得架!好彩我仔到依家(大學)都未拍拖


男爵府

積分: 8538


52#
發表於 24-6-23 10:34 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得 有些時候 男仔出錢 都正常,。 不過女仔亦就要 顧住個男仔荷包。 我朋友 以前同個男仔拍拖 , 男仔冇錢佢哋就去公園拍拖。 有時佢話 要飲杯嘢, 女仔可以主動揀去麥當勞。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo